dat meen jequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begin al langzaam aan het avondeten te denken..
van eten word je dik!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je niet kunt koken misschien ja
quote:
sorryquote:
Daar val ik niet van af denk ik!quote:
een habbadoedasquote:
nee, niet direct... maar het geeft je misschien wel een goed gevoelquote:
Visueel werkt zoiets helaas niet... het gebaar is lief.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, niet direct... maar het geeft je misschien wel een goed gevoel
Het goede gevoel verdrijft wellicht een hongergevoelquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Visueel werkt zoiets helaas niet... het gebaar is lief.
Ik heb geen honger!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het goede gevoel verdrijft wellicht een hongergevoel
OK, dan moet je maar roepen als je het even lastig hebt, dan kom ik wel evenquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, dan moet je maar roepen als je het even lastig hebt, dan kom ik wel evenen
Ik dan naar huis fietsen, dan naar c1000, dan spagetti koken, dan eten, dan vrouwenavond met mannen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat eten bij mn ouders, dan verjaardag van de buurman
fok aan die knakker!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef gianni61 het volgende:
veel te warm op kantoor, maar kan de airco niet aanzetten omdat dr zo'n bejaarde knakker hier zit die daar niet tegen kan
Eindhoven ergens in oktober...quote:
Als je überhaupt komtquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef Michhas het volgende:
Ik kom wel langs om heel veel te zuipen en zo de meet te verpesten.
Dan doe ik met je meequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef Michhas het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef Michhas het volgende:
Nee, voor muziek tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |