SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:06 schreef tdrone het volgende:
honkey zit al klaar voor de lapo natuurlijk
Mama moet altijd even laten merken hoe zwaar ze het wel niet heeft dus ik heb de helft van de vakantie een stofdoek of iets dergelijks in mijn handquote:
Tuurlijk.quote:
Graag zelfs!quote:
Ik vlucht altijd het huis uit als mijn moeder mij niet bevaltquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama moet altijd even laten merken hoe zwaar ze het wel niet heeft dus ik heb de helft van de vakantie een stofdoek of iets dergelijks in mijn hand
A, jou zag ik over het hoofdquote:
gezien het poppetje wel hoorquote:
ik ben het wel een beetje met het poppetje van honkeytonk eensquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
A, jou zag ik over het hoofd
[..]
gezien het poppetje wel hoor
DW meet-met-mij recordhoudsterquote:
en wat is je onderbouwing daarvoor?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben het wel een beetje met het poppetje van honkeytonk eens
Hahahah serieus?quote:
is die nodigquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en wat is je onderbouwing daarvoor?
Jep, dat ben ikquote:
Jep, van fok welquote:
dag meisjequote:
nee, maar ben wel benieuwdquote:
Was maar 2xquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, dat ben ik
[..]
Jep, van fok wel
[..]
dag meisje
[..]
nee, maar ben wel benieuwd
klopt, ik heb ook nog maar 3x mensen van fok gezienquote:
ja oke dan klopt hetw elquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klopt, ik heb ook nog maar 3x mensen van fok gezien
toch 2 keer meer dan mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klopt, ik heb ook nog maar 3x mensen van fok gezien
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
toch 2 keer meer dan mij
ik heb met engine10 gemeet
En wie heb jij het meest gemeet?quote:
Ik heb donderdag de ouders van een FOK!ker gemeetquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef tdrone het volgende:
en eigenlijk moet ik eens met gianni meeten we wonen denk ik 8 kilometer van elkaar
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb donderdag de ouders van een FOK!ker gemeet
misschien moet je het andersom gaan doen NBT... zeggen dat je niet komt en gewoon komenquote:
Hahaha ja dat lijkt me een beter planquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien moet je het andersom gaan doen NBT... zeggen dat je niet komt en gewoon komen
geen idee... ik heb nog geen meets gepland staanquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha ja dat lijkt me een beter plandus wanneer is er een meet waar ik niet heen ga?
Daar wil ik ook mee meeten!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
toch 2 keer meer dan mij
ik heb met engine10 gemeet
Hmm, Ezechielk of Alexxxxxxx denk ik. Maar ja, met Ez heb ik een relatie gehad, en Alex is een van mijn beste vrienden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wie heb jij het meest gemeet?
Zo'n antwoord verwachtte ik alquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar wil ik ook mee meeten!
[..]
Hmm, Ezechielk of Alexxxxxxx denk ik. Maar ja, met Ez heb ik een relatie gehad, en Alex is een van mijn beste vrienden.
of we komen daarheenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef tdrone het volgende:
nadeel is dat ik in een uithoek woon dus als er een meet is moet ik heel ver reizen
Hoezo?quote:
In Den Bosch/Eindhoven meeten, is voor iedereen nog bereikbaar, inclusief jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef tdrone het volgende:
nadeel is dat ik in een uithoek woon dus als er een meet is moet ik heel ver reizen
Weet je hoe ver dat is?quote:
Ich auchquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:37 schreef Lutte het volgende:
Als er een meet in Den Bosch of Eindhoven is ga ik mijn best doen
Kom naar Den Bosch/Eindhoven? (wat is dichterbij voor jou?quote:
ik woon in limburg dus eindhoven is dichterbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom naar Den Bosch/Eindhoven? (wat is dichterbij voor jou?)
Hihi Limburgquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef tdrone het volgende:
eigenlijk moet ik dat niet op fok zeggen want dan gaat iedereen me bashen
Ja dat is lekker dichtbij!quote:
Zwemmen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef NBT het volgende:
Eindhoven meet it is.... in de tongelreep meteen maar doen?
Limburg wist ik. Ik wist niet dat Eindhoven dichterbij is, want mijn topografie is heel slechtquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik woon in limburg dus eindhoven is dichterbij
quote:
Amsterdam is neit leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, dat is voor mij ook wel een paar uur treinen, maar het is wel een toffe stad!
Wees blij dat je niet naar maastricht hoeft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:44 schreef honkeytonk het volgende:
Eindhoven?![]()
Da's bijna 3 uur voor mij
Klopt. Hè. Bah. Limburg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet naar maastricht hoeft.
quote:
Maastricht is wel een heel mooie stad hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet naar maastricht hoeft.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
Maastricht is wel een heel mooie stad hoor
Maar klopt, Maastricht is mooi. Maar het is ontzettend ver weg, als ik erheen wil ben ik ook al 2 uur onderweg ofzo, en ik kom uit de buurt van Nijmegen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LimburgMaastricht
Shoppen in Maastricht
![]()
![]()
![]()
![]()
Zachte g het is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Komt echt iedereen hier uit het zuiden?
Praten jullie dan ook allemaal met een zachte g![]()
Ik ben bang
Ik kom niet uit Limburg, de rest van de familie wel, dus ben wel soort van Limburgs opgevoedquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben bang
Ik kom eigenlijk uit het Noorden. maar ik kan wel met een zachte g gaan praten als je dat wilt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben bang
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef honkeytonk het volgende:
Wie't kleine niet eert, koopt geen pony maar'n peard
Gewoon accentloos praten, is veel beter. Hoewel ik wel alles af kan knauwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan kom ik daar aan met mijn boer'n accent en dan moet iedereen lachen
quote:
ach het limburgs accent is ook niet alles..quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan kom ik daar aan met mijn boer'n accent en dan moet iedereen lachen
M kom jij ook op de meet in Eindhoven?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De aanspraak van mensen met een zachte g
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach het limburgs accent is ook niet alles..
Maar bij vrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach het limburgs accent is ook niet alles..
WWW ???quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M kom jij ook op de meet in Eindhoven?
Bij mannenquote:
Op zijn vroegst halverwege oktober. Heb nog heel wat dingen tussendoor geplandquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef honkeytonk het volgende:
Is er al een datum voor de meet? Ik heb namelijk al een paar meets door het hele land staan buiten FOK! omMet mensen van vakantie etc...
neee, vrouwenquote:
Ooh, okéquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op zijn vroegst halverwege oktober. Heb nog heel wat dingen tussendoor gepland
Mannenquote:
Ik heb een druk levenquote:
*meldtquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef tdrone het volgende:
ik wil jullie wel eens meeten tenzij jullie enge mannen zijn van 50+
Ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen
[..]
Ik heb een druk leven
Je weet van mij in ieder geval dat ik geen man ben van 50+quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef tdrone het volgende:
ik wil jullie wel eens meeten tenzij jullie enge mannen zijn van 50+
Ik!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef lipjes het volgende:
ik ben kapot mensen
wie neemt ff mijn werk over
hoi lipjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef lipjes het volgende:
ik ben kapot mensen
wie neemt ff mijn werk over
en jij wilt liever in NBT haar lichaam zitten hequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar jij zit vertopt in een vrouwenlichaam
een shemale van 50+ danquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Je weet van mij in ieder geval dat ik geen man ben van 50+
Dankuquote:
heerlijk heerlijk, kreeg zelfs nog complimentjes van een andere leerling en de instructeurquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi lipjes![]()
hoe waren je motorrijlessen?
Jij bent minderjarig, jij kan niet druk zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Je weet van mij in ieder geval dat ik geen man ben van 50+
niet meer!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar jij zit vertopt in een vrouwenlichaam
Pardonquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
en jij wilt liever in NBT haar lichaam zitten he
Druk met sociolizen... Ik moet deze vakantie nog naar Rotterdam, Utrecht, Leeuwarden, een klein dorpje in Friesland, Groningen en nog een plaats maar die ben ik vergetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent minderjarig, jij kan niet druk zijn.
Vrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen
[..]
Ik heb een druk leven
Denk het wel, want voel nog niks!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik denk dat ik er niet ver naast zit
[..]
Eet ze
Ohja, en ik moet ook nog een keer naar de bioscoop. En een keer liften naar België, en daar zonder geld 3 dagen overleven door goedheid van de mens, en dan weer terug gaan. Dat was een weddenschap, maar die ga ik in de herfstvakantie doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Druk met sociolizen... Ik moet deze vakantie nog naar Rotterdam, Utrecht, Leeuwarden, een klein dorpje in Friesland, Groningen en nog een plaats maar die ben ik vergeten![]()
Dus dat zijn al 9 dagen die bezet zijn want sommige dagen blijf ik slapen
Leeuwarden is een klein dorpje in Friesland tochquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Druk met sociolizen... Ik moet deze vakantie nog naar Rotterdam, Utrecht, Leeuwarden, een klein dorpje in Friesland, Groningen en nog een plaats maar die ben ik vergeten![]()
Dus dat zijn al 9 dagen die bezet zijn want sommige dagen blijf ik slapen
DWquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leeuwarden is een klein dorpje in Friesland toch
Dat is niet druk. Ik heb het drukker.
Voor mij is dat druk, en ik moet ook nog het geld verdienen dat is in totaal ook nog (9*15-40) 95 euro wat ik nodig heb daarvoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leeuwarden is een klein dorpje in Friesland toch
Dat is niet druk. Ik heb het drukker.
Lekkere lipjesquote:
kom jij nu pas je bed uit?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekkere lipjes
Ik ga zo maar even ontbijten denk ik.
Wacht maar tot je studeert en werktquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor mij is dat druk, en ik moet ook nog het geld verdienen dat is in totaal ook nog (9*15-40) 95 euro wat ik nodig heb daarvoor
Voor de standaarden van een scholier is dit ongelooflijk druk hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht maar tot je studeert en werkt
Ik lig nog op mn bed zelfsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
kom jij nu pas je bed uit?
ga eens heel gauw aan de slag jij
Ja maar dan ben je niet naast je colleges nog zo'n 20 uur bezig met school. En dan nog een sociaal leven erbij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor de standaarden van een scholier is dit ongelooflijk druk hoor
en wat hebben wij daar aan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
Als julie nou allemaal 20 euro ofzo doneren heb ik weer geld voor treinkaartjes
pfff, slaapkopquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lig nog op mn bed zelfsBen wel al een tijdje wakker.
Geen idee, maar dat zorgt er sowieso wel voor dat ik 9 dagen niet kan FOK!ken dus dan hebben jullie geen last van mijquote:
sinds wanneer kost een treinkaartje 120 euro?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
Als julie nou allemaal 20 euro ofzo doneren heb ik weer geld voor treinkaartjes
Ik ga het gewoon net zo doen als een vriend van mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je niet naast je colleges nog zo'n 20 uur bezig met school. En dan nog een sociaal leven erbij.
en wordt het een jongen of een meisje ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zorgt er sowieso wel voor dat ik 9 maanden niet kan FOK!ken dus dan hebben jullie geen last van mij
9 treinkaartjes. Voor 15 euro kan je het hele land door voor een dag lang met een albert heijn/blokker/etos kaartjequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinds wanneer kost een treinkaartje 120 euro?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon net zo doen als een vriend van mij![]()
Die is nu 28 en heeft 3 jaar wiskunde studie afgerond in 6 jaar![]()
Gewoon tussendoor heel veel reizen enzo
Ik lag ook pas om 5 uur ofzo.quote:
Ja joh lekker, dan kan je niet eens meer reizen omdat je constant aan het werk bent omdat je geen stufi krijgt omdat je te lang over je studie doetquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon net zo doen als een vriend van mij![]()
Die is nu 28 en heeft 3 jaar wiskunde studie afgerond in 6 jaar![]()
Gewoon tussendoor heel veel reizen enzo
Studieschuld lost hij later wel opquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lag ook pas om 5 uur ofzo.
[..]
Ja joh lekker, dan kan je niet eens meer reizen omdat je constant aan het werk bent omdat je geen stufi krijgt omdat je te lang over je studie doet
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom werken als je ook kan genieten?
Yeah right.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Studieschuld lost hij later wel op
Als jij je adres even stuurt in de herfstvakantiequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:17 schreef tdrone het volgende:
Hey HT als je dan naar belgie gaat kom je beter hier langs!
zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als jij je adres even stuurt in de herfstvakantie
onze regio is volgens mij de enige waar het nu ruk weer is..quote:
hoi Gianniquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onze regio is volgens mij de enige waar het nu ruk weer is..
weekend was prima uit te houden aan de maasplassen en op de bierfeesten..quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi Gianni
ze moeten ook altijd ons hebben
ik ben niet op de bierfeesten geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekend was prima uit te houden aan de maasplassen en op de bierfeesten..
ik ben alleen vrijdag avond en zondag avond daar geweest.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben niet op de bierfeesten geweestwas het gezellig?
ik begin al langzaam aan het avondeten te denken..quote:
dat meen jequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begin al langzaam aan het avondeten te denken..
ik denk altijd aan etenquote:
als je niet kunt koken misschien jaquote:
van eten word je dik!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je niet kunt koken misschien ja
van niet eten ga je dood..quote:
quote:
sorryquote:
Daar val ik niet van af denk ik!quote:
een habbadoedasquote:
nee, niet direct... maar het geeft je misschien wel een goed gevoelquote:
Visueel werkt zoiets helaas niet... het gebaar is lief.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, niet direct... maar het geeft je misschien wel een goed gevoel
Het goede gevoel verdrijft wellicht een hongergevoelquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Visueel werkt zoiets helaas niet... het gebaar is lief.
Ik heb geen honger!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het goede gevoel verdrijft wellicht een hongergevoel
OK, dan moet je maar roepen als je het even lastig hebt, dan kom ik wel evenquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, dan moet je maar roepen als je het even lastig hebt, dan kom ik wel evenen
dat eten bij mn ouders, dan verjaardag van de buurmanquote:
Ik dan naar huis fietsen, dan naar c1000, dan spagetti koken, dan eten, dan vrouwenavond met mannen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat eten bij mn ouders, dan verjaardag van de buurman
fok aan die knakker!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef gianni61 het volgende:
veel te warm op kantoor, maar kan de airco niet aanzetten omdat dr zo'n bejaarde knakker hier zit die daar niet tegen kan
Eindhoven ergens in oktober...quote:
Als je überhaupt komtquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef Michhas het volgende:
Ik kom wel langs om heel veel te zuipen en zo de meet te verpesten.
Dan doe ik met je meequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef Michhas het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef Michhas het volgende:
Nee, voor muziek tochquote:
Dat kunnen alleen Veghelse Vechtertjes zijn..quote:
Awh!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen Veghelse Vechtertjes zijn..
brabantse liefde koekjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen Veghelse Vechtertjes zijn..
quote:
nee, ik zie er niet zo uitquote:
nietus, ben niet bruinquote:
Maar wel karamel van binnen!quote:
zeg jijquote:
hee lekker dingquote:
nou zeg......quote:
Lekker is niet in kilo's uit te drukken maar in uiterlijkquote:
dat bepaal ik zelf wel ja!quote:
Ik wist niet dat je boos werd....quote:
vrouwen en gewicht.....quote:
ja, je hebt van die mensen...quote:
ik word toch niet boos op jouquote:
Ze hebben Boobs, maar ze kunnen zeuren over de gekste dingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je hebt van die mensen...
[..]
ik word toch niet boos op jou
stom eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze hebben Boobs, maar ze kunnen zeuren over de gekste dingen
hebt er niks aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
zin om straks naar paul elstak te gaan ja, maar dat zit er helaas niet in..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes! Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zin om straks naar paul elstak te gaan ja, maar dat zit er helaas niet in..
vanavond zou zijn op de inkom, dus waarschijnlijk toch alleen maar blije kudtmuziekquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes! Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
BAASquote:
en toen was er weer koffiequote:
hier ook, maar das standaard op kantoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef Lutte het volgende:
Is het daar ook zo donker? We hebben de lamp aan hier..
oew, mag ik?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef NBT het volgende:
wie komt mijn handje vasthouden, ik ben bang.
Mag ik ook in je armen schuilen voor het onweer?quote:
* gianni61 fungeert graag als grote knuffelbeer voor NBTquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Mag ik ook in je armen schuilen voor het onweer?
Hier was het ook echt even van Hey wat is het donker buiten.. Lijkt wel avond..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef Lutte het volgende:
Is het daar ook zo donker? We hebben de lamp aan hier..
Wuut!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier was het ook echt even van Hey wat is het donker buiten.. Lijkt wel avond..
[ afbeelding ]
En zo zag het tunneltje voor voetgangers fietsers bij het station er uit.. Zo rond 13.30
Gezellig!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
Hallo, iedereen.Ik ben nieuw in dit topic, maar ik zoek een leuk topic om in te posten, dus ik dacht dat ik het hier maar probeer.
Prachtig nummerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Toxor het volgende:
Wat een voortreffelijk nummertje is dat hé.
Ikke ook dat T-shirt willen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef Toxor het volgende:
[..]
Goed he. Gejat van een t-shirt wat ik heb.
Ik ben een jongen, alleen het staat fout genoteerd in mijn profielquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Toxor het volgende:
http://www.threadless.com(...)tab,guys/style,shirt
Hij is wel voor jongetjes hoor!
Heb ik even pech, ik maar zo me best doen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een jongen, alleen het staat fout genoteerd in mijn profiel
Je was bijna binnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef Toxor het volgende:
[..]
Heb ik even pech, ik maar zo me best doen!
Eigenlijk is FOK! een heel groot forum voor mensen die geen reet te doen hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef Toxor het volgende:
Waarom zijn wij de enige die geen reet te doen hebben? Dit is toch FOK!?
Goedemorgen sunshinequote:
Deesquote:
jah gelukkig wel, en jij ?quote:
Een beetje kort... (voor mij doen dan) maar op zich wel lekker!quote:
sorry, zal je vannacht met rust latenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Een beetje kort... (voor mij doen dan) maar op zich wel lekker!
Grapjasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, zal je vannacht met rust laten
quote:
dank uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |