Goed bezigquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:59 schreef MissVanity het volgende:
Nog anderhalf uur en dan lekker naar de zonnebank
En dan koken en opruimen en kattenbak scheppen enz
Maar daarna chillen
Ik vergat de legging die ik moet doen. Ik kom er maar steeds niet aan toe..quote:
Legging?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik vergat de legging die ik moet doen. Ik kom er maar steeds niet aan toe..
Zoiets jaquote:
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:29 schreef MissVanity het volgende:
Fuck die legging! Ik wil zo'n lijf!
Dat heb je wel vaker met ex-en.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:00 schreef Bastard het volgende:
Ze lijkt wat op een ex van me
Was een bitch hoor.
Nee vast niet. Maar ja, wat doe je er aan he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:52 schreef dreamviber het volgende:
Nou Bastard. Wakker gelegen. Zoveel rare dingen. Metallica is ook geen zuivere koffie.
Ik denk dat hij een denkbeeldig internet vriendje heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:11 schreef R0N1N het volgende:
Zeg, dreamviber, is het de bedoeling dit topic zo snel mogelijk vol te krijgen ?
Ja, ik vraag mij ook af in wat voor soort StateOfMind hij wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
Sodeju zeg, volgens mij zit er iemand in dit topic zwaar aan de paddo's of zo, wat een uitermate vaag gezwets
Wat heb je 16x op een rij gedaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:13 schreef R0N1N het volgende:
& Bastard, eat your heart out ! 16x op een rij
Ik niet. Dreamviber. 16 posts op een rijquote:
Het is warm, nat, d'r zit een luchtje aan en soms kun je er haast in zwemmen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
He, wat een lekker weertje vandaag. En 27 graden ook nog.
Ga zo even in het zonnetje mijn broodjes opeten![]()
Oh wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
Ik ga het niet eens proberen na te doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik niet. Dreamviber. 16 posts op een rij
Ik heb niet eens genoeg te melden voor zoveel postsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens proberen na te doen
De zomer barst nu pas echt los.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:40 schreef Bastard het volgende:
Heerlijk 27 graden met misschien in de ochtend een bui.
Oh wacht...
EINDELIJK!!!!!!! Dit vind ik wel leuke muziekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De zomer barst nu pas echt los.
KNMI waarschuwt voor zwaar onweer - voor de 4e keer in 6 dagen![]()
Het is ook wel behoorlijk onnavolgbaar, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:25 schreef Bastard het volgende:
Ik lees het allemaal niet zo eerlijk gezegd
Een jaguar op de opritquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef dreamviber het volgende:
ZoWeer wat wijzer. Paris Hilton op twitter die oxygen als naam heeft daar. En ze gebruikt het voor waardeloosheid. Gebruik je oxygen dan moet je iets met zuurstof doen. Paris Hilton met kapitalen en dan zegt ze. Ik wil een man die alles betaald? Een vos in de kast en nog meer?
Een ezel die financiert. Tafeltje dekje en ezeltje strekje is niet fout.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een jaguar op de oprit
Een stier in bed
Een nerts in de kast
En een ezel die één en ander financieert.
Zo was het.
Mensen zoals schommelstoel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef dreamviber het volgende:
Mensen zoals schommelstoel....ook die ....nou ja. Ik breek in. Ik breek nogmaals overal in. Ik kraak alles.
Ah, je komt hier onder verschillende namen, vandaar dat ik dacht dat je nieuw was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef dreamviber het volgende:
Ik kom hier al vanaf 2001. 2001 en vele berichten. Misschien heb ik wel de meeste tekst geschreven hier op FOK!. Onder verschillende namen.
Klopt. Levensgenieter maar ik genoot niet van het leven, illusion was slecht, dromenvanger was slecht, sight_key weet ik niet, je hebt meer. Koimaster was niet juist, DannyHocusPocus nog niet gebruikt. Deze dan wel. Dreamviber over getwijfeld omdat ik dacht. Het moet wakker zijn allemaal. Maar een dagdroom is niet slecht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, je komt hier onder verschillende namen, vandaar dat ik dacht dat je nieuw was.
Je bent nieuw met deze nickname dus.
Toch?
Je bent soms alleen een beetje te snel denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Klopt. Levensgenieter maar ik genoot niet van het leven, illusion was slecht, dromenvanger was slecht, sight_key weet ik niet, je hebt meer. Koimaster was niet juist, DannyHocusPocus nog niet gebruikt. Deze dan wel. Dreamviber over getwijfeld omdat ik dacht. Het moet wakker zijn allemaal. Maar een dagdroom is niet slecht.
Maar het gaat me om vrijheid. Ik schrijf dan nog veel maar ik hou niet van regels. Op internet geldt voor mij 1 regel. Geen racisme en geen doodsverwensing, geen trojan en geen virus en geen spyware. En dan is er nog meer. Geen spam. Bagger ook hekel aan.
Verder. Het is ouwehoer. Ik ben hyper en snel. Ik word vaker getroffen door de bliksem
Daarom vaker berichten.
Ouwehoer wilt zeggen dat je slap lult.
Word je vaker door de bliksem getroffen dan raak je snelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je bent soms alleen een beetje te snel denk ik.
Niet iedereen kan het allemaal nog volgen in dit TRU topic, beetje verwarrend voor de mede leden
Maar als jij er van geniet, hou ik je niet tegen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef dreamviber het volgende:
Je kunt zeggen. Ouwehoer me niet is niet juist. Maar ik hoor het mensen vaker zeggen. Slaat de bliksem in bij het vaticaan dan zeggen mensen ook. Ouwehoer me niet
Ken je deze al?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:43 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Word je vaker door de bliksem getroffen dan raak je snelStraks alleen nog maar bliksem
De hel breekt los als er bliksem is constant.
Anderen pakken zich wel een kans denk ik. Ik hoef geen kans te geven. Mensen zijn brutaal genoeg. Denk je echt dat mensen niet brutaal genoeg zijn? Ik zal straks langere berichten gaan samen stellen nog. Dan krijg je meer dan 66666 tekens in 1 berichtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ken je deze al?
Soms is het goed om, Kalm aan en rap een beetje te doen.
Dan geef je anderen ook de kans.
Oke, ik haak af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Anderen pakken zich wel een kans denk ik. Ik hoef geen kans te geven. Mensen zijn brutaal genoeg. Denk je echt dat mensen niet brutaal genoeg zijn? Ik zal straks langere berichten gaan samen stellen nog. Dan krijg je meer dan 66666 tekens in 1 berichtStraks sluit ik mijn gedachten op mijn computer aan en dan kan de snelheid pas echt beginnen.
Dan krijg je berichten van 666,666 tekens.
Is het niet leuker als je met zijn allen praat in een topic van inplaats in je ééntje alleen maar berichten posten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef dreamviber het volgende:
Mensen dus echt bezig ja god god god. Nou, mensen is het. Wij als mensen. Ze zijn slaaf en ondertussen aanbidden? Ik zie mezelf niet meer als slaaf. Ik bepaal als mens. Ik ben vrij. God is de grootste slavendrijver en ik heb hem altijd als grootste vijand gezien en hij mij ook.
En ik win. Je kunt van god winnen als mens. En ik doe dat. Ik had altijd hekel aan slaaf zijn. Op school en overal. En altijd gevochten en gevochten. En het vechten heeft zin. Het is een gevecht nog steeds maar straks ga ik ontwikkelen samen met jullie.
Nu nog vechten en straks ontwikkelen. En dan noemen we ons niet god maar mensen die bepalen wat er gebeurt. Wil je bier onbeperkt dan krijg je dat gratis en je krijgt alles gratis.
Waarom zou ik jou dat vertellen als ik niet eens in geschreven geloven geloof.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef dreamviber het volgende:
Ik open topic ergens of eigen weblog. Reacties krijg ik amper ook. Vertel dan. Jezus is slecht. Vertel dan eens dat Jezus waardeloos is. De meest waardeloze die er is.
Ik kan niet goed tegen die ellende. Ik word ziek bij die kruisen dus. Echt waar. Als ik over straat rij met een auto dan wil ik die kruizen niet zien. Ik wil dat niet. Heb daar geen behoefte aan. Totaal geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou dat vertellen als ik niet eens in geschreven geloven geloof.
Ik heb zo mijn eigen geloof.
Ik krijg de indruk dat jij meer ruzie hebt met jezelf dan met de god en of jezus waar je over praat.
Kijk, dit is ook niet echt duidelijkheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen die ellende. Ik word ziek bij die kruisen dus. Echt waar. Als ik over straat rij met een auto dan wil ik die kruizen niet zien. Ik wil dat niet. Heb daar geen behoefte aan. Totaal geen behoefte aan.
Ik wil daar wat anders zien staan. Een biertap.
Altijd die kruizen die me op de wekker aan het werken waren.
Lekker! Erg druk, bijna een weekje op vakantie dus veel voorbereiden. Alles voor de beestjes klaar zetten voor de oppas en zo. En met jou dan? En met je hondje?quote:
Maar als jij zoiets doet, dan ben je net zo slecht als wat dat wat jij het kwaad noemt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef dreamviber het volgende:
Voor de gein een keer wilde ik een open getrokken blik bier neerleggen bij dat kruis
Altijd bloemen, bloemen verwelken.
Wiens kruis?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef dreamviber het volgende:
Voor de gein een keer wilde ik een open getrokken blik bier neerleggen bij dat kruis
Altijd bloemen, bloemen verwelken.
Hee, jij ook hier!quote:
Vakantie is altijd fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker! Erg druk, bijna een weekje op vakantie dus veel voorbereiden. Alles voor de beestjes klaar zetten voor de oppas en zo. En met jou dan? En met je hondje?
Ja! Jij ook! Wist ik helemaal niet! Ik kom hier al heel lang alleen door drukte wat te weinig momenteelquote:
Ik had het volgens mij gelezen over Bobby. Hoe oud was Bobby? En hoe oud is Indy? Heb je ook foto's?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Vakantie is altijd fijnPrettige vakantie. Ik heb bijna 12 jaar geen vakantie gehad. In 2012 begint mijn vakantie pas. 2012 is het jaar van 12 jaar geen vakantie en in 2012 ga ik op vakantie 12 maanden
Bobby is dood maar die komt nog terug. Ik heb hem al gezien ergens. Die was in een andere soort van dimensie dus niet in de hemel. Die was constant aan het blaffen daar hij wilde eruit. Ook familie die "dood" is gezien die eruit wilt. Het is geen hemel het is iets anders.
Indy gaat het goed mee. Bobby was depressief maar ik was ook depressief. Een hond gaat op zijn baas lijken zeggen ze altijd. Bobby was altijd depressief. Het verschil tussen Bobby en Indy. Bobby zuchtte de hele dag en lag triest op de bank. Indy springt 10 meter en wilt de hele dag spelen als het even kan. Jack Russel is het. Ik noem hem Jumping Jack russel
Paard van mijn psychiater overigens die de voet gebroken heeft van haar. Weet je waarom? Omdat paarden goed weten en kunnen aanvoelen of een mens slecht is of goed is. Ik schreef pas geleden dat een paard niet bereden wilt worden door politie en sport en hobby maar een paard vind dat zelf leuk die uitdaging.
Dat mijn psychiater nu een gebroken voet heeft? Moet ze maar ander werk zoeken.
Nou, ik kom de laatste tijd hier wel eens binnenvallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja! Jij ook! Wist ik helemaal niet! Ik kom hier al heel lang alleen door drukte wat te weinig momenteel
Leuk! Het is een leuk forum om binnen te vallen. TRU is ook toch nog steeds een beetje mijn thuis op FOK!, is altijd fijn om even binnen te vallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, ik kom de laatste tijd hier wel eens binnenvallen.
Ik weet het niet hoe dat zit ook met paarden precies. Mijn arts is te dominant en die anderen ook. Ik zeg ik ga windows 7 helemaal doornemen. Zeggen ze direct. Lukt je niet. Ze doen net alsof ik niets kan. Zou ik zeggen ik heb meer dan 10 doelen dan gaan kan ik iedere week op gesprek daar. Sowieso die hele zorg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had het volgens mij gelezen over Bobby. Hoe oud was Bobby? En hoe oud is Indy? Heb je ook foto's?
Oh een paard op je voet, dat is echt pijnlijk hoor, ik heb wel eens een shetlander op mijn voet gehad en dat is een klein paardje en dat deed al behoorlijk zeer.
Ik had hem niet eens iets gedaan hoor trouwens, ik wilde hem borstelen
Wat eng klinkt dat zeg. Ik had voorheen soms een hele hoge hartslag en ik weet dat dat erg naar kan voelen, heel opgejaagd he? Kan ook door veel koffie of energiedrankjes komen he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoe dat zit ook met paarden precies. Mijn arts is te dominant en die anderen ook. Ik zeg ik ga windows 7 helemaal doornemen. Zeggen ze direct. Lukt je niet. Ze doen net alsof ik niets kan. Zou ik zeggen ik heb meer dan 10 doelen dan gaan kan ik iedere week op gesprek daar. Sowieso die hele zorg.
Ik had vandaag dus echt een gigantische rare bui. Mezelf eruit moeten halen weer. Zou de zorg langs komen....dan word ik opgenomen. En word ik opgenomen dan ga ik dood daar. Dus ik moet het zelf doen. Een hartslag boven 200 die maar hoog bleef. En toen in bed compleet van de kaart waarbij ik mezelf voelde verdwijnen helemaal.
Kom ik dan bij de zorg terecht dan ga ik dus dood op een foute manier.
Ik ga ook nooit meer op gesprek. Ze maken me gestoord.
Heb jij onweer? Wij hebben echt niets gehad, ja wat spettersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef dreamviber het volgende:
Nu alles onder controle. Soms in het heetst van de strijd. Nou dan is het the jungle zoals guns n' roses.
Genesis met Jesus he knows me. Hoe kan Jesus je kennen als hij met pinnen en spijkers aan een kruis hangt?
Het enige dat ik weet. Het is een vaag gedoe. En bliksem is ok. Thunder!!!!
2 nachten niet slapen. Ik ga zometeen slapen. Teveel puzzelen is niet goed. Slaappillen dan maar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat eng klinkt dat zeg. Ik had voorheen soms een hele hoge hartslag en ik weet dat dat erg naar kan voelen, heel opgejaagd he? Kan ook door veel koffie of energiedrankjes komen he?
Goed op jezelf passen hoor!
Abends Bit..Morgens shit..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef dreamviber het volgende:
Altijd als ik iets schrijf, denk ik dat iedereen dat weet
Dan schrijf ik en voer ik in. En vervolgens denk ik. Waarom schrijf ik het. Dat weten mensen toch al? Dus dan schrijf ik iets en daarna van. Maar waarom. Mensen weten dat allang. Mensen weten dat dan ook allang. En samen vinden wij. Iedereen aan elkaar verbonden. Ik als mens en iedereen.
Doorgaan. Biertje?
Bitte ein bit vandaag.
Gisteren onweerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb jij onweer? Wij hebben echt niets gehad, ja wat spetters![]()
Ik hou van onweer, lekker binnen, kopje thee, wierrookje erbij en dan met een goed boek voor het raam
Oh lekker dan he? Hoor je de regen en de onweer aankomen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Gisteren onweerEcht onweer
Mooi onweer. Eigenlijk alleen maar flitsen en geen donder. En ik voelde me opgeladen worden. En dan slaap ik niet zo snel. Heb dan raam open.
Heb 1 keer 5 nachten niet geslapen en overleefd. Dus 2 nachten overleef ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef senesta het volgende:
Boh, moet er niet aan denken 2 nachten niet slapen. Heb je dat wel vaker dan en daar die slaappillen voor gekregen?
Ik zou er wel één voor de boodschappen willenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef dreamviber het volgende:
Superman met land of confusion. Denk je echt dat je een gek in carnavals kostuum nodig hebt die mensen gaat helpen?
Het was echt super wonderland. Ik wil het uitleggen hoe het in elkaar zit. Ik was aan het schrijven en de onweer reageerde erop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh lekker dan he? Hoor je de regen en de onweer aankomen...
Ik hoop dat ik in mijn vakantie nog een keer onweer krijg, gewoon één avondje. Hier zijn het altijd van die tamme buien als we uberhaubt al eens iets krijgen.
Is dat net zoiets als met niet denken. En dan denken dat je niet denktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Heb 1 keer 5 nachten niet geslapen en overleefd. Dus 2 nachten overleef ik ookIk wil slapen.
Gisteren geprobeerd om te zeggen. Nu ga ik in slaap stand. Zoals met een computer. Lukte niet. Straks ga ik op commando in slaap stand
Boodschappen die download ik straks. Nee het bier raakt gewoon niet meer leeg. Het glas blijft vol.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou er wel één voor de boodschappen willen
Het is moeilijk. Maar ik ben dan niet moe ook. Ik ga door en door. En dan gaat de bliksem komen en raakt mijn batterij volquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als met niet denken. En dan denken dat je niet denkt
Dat snap ik, bier is dan ook vies, zou bij mij ook vol blijvenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Boodschappen die download ik straks. Nee het bier raakt gewoon niet meer leeg. Het glas blijft vol.
''s morgens altijd shit. Je schijt iedere morgen. Ook afgelopen binnenkort. Kunnen ze de wc's slopen.quote:
Nou als je wijn wilt of wat anders. Jij bepaald het ook straks. Je koopt iets en het raakt niet meer leeg. Ook geen afval meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat snap ik, bier is dan ook vies, zou bij mij ook vol blijven
Grapje
Ik drink eigenlijk helemaal geen alcoholquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Nou als je wijn wilt of wat anders. Jij bepaald het ook straks. Je koopt iets en het raakt niet meer leeg. Ook geen afval meer.
Precies.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef senesta het volgende:
Hij is zenuwachtig toch voor het meisje op het perron?
Hou je niet van treinen? Ik ben voor school een poos met de trein geweest en ik vond het altijd heerlijk rustgevend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef dreamviber het volgende:
Straks ook geen bier meer voor mij Senesta.....water. Ik krijg nadorst van bier. Nu 3 blikken en complete dorst. Gooi deze weg en pak lekker water.
Dus geen bier uit de lucht. En geen hoge hartslag als de trein langzamer gaat. Sowieso treinen.
Ik hou niet van een hoge hartslag.....vandaag boven de 200 of nog meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Hou je niet van treinen? Ik ben voor school een poos met de trein geweest en ik vond het altijd heerlijk rustgevend.
Misschien moet je dat eens laten nakijken? Want dat is niet gezond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Ik hou niet van een hoge hartslag.....vandaag boven de 200 of nog meer.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef senesta het volgende:
Ik wil ook meer water drinken maar ik ben echt een slechte drinker, gun mezelf geen tijd om te drinken. Sommige dagen drinken ik volgens mij amper een liter
Ik heb Avira, die is gratisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef dreamviber het volgende:
Morgen direct abonnement van mcaffee verlengen. 2 jaar bijkopen.
Moet voor hartfilm gaan. En bloedprikken ook. Oproep gehad maar niet geweest omdat die bloedprikker een duitser is en veel knoeit met bloed. Ze kan niet eens nederlands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens laten nakijken? Want dat is niet gezond.
Jeumig, weet je dat je jezelf ook door teveel water kunt vergiftigen? Echt! Heb ik wel eens gelezenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Tijden dronk ik meer dan 10 liter water
Teveel is nooit goed. Het is bipolair. Ook niet goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Jeumig, weet je dat je jezelf ook door teveel water kunt vergiftigen? Echt! Heb ik wel eens gelezen
Er zijn toch wel meer mensen daar die kunnen prikken? Zou het wel even na laten kijken hoor, is wel belangrijk. En een hartfilmpje is zo klaar. Dat is echt heel snel gebeurd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Moet voor hartfilm gaan. En bloedprikken ook. Oproep gehad maar niet geweest omdat die bloedprikker een duitser is en veel knoeit met bloed. Ze kan niet eens nederlands.
Ben al vaker geweest voor hartfilm. Ze binden je aan apparaten en computer en dan gaan ze opmetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer mensen daar die kunnen prikken? Zou het wel even na laten kijken hoor, is wel belangrijk. En een hartfilmpje is zo klaar. Dat is echt heel snel gebeurd.
Gewoon zeggen dat je een andere bloedzuiger wil danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Ben al vaker geweest voor hartfilm. Ze binden je aan apparaten en computer en dan gaan ze opmetenDuurt maar even. Alleen die bloedprikker. Ze bakt er niets van.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een andere bloedzuiger wil dan
Nee het is 1 poli. 1 kamer met 1 prikker en dan 1 kamer met 1 apparaat voor hartfilm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef senesta het volgende:
1 maar![]()
Is dat geen ziekenhuis dan of zo?
Kun je niet vragen wanneer ze op vakantie gaat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Nee het is 1 poli. 1 kamer met 1 prikker en dan 1 kamer met 1 apparaat voor hartfilm.
Nou...het is altijd gokken daar. De ene keer die en de andere keer die. Moet echt eens vragen en bellen. "Und, ist heute die deutsche da die kein niederlandisch spricht". Zegt ze "Jah". Dan zeg ik..." Nou dan moet je Nederlands leren!!!!!".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Kun je niet vragen wanneer ze op vakantie gaat?
Nou, Duitsland steenworp afstand en Belgie ook. Limburg barst ook van de mensen die geen nederlands spreken. Alleen dialect. Je hebt limburgs die weigeren zich verstaanbaar te maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef senesta het volgende:
Jij woont toch wel gewoon in Nederland?
Kun je dan niet gewoon naar een ander ziekenhuis gaan met je prikformuliertje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Nou, Duitsland steenworp afstand en Belgie ook. Limburg barst ook van de mensen die geen nederlands spreken. Alleen dialect.
Ik mail dat morgen even door naar dokter en zeg wat me dwars zit. Zij weten ook niet alles wat in de hele instelling gebeurt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon naar een ander ziekenhuis gaan met je prikformuliertje
Goed zo, gewoon doen. Die testen zijn belangrijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Ik mail dat morgen even door naar dokter en zeg wat me dwars zit. Zij weten ook niet alles wat in de hele instelling gebeurt.
Water is beter. Geen weiwater of wat voor water ze ook geven daar in de kerk. Gemeentepils.
Vroeger nooit als kind. Toen later wel ....pffff en toen stem kwijt en nog meer kwijt. Heb ook niets met oud op nieuw en kerstmis. Mijn verjaardag zegt me ook niets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Goed zo, gewoon doen. Die testen zijn belangrijk
Ik doe met je mee, ik ga ook meer water drinken.
Ik heb echt niets met carnavalJij wel?
Wij zijn dan ook erg ongehoorzaamquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef dreamviber het volgende:
Nou kerstmis is heidens en dat vond de kerk ook al niets. Die lampen in de boom dat mocht al niet.
Nou, dat wil ik ook weer niet zeggen. Het springt echt van de hak op de takquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:35 schreef Bastard het volgende:
Nee spijt me, dat ga ik allemaal niet bijlezen. Kan mij de knoop in het hoofd heel goed voorstellen maar het ziet er uit als een plaat die blijft hangen..
quote:Goedemorgen, vanmorgen behoorlijk energiek weer![]()
En nog steeds een klein beetje spierpijn in mijn kuiten
Zo staan stampen dat er wat spiertjes gescheurd zijn denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:40 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik ook weer niet zeggen. Het springt echt van de hak op de tak
[..]dat ken ik nog wel van vroeger ja.
Een beetje, ja. Maar schiet nog niet echt op. Gisteren weer op de pijnbank gelegen. Begin nu ook eindelijk weer wat kracht er in te krijgen, maar zwaaien zit er voorlopig nog niet inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:09 schreef Bastard het volgende:
Zo staan stampen dat er wat spiertjes gescheurd zijn denk ik
Hoest met je arm eigenlijk, word het weer een beetje mobiel? Al verzekerinsgeld uitgekeerd gekregen?
Nou dat kun je wel zeggen zegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Een beetje, ja. Maar schiet nog niet echt op. Gisteren weer op de pijnbank gelegen. Begin nu ook eindelijk weer wat kracht er in te krijgen, maar zwaaien zit er voorlopig nog niet in
Inmiddels wel zo af en toe op de fiets, alvast oefenen voor op de motor
(op de fiets kun je tenminste af en toe je stuur loslaten met rechts, zonder dat je gelijk stil staat) Voel wel elk hobbeltje en putje in de weg.
Verzekeringsgeld... uhm, nee, niets. Éénzijdig ongeluk valt niet onder "WA +beperkt casco".
Moet nog maar zien of m'n ziektekostenverzekering alle fysio behandelingen vergoed, waarschijnlijk nog niet de helft. Die kosten komen er dus ook nog eens bij.
Dure bezigheid, dat vallen
Vroeger verzekerde je je tegen ziektekosten. Nu verzeker je je ervóór.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat kun je wel zeggen zeg![]()
Echt balen is dat, en dan heb je nog gewoon je lichamelijke pijn!
Daar betaal je je dan blauw voor aan premies he
Ja.. en dan moet je niks geks krijgen ofzo he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vroeger verzekerde je je tegen ziektekosten. Nu verzeker je je ervóór.
Nee, dat is niet de bedoeling. Maar goed, dat was het nu ook al nietquote:
Vraag me steeds vaker af waarom & waarvoor ik me nou eigenlijk nog verzeker, afgezien van de verplichtingquote:Die verzekeringen van tegenwoordigJe krijgt echt niks vergoed
De Premie mag wat kosten, de Zorg nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:41 schreef Bastard het volgende:
Ja.. en dan moet je niks geks krijgen ofzo he.
Maar serieus, ik betaal geloof ik 250 euro in de maand (gezin) aan premie. Maar zodra er wat is krijg ik de rekening want er is een eigen risico te betalen.
Ga ik dan vervolgens naar de apotheek dan moet ik bijbetalen (soms) voor medicatie. Plus, ze geven mij daar de rommel omdat het allemaal zo goedkoop mogelijk moet blijven.
Vroeger ging ik vaak achterop bij mijn vaderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de bedoeling. Maar goed, dat was het nu ook al niet
Motorrijden is het mooiste wat er is, maar dat vallen is niet voor herhaling vatbaar.
[..]
Vraag me steeds vaker af waarom & waarvoor ik me nou eigenlijk nog verzeker, afgezien van de verplichting
Het is weer eens donker midden op de dagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, even een zonnig plaatje op deze miezerige zomermiddag
![]()
![]()
Echt he, wat een buttzomerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het is weer eens donker midden op de dag
Dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, even een zonnig plaatje op deze miezerige zomermiddag
![]()
![]()
Textiel was alleen blijkbaar nogal duur destijds.quote:
Nog nooit gehoord van 'functioneel bloot' ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:23 schreef Ferdo het volgende:
Textiel was alleen blijkbaar nogal duur destijds.
En die valt ook in de smaak.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, ik zie dat 'the boys' van Sabrina in de smaak vallen![]()
doe ik er een mooi liedje achteraan
Jaja, een mooie vrouw zonder of in elk geval met heel weinig kleren is zeker per definitie functioneel bloot?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van 'functioneel bloot' ?
Dat had niets met het liedje te maken. Toen al niet & nu nog steeds niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, ik zie dat 'the boys' van Sabrina in de smaak vallen![]()
doe ik er een mooi liedje achteraan
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:42 schreef Ferdo het volgende:
Jaja, een mooie vrouw zonder of in elk geval met heel weinig kleren is zeker per definitie functioneel bloot?
Ach, dat hinderde toch ook niet. Ook in 1987 hadden veel tv's al een mute-knop.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarre... in dit geval zeker. Zingen kon ze niet.
Kómen met Samantha Fox? We houden het wel netjes hier, toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat had niets met het liedje te maken. Toen al niet & nu nog steeds niet.
Kom dan gewoon met Samantha Fox ofzo.
"We"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, dat hinderde toch ook niet. Ook in 1987 hadden veel tv's al een mute-knop.
[..]
Kómen met Samantha Fox? We houden het wel netjes hier, toch?
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Met (functioneel ?) bloot aan het begin
Daar kom je net te laat mee. Zijn net klaar met de Europese tourquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef MissVanity het volgende:
Ik wil ze ook wel een keer live zien
Klote is dat. Ik heb een puist die niet weg wilt gaan. 1 puist in hele gezicht die maar blijft op mijn linker wang. Die is straks ook weg. Alle puisten weg bij iedereen. 1 puist is al teveel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb gister mijn hoofd gestoten en nu heb ik een bult
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Daar kom je net te laat mee. Zijn net klaar met de Europese tour![]()
Volgend jaar in Australië, afaik.
Ik zou wel eens naar Rammstein willen gaan.. maar dat is ook altijd vlot uitverkocht.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:47 schreef hunter.h4 het volgende:
Zo...ik ben toe aan een andere naam weer. Dan neem ik gewoon weer een nieuw abonnement. Heb toch geld genoeg
quote:
quote:
Surfen? Heeft het rollen afgedaan?quote:
We hebben vast gesteld dat rollen ouderwets en achterhaald isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Surfen? Heeft het rollen afgedaan?
Straks is al het rollen ouderwets Senesta. Rollen in auto en rolstoel en ook rollaterquote:[b]Op
We hebben vast gesteld dat rollen ouderwets en achterhaald is
De oudjes laten we ook surfen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:04 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Straks is al het rollen ouderwets Senesta. Rollen in auto en rolstoel en ook rollaterDan vlieg je in een voertuig.
Kun je auto's in een museum zetten. Maar wie gaat nog naar een museum?
Gewoon even samen schrijven en dan kunnen oude mensen surfen. Bejaardentehuizen met de grond gelijk.quote:
Die dagen zijn lang verleden tijd hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:57 schreef senesta het volgende:
Ik vind het allemaal maar eng klinken. Ik vind drugs en veel drinken maar niets![]()
De meeste mensen die ik ken die veel drinken zijn niet leuk als ze dronken zijn en gaan er ook qua gezondheid niet op vooruit.
Geen zin om terug te lezen, maar heb je weer een nieuwe nick?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef hunter.h4 het volgende:
Kentekens op auto's. Mensen moeten zelf kenteken mogen bepalen. Fantasy naam en eigen naam. Wilt iemand hellraiser op zijn kenteken dan moet dat kunnen. Dan moeten ze maar iets uitvinden om op een andere manier de auto te herkennen. Koop je een dure auto heb je een vies kenteken erbij.
Het beste zou zijn......een auto zonder kenteken. En dan op een circuit scheuren.
Ik krijg hier juiste input binnen. Ik denk aan wegen met auto's teveel. Het oude systeem. Ik leef al zo lang in een systeem met snelwegen en auto's. Op een gegeven moment denk je dat het alles is.
Een snelweg en openbare weg is waardeloos. Het gaat om racen op een circuit. Het gaat ook om racen in de lucht. Het gaat ook om alle vliegspellen en race spellen ooit gemaakt op welke console dan ook. Maar dan een spel alsof je in het spel ZELF zit.
Vandaag op FOK! meer geleerd dan al die tijd op twitter.
Ik ga even schakelen en 3 versnellingen terug
Een nieuwe nick even ja Nokquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen, maar heb je weer een nieuwe nick?
Verzin ook gelijk alvast een naam voor het volgende deeltje van het topicquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:50 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik krijg informatie binnen en die moet ik steeds kwijt. Als ik niet schrijf stroomt mijn hoofd over
Ben nu al op zoek naar een juiste naam weer. Morgen aanmaken.
Serialkiller is ook een mooie.
Untill the end of time?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Verzin ook gelijk alvast een naam voor het volgende deeltje van het topic
Woordenaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:50 schreef hunter.h4 het volgende:
Seriewoordenaar is bezet. Dan maar seriemoordenaarSeriemoordenaar zal ook bezet zijn. Dan doe ik iets met systeemWoordenaar. Ik vermoord dus dit systeem en dan gaan we naar ons eigen systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |