Aah, goeie idd. Hij moest het nog ff met zijn werkcoach ook opnemen, maar ik zla het zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pssst, laat die uwv gast dat nog even op papier bevestigen. Mijn ervaring met het UWV is dat ze namelijk allemaal wat anders zeggen.
Op zoek naar een groene weide?quote:
ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga die balletjes van de week ook es maken
Ik tel voor 3 ballen op die caloriesite 1 normale gehaktbal van rundergehakt bereid met eiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef indaha het volgende:
Greys je ballen zijn gaar, ze zijn lekker
![]()
Hoeveel calorieen moet ik tellen per bal, ik heb er al 3 op
Zwabberrrrrrrrrrrrrr, welkom terug!quote:
Het zijn geen afslankwonders ofzo hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga die balletjes van de week ook es maken
En dat is precies wat ik NU ga doen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Pheno het volgende:
Je moet calorieën niet tellen, je moet ze verbranden
Hiiihihihihihihiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik NU ga doen!
Met een lame filmpje op de computer en veel gehups in de woonkamer waar niemand me ziet![]()
Ach wat hebben ze? * indaha rent naar topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Ik zit voor vandaag al op bijna 900 kcalontbijt en lunch.
En ik heb weer zieke kittens: 3
Woeiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een lame filmpje op de computer en veel gehups in de woonkamer waar niemand me ziet![]()
teringquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Ik zit voor vandaag al op bijna 900 kcalontbijt en lunch.
En ik heb weer zieke kittens: 3
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
okee, dan blijf ik lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik tel voor 3 ballen op die caloriesite 1 normale gehaktbal van rundergehakt bereid met ei
Want ik kon geen 'kleine ballen van mager gehakt' vinden
[..]
Zwabberrrrrrrrrrrrrr, welkom terug!![]()
En je moet je door deze TT () niet aangesproken, want jou 'hadden we al'.
Kom op, een beetje doorrennen! Goed voor je verbrandingquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat hebben ze? * indaha rent naar topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |