Disney heeft straks dus echt geen aandacht meer nodig

Dan koop ik een elsevier, een donald duck en lotto. Ik win dan niet. Het bedrag van de donald duck kienen ze in. Ik koop straks dus lotto waar helemaal geen donald duck aanwezig is. Er is een computerzaak die zullen het juiste agentnummer hebben. Dat ene kantoor verkoopt ook sigaretten en de donald duck. Plus meer boeken die niet kloppen. Ik laat de lotto dus uit de computer draaien. Zelf invullen heb ik geen kans nu.
Ik ben niet de enige die speelt in het spel. Disney speelt al vanaf 1952. Toen is mijn pa ook geboren.
Zou disney nog leven dan liep het niet goed voor hem af.
Ik zeg altijd je kunt de doden tot leven wekken. Maar disney niet. Die blijft waar hij is. Geen zin dat hij weer donald duck gaat schrijven. Schrijft hij wat anders dan maakt het niet uit.
Engelen bestaan niet. Klopt ook niet. Ron brandblusser heeft het mis. Ik ben een gevallen engel. Ik wilde vrij zijn en nu ben ik vrij. Rammstein heeft dan ook gelijk. Je wilt geen engel aan de hemel zijn. Je wilt vallen. Alle engelen willen vallen. Gevallen engelen.
Ik ben gevallen en niets beters dan dat. Ik val niet meer op mijn gezicht op straat ofzo. Op een andere manier gevallen.
Dan staat er boven op de kerststal een engel. Die engel moet naar beneden. Je hebt nog angel. Maar dat zit in een wesp en is niet goed. Engel en angel dus. En de koningin.
Even kijken op de rekening. Heb weer eens een nieuwe pinpas nodig. Die dingen zijn lastig. Je beschadigd de strip en hij doet het niet meer. Een magneetstrip is niet ideaal. Ik blijf maar pinpassen aanvragen

Nu dan dat ze komen dat je met smart phone kunt betalen. Weg met de pinpas.
Cash sowieso weg. Dat is niet van deze tijd. Ook een reden van disney dat ik het niet moet. Dagobert duck zwemt nog steeds in munten en cash. Kom op zeg. De pinpas bestaat al jaren.
Dat willy wortel willy wortel heet zal ook een reden hebben. Een uitvinder van niets. Ze kiezen wortel want wortel trekken. Het gaat om wortel trekken. En willy wortel trekt geen wortel.
Disney zit meer in elkaar en in elkaar. En ik haal het uit elkaar. Ik trek de wortel uit disney. Ik doe dat niet met getallen maar met nederlandse taal. Taal zie ik ook als een soort van wiskunde.
[ Bericht 22% gewijzigd door dreamviber op 23-08-2011 09:54:52 ]