ICC zit in Nederland, alle internationale oorlogsmisdadigers gaan hier heenquote:
Lol alles er op? waar haal je dit vandaan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
FMCNL FMC the Netherlands
KLPD, PLD, BOT, DSI, AT en KCT stand-by PRIO 1: ICC is requesting Saif al Islam to be handed over to The Hague #wijzijnerklaarvoor
1 minute ago
Van een geheime bronquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Lol alles er op? waar haal je dit vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Her verzoek van het ICC zal wel correct zijn. De rest moet je met een flinke schep zout nemen."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Daar klopt dus ook geen reet van. De poster van die tweet liet zich even gaan denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:31 schreef m.k het volgende:
Zullen vast een paar knappe eenheden opgezet worden maar als alles er op gaat lijkt mij chaos
FMCNL FMC the Netherlandsquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:37 schreef m.k het volgende:
Hij heeft al een nieuwe tweet met wat minder eenheden
quote:
quote:
Ik zie het.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:08 schreef m.k het volgende:
[..]
Ben je al aan het volgen.
Nu toch maar slapen
Ah, de aflossing. Kan ik tenminste zo gaan maffen.quote:
Als we thuis zijn ga ik ook nog even 2 uurtjes plat denk ik...quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de aflossing. Kan ik tenminste zo gaan maffen.
Mietje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Lekker aan de bruistabletten..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |