quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef Kutstudent het volgende:
Over iets meer dan 6 uur heb ik het tentamen wat bepaald of ik m'n studie mag blijven doen.
Hoe laat is het tentamen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 06:37 schreef Kutstudent het volgende:
Ben nog steeds bezig. Nog niet eens een greintje slaap.
Ik moet ook, ik wil uitslapenquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pittig...
Succes, ik ga aan het werk
quote:
Zit op werk, voel me nog best fris.quote:
Hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:32 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zit op werk, voel me nog best fris.
Moest wel in natte kleren stappen, was was nog niet droog en had echt niets schoons meer.
Schrale ballen man, echt geen pretje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha
Met natte kleren de deur uit is kut
Best goed eigenlijk, net naar de tandarts geweest en op wat tandsteen na nog helemaal clean. Nu maar even kijken of ik wat mensen kan optrommelen om in het park te gaan hangen ofzo.quote:
Schurende spijkerbroekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Schrale ballen man, echt geen pretje.
Goed gepoetst jongenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Best goed eigenlijk, net naar de tandarts geweest en op wat tandsteen na nog helemaal clean. Nu maar even kijken of ik wat mensen kan optrommelen om in het park te gaan hangen ofzo.
Hoe is het met jou dan michhas?
Zin in een terras met tosti's en bier?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Wohoo net wakkerNog even genieten van mijn laatste twee daagjes vakantie
Zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zin in een terras met tosti's en bier?
Ja moet even kijken,zit hier ook midden in de introquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker
Maar ik ga vanmiddag al met mijn vriendin naar het strand. Maybe morgen?
Ik ben wel weer in voor een potje MW2, was tof gisterenquote:
nice, vanaaf moeten we dan 4 schilden en 2 schutters fixen. Kijken of dat luktquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:04 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ben wel weer in voor een potje MW2, was tof gisteren
Is de TIK week los aan het gaan dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja moet even kijken,zit hier ook midden in de intro
Count me inquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice, vanaaf moeten we dan 4 schilden en 2 schutters fixen. Kijken of dat lukt
Staat je NAT wel open?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:11 schreef knight18 het volgende:
Sta gvd 20 minuten te zoeken naar een lobby kan niks vinden met mw2. Iemand helpen?
Mijn nat staat openquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Staat je NAT wel open?
En tevens, misschien dat ik vanavond ook weer eventjes online pop.
Je weet dat je meestal een intro kan skippen he? Gewoon op A drukken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja moet even kijken,zit hier ook midden in de intro
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet dat je meestal een intro kan skippen he? Gewoon op A drukken.
doet je naam eer aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
Hoi mensen, waarschijnlijk tentamen gefaald en alleen maar door tijdtekort wat m'n eigen schuld was omdat ik niet vantevoren even heel het tentamen had gecheckt en dus niet door had dat de gratis puntjes vragen achteraan stonden. Ik zit nu dus met m'n hoofd tegen de muur te beuken en ik ga nu naar de beestenmarkt om nullen te regelen en me helemaal de kensers in te zuipen. Nou doei!
M'n studie kwijt waarschijnlijk.
Dat is kut ouwequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
Hoi mensen, waarschijnlijk tentamen gefaald en alleen maar door tijdtekort wat m'n eigen schuld was omdat ik niet vantevoren even heel het tentamen had gecheckt en dus niet door had dat de gratis puntjes vragen achteraan stonden. Ik zit nu dus met m'n hoofd tegen de muur te beuken en ik ga nu naar de beestenmarkt om nullen te regelen en me helemaal de kensers in te zuipen. Nou doei!
kut man veel succes met zuipen tot overmorgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
Dat is echt klote, is het geen optie om je lichaam aan 1 van die prof's te verhuren voor een paar extra punten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
Nouja meer tijd om bier te drinken! En nog meer vakantie! Ik zeg WINNING!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
Nee. Kan wel bezwaar indienen en dat ga ik doen, niet voor dit tentamen, maar voor een project van afgelopen jaar wat ik door een klein kutdingetje, wat ik ondertussen wel kan, niet gehaald had.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is echt klote, is het geen optie om je lichaam aan 1 van die prof's te verhuren voor een paar extra punten?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja meer tijd om bier te drinken! En nog meer vakantie! Ik zeg WINNING!
Twinning dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Inderdaad bagger, hoop dat het succesvol bezwaar is dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Kan wel bezwaar indienen en dat ga ik doen, niet voor dit tentamen, maar voor een project van afgelopen jaar wat ik door een klein kutdingetje, wat ik ondertussen wel kan, niet gehaald had.
Hell yeahquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice, vanaaf moeten we dan 4 schilden en 2 schutters fixen. Kijken of dat lukt
quote:
Dan moet je maar echte spellen spelen. En niet een slap excuus voor een spel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:25 schreef vandermar het volgende:
WTF is dit voor hoere zooi. Dan is er host migration, ik had nog een Chopper in mijn pocket en ineens heb ik 0 kills en is de chopper weg. Gebeurt de laatste tijd wel vaker godver.
Das altijd fijn, nieuwe zombiemap?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef tuut-chips het volgende:
Blops
Morgen een gratis mappack; dat dan weer wel.
Gratis? Met Activision?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef tuut-chips het volgende:
Blops
Morgen een gratis mappack; dat dan weer wel.
Heb je lang bij Pussy Lounge-tent gestaan zaterdag? Zag je foto en ik stond de hele middag daar links vooraan vlak bij jou hehequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Das altijd fijn, nieuwe zombiemap?
hihiquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:31 schreef vandermar het volgende:
Echt mensen die dashboarden of rage quitten zouden ze een ip-ban moeten geven.
Nog irritanter is die bug dat wanneer je in groundwar een gunship haalt je hem niet kan besturenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:16 schreef vandermar het volgende:
GVD, weer een hostmigration, ik heb een chopper en 3x raden.
Edit: phew got lucky
Tja..quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Alleen voor hardened en prestige editions natuurlijk.
Daarom gebruik ik die ook nooitquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog irritanter is die bug dat wanneer je in groundwar een gunship haalt je hem niet kan besturen
Gunship is de shit op open mappen anders gebruik ik doggiesquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik die ook nooit![]()
Maar ze mogen wel meer flares hebben bij chopper gunner, zonder kill binnen een paar seconden is hij al neer geschoten
Dat is waar, alleen wordt hij ook vrij makkelijk neergeschoten door het grote aantal ghost pro bitches en dat vind ik zonde voor 11 killstreak.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gunship is de shit op open mappen anders gebruik ik doggies
Ah, dat is een zeer bekent en puik nummerquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:46 schreef RingBewoner het volgende:
Vandermar:
Volgens mij ging jij mij laatst helpen toen ik een nummer zocht. Nou ik heb hem gevonden. Stond vanochtend mijn auto te poetsen en opeens wist ik het.. Gelijk telefoon gepakt en even op youtube opgezocht. Dit is hem:
Hopelijk in MW3 geen strella's of Stingers maar dingen neer schieten met een LMG, RPG's of een SAM turretquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen wordt hij ook vrij makkelijk neergeschoten door het grote aantal ghost pro bitches en dat vind ik zonde voor 11 killstreak.
Dat vond ik ook al. Ben dan ook blij dat ik hem weer heb.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah, dat is een zeer bekent en puik nummer
Wow, flashbacksquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:46 schreef RingBewoner het volgende:
Vandermar:
Volgens mij ging jij mij laatst helpen toen ik een nummer zocht. Nou ik heb hem gevonden. Stond vanochtend mijn auto te poetsen en opeens wist ik het.. Gelijk telefoon gepakt en even op youtube opgezocht. Dit is hem:
Say what? Krijg je Moon dan ook?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Alleen voor hardened en prestige editions natuurlijk.
Is ook niet gek als räyman daar woontquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Woning Almere onder vuur genomen
Ghetto.
Je kon toch al zien dat ie paars was?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef RingBewoner het volgende:
Méh, ik moest net een nieuwe tandenborstel kopen. Ik denk "Een tandenborstel is een tandenborstel." Nou niet dus, geuren, kleuren en zelfs smaakjes. Verzin het en het is er. Dus ik kijken en zoeken. Ik denk "Fuck it" dus gris eentje mee. Kom ik net thuis is 'ie paars.![]()
Einde verhaaltje.
Dat was mogelijk geweest ja. Echter vond ik het zo'n dikke onzin dat ik uit 20 verschillende types moet kiezen. Met flex, met tongstuk, extra soft en zelfs iets van rubbers tussen de haartjes dat ik dacht: "Boeiend" en daar niet meer op lette.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kon toch al zien dat ie paars was?
01-kanye_west_and_jay_z-no_church_in_the_wild_feat._frank_oceanquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef SoldMayor het volgende:
Watch the Throne, Nigga's
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Kom jij ook mee naar de meet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef RingBewoner het volgende:
Taffeszooi. Ben dik aan het verliezen. De groeten ermee. Klotespel, klotecampers, klotespanjaarden, klote, klote en nog eens klote.
Koud pils.
Deze boy doet niks downloaden, jeweet gewoon de real echte CD gehosseld met flappen uit me eigen zakken. Niks nada nep toch.quote:
In het begin vond ik het album tegenvallen, begin hem nu wel meer te waarderen maar hij haalt het niet bij bijvoorbeeld Kanye's vorige album. Had wel meer verwacht van deze 2 helden bij elkaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Deze boy doet niks downloaden, jeweet gewoon de real echte CD gehosseld met flappen uit me eigen zakken. Niks nada nep toch.
for real?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Deze boy doet niks downloaden, jeweet gewoon de real echte CD gehosseld met flappen uit me eigen zakken. Niks nada nep toch.
Zeker RedBull fan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee. Zit dan in België bij de F1.
Lil Wayne en Drake gaan ook samen nieuw album maken. Hopelijk niet te veel autotune en Drake moet gewoon rappen ipv al die slechte pogingen van hem om te zingen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In het begin vond ik het album tegenvallen, begin hem nu wel meer te waarderen maar hij haalt het niet bij bijvoorbeeld Kanye's vorige album. Had wel meer verwacht van deze 2 helden bij elkaar.
Nee, niemand?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:09 schreef Michhas het volgende:
Anyway, even over vrijdag.
Hoe laat, wie, waar spreken we af?
Hmm, vind Drake niet zo. Lil Wayne daar in tegen. En inderdaad dat album.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lil Wayne en Drake gaan ook samen nieuw album maken. Hopelijk niet te veel autotune en Drake moet gewoon rappen ipv al die slechte pogingen van hem om te zingen.
Lil Wayne, Tha Carter IIInog steeds baas.
Oh myquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm, vind Drake niet zo. Lil Wayne daar in tegen. En inderdaad dat album.![]()
Zo slecht maar blijf er naar luisteren.
Staat verdorie allemaal gewoon op vleesboek luie twat dat je bentquote:
Ik moet ook even kijken of ik kan, weet niet of ik op tijd terug ben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Woensdag weet ik of ik kom of niet
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Staat verdorie allemaal gewoon op vleesboek luie twat dat je bent
Vooral main, vond de muziek begin van de middag niet heel relaxed. Mix tussen oude hardstyle en happy hardcore. En main was bij onze uitgang dus daar hele dag in de zon gestaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:11 schreef Parvus het volgende:
[..]
Heb je lang bij Pussy Lounge-tent gestaan zaterdag? Zag je foto en ik stond de hele middag daar links vooraan vlak bij jou hehe
Even deze post analyseren. Een hartje als pi, gevolgd door een foto van een paar negers, gevolgd door nog een hartje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk et wel eens op Comedy Central en kan er niet echt hard om lachen ofzo. Wel geinig, maar ik zou het niet downloaden en volgen ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef Michhas het volgende:
Mensen die Senor Chang posten zonder daadwerkelijk Community te kijken
Ik vind het album best tegenvallenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
oma's berovenquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
true dat nu pop je die bitches in hun hoofd en pak dan pas het geldquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
oma's beroven, dat is zo jaren '90
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Even deze post analyseren. Een hartje als pi, gevolgd door een foto van een paar negers, gevolgd door nog een hartje.
Sinterklaas says:
Aap.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:12 schreef PierreTT het volgende:
Lieve Freek,
Ik hoop dat je het naar je zin hebt op de eerste dag van de intro. Ik ben namelijk al behoorlijk bezopen. Ik ben aan het twijfelen of ik even MW2 zal gaan spelen nu ik toch even thuis ben om te eten. Maar ik weet dat Dr.Pringles daar een hekel aan heeft. Hij zegt altijd tegen me dat ik een keer normaal moet doen. Ik vind dat nooit leuk.
Nou, gr gr en een fijne dag he!
Kusje Pierre
Lieve Freek,quote:
Straks!quote:
En ziggoquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lieve Freek,
Soldmayor doet ook altijd vervelend tegen mij. Ik vind dat nooit leuk. Hij doet dat volgens mij alleen maar omdat hij een aantal keer verloren heeft met Fifa. Volgens mij kan hij gewoon niet zo goed tegen zijn verlies hoor. Hij is laatst naar de kermis geweest in Oss, ik hoop dat hij het een beetje heeft overleefd.. Oss schijnt best wel een tokkie-stad te zijn
Kusje Pierre
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lieve Freek,
Soldmayor doet ook altijd vervelend tegen mij. Ik vind dat nooit leuk. Hij doet dat volgens mij alleen maar omdat hij een aantal keer verloren heeft met Fifa. Volgens mij kan hij gewoon niet zo goed tegen zijn verlies hoor. Hij is laatst naar de kermis geweest in Oss, ik hoop dat hij het een beetje heeft overleefd.. Oss schijnt best wel een tokkie-stad te zijn
Kusje Pierre
Nee ik ga even shoarma bakkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef Parvus het volgende:
Pierre kom spelen met Michiel, Hugo, mij en de kids!
Hoax shoarma kan je niet bakken, dat bestel jequote:
Lieve Freek,quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pierre doet eigenlijk altijd wel heel stoer maar is eigenlijk maar een bang persoon. Gisteren zat er een heel klein lief schattig spinnetje op de muur, Pierre zei dat hij door afgeleid werd en dus heel veel leuke potjes FIFA 11 verloor. Maar eigenlijk was het gewoon een smoesje omdat Pierre stiekum heel bang is voor lieve kleine spinnetjes. Daarnaast vind Pierre het heel leuk om op een normale maandag heel dronken te zijn. Maar de vraag is: Is Pierre wel dronken?
Dat zie je in de volgende aflevering van: Pierre op reis in Tilburg Zuid deel 2.
Nou gr gr Teun, Marion en de kids.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lieve Freek,
Soldmayor zit maar wat te ouwehoeren. Zo is het nooit gegaan. Je kent me toch? Soldmayor is eigenlijk gewoon jaloers dat hij niet zo goed Fifa kan spelen als Nicklas en Pierre. Toch wel balen, als je elke keer met Dr.Pringles in een team zit, denk je niet? Als ik met Dr.Pringles in een team zat zou ik nog winnen, ondanks dat hij niet kan passen.
Nou, ik ga even wat eten! Gr Gr
Kusje Pierre
Welkom lieve jongens en meisjes. Het is vandaag weer tijd voor een nieuwe aflevering voor de avonturen van Pierre in zijn spannende serie ''Pierre op reis in Tilbug Zuid''quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lieve Freek,
Soldmayor zit maar wat te ouwehoeren. Zo is het nooit gegaan. Je kent me toch? Soldmayor is eigenlijk gewoon jaloers dat hij niet zo goed Fifa kan spelen als Nicklas en Pierre. Toch wel balen, als je elke keer met Dr.Pringles in een team zit, denk je niet? Als ik met Dr.Pringles in een team zat zou ik nog winnen, ondanks dat hij niet kan passen.
Kusje Pierre
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Welkom lieve jongens en meisjes. Het is vandaag weer tijd voor een nieuwe aflevering voor de avonturen van Pierre in zijn spannende serie ''Pierre op reis in Tilbug Zuid''
Pierre had vandaag weer eens teveel gedronken. Daarom is hij shoarma gaan maken. Althans dat zegt hij. Want shoarma kun je niet maken of bakken dat kun je alleen bestellen zoals ''Grote beer Dnova'' al zei. Dus mischien is Pierre wel gewoon ziek geworden van zijn drankfestijn.
Wil je weten wat nou echt de waarheid is of hoe dit spannende verhaal verder gaat kijk dan de volgende keer weer naar de avonturen van Pierre.
Owja vandaag geven we gratis kaartjes weg voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als extra kun je een meet en greet winnen met de enige echte Pierre.
Het enige wat je hoeft te doen is antwoord geven op de volgende vraag:
MET HOEVEEL IS PierreTT gisteren IN FIFA KANKER FOCKING HARD AFGEMAAKT DOOR SoldMayor?
Gr gr
BULLETJEquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:13 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is dit.pinten hier daar, pinten kant en klaar, heeuuujheeujheeeuuj
Teringlijer!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lieve Freek,
Kusje Pierre
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Welkom lieve jongens en meisjes. Het is vandaag weer tijd voor een nieuwe aflevering voor de avonturen van Pierre in zijn spannende serie ''Pierre op reis in Tilbug Zuid''
Pierre had vandaag weer eens teveel gedronken. Daarom is hij shoarma gaan maken. Althans dat zegt hij. Want shoarma kun je niet maken of bakken dat kun je alleen bestellen zoals ''Grote beer Dnova'' al zei. Dus mischien is Pierre wel gewoon ziek geworden van zijn drankfestijn.
Wil je weten wat nou echt de waarheid is of hoe dit spannende verhaal verder gaat kijk dan de volgende keer weer naar de avonturen van Pierre.
Owja vandaag geven we gratis kaartjes weg voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als extra kun je een meet en greet winnen met de enige echte Pierre.
Het enige wat je hoeft te doen is antwoord geven op de volgende vraag:
MET HOEVEEL IS PierreTT gisteren IN FIFA KANKER FOCKING HARD AFGEMAAKT DOOR SoldMayor?
Gr gr
quote:
Ik ben er nietquote:
Je laat mij en boz en parv achter?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:49 schreef Michhas het volgende:
Tijd Station / Halte
18:25 Arnhem
18:44 Nijmegen
18:48 Nijmegen
19:18 Hertogenbosch ('s)
Te doen voor vrijdag
Wie komt deze sloeber van het station ophalen?
Neui, ik heb zojuist mijn eigen route uitgestippeld en jullie zien maar of jullie meegaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je laat mij en boz en parv achter?
Boz gaat gewoon mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neui, ik heb zojuist mijn eigen route uitgestippeld en jullie zien maar of jullie meegaan
Bozz is een chicken, want die komt waarschijnlijk niet, en Sander komt vanuit Utrecht
Ben begonnen aan Breaking Bad en vind het best wel tof, dus kga nog effe aflevering kijken en dan pitten.quote:
Hier niet. Buiten 17 graden is oke. Maar op mijn kamer is het nog warm. En dan heb ik er vandaag amper een uurtje gezeten met laptop, tv, speaker en PS3 aan.quote:
Breaking Bad is de beste serie die momenteel op de buis is. Niets minder dan bril-jantquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ben begonnen aan Breaking Bad en vind het best wel tof, dus kga nog effe aflevering kijken en dan pitten.
Dan staat al rap genoeg op internetquote:
Zometeen eens kijken of BO nog wat word. Vanmiddag was echt kut met peren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan staat al rap genoeg op internet.
Over een half uurtje ook maar eens gamen
BO laat ik liggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zometeen eens kijken of BO nog wat word. Vanmiddag was echt kut met peren.
Zou ook liever LBP spelen, maar zonder mijn zusje is het toch een beetje saai. GT5 is nog een optie.quote:
Poorten wel ok?quote:
Ja want vanaf het ene op het andere moment was het van 4 bar naar 1 bar.quote:
Jongens, we doen hier iets goed foutquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef RingBewoner het volgende:
Voel me hier in slechts een paar dagen erg welkom. Kunnen andere SC's nog van leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jongens, we doen hier iets goed foutHaha, eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:56 schreef PierreTT het volgende:
Hoi mn naam is Hans doe die blanke boy dans heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs barbecue in tuin lekker vissen in de meer om de 10 minuten scheren ja ze noemen mij beer
jij er natuurlijk achteraan al zingend CRY ME A RIVERquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:24 schreef Bozz187 het volgende:
Wojoo shit just hit the fan op werk. Mensen huilen, deur dicht gegooid enzo, jwz beste werksfeer van nederland!!! ALLEZ!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:24 schreef Bozz187 het volgende:
Wojoo shit just hit the fan op werk. ik huilen, deur dicht gegooid enzo, jwz beste werksfeer van nederland!!! ALLEZ!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:56 schreef PierreTT het volgende:
Hoi mn naam is Hans doe die blanke boy dans heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs barbecue in tuin lekker vissen in de meer om de 10 minuten scheren ja ze noemen mij beer
nee ik had meer een guns n roses-i dont care about you momentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij er natuurlijk achteraan al zingend CRY ME A RIVER
je ben er wel zo achteraan gegaan tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee ik had meer een guns n roses-i dont care about you moment
Check die triple mags dan, dual mags is er niks bij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
je ben er wel zo achteraan gegaan toch
[ afbeelding ]
standaaard!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
je ben er wel zo achteraan gegaan toch
[ afbeelding ]
Je had het nog mooier kunnen maken, door als een gek tegen haar te gillen "dashboard dan bitch"quote:
Je vergeet het verplichte witte t-shirt voor tammiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Wordt leuk vrijdag.. ze geven 24 mm regen af
Neem je kaplaarzen, zuidwester en rubber bootje mee naar ons feestje, maar ik vertel niet wat we gaan doen!
En dan kan ik weer niequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je vergeet het verplichte witte t-shirt voor tammie
Je wedstrijd gaat vast niet door als het zulk kutweer is, of is het binnen?quote:
Dan zoeken we toch een coole pub/kroeg ofzo? Die pub waar we de vorige keer zaten was best relaxed toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Wordt leuk vrijdag.. ze geven 24 mm regen af
Neem je kaplaarzen, zuidwester en rubber bootje mee naar ons feestje, maar ik vertel niet wat we gaan doen!
We zijn geen formula 1 mietjes!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je wedstrijd gaat vast niet door als het zulk kutweer is, of is het binnen?
Die beat is wel lekker!quote:
Ah, we gaan dus ook samen uit etenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:23 schreef Rossdale het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Den-Bosch/4951723
Ja ik heb er geen problemen mee hoor FrankIk wil alleen niet weer in die kroeg eten want dat duurde echt veel te lang
Ohja wacht, het was pas 's avonds natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:32 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ah, we gaan dus ook samen uit eten.
Misschien Picasso een idee? http://www.picasso-restaurant.nl/2/menukaart
Of is dit te duur?
180ccquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
guess who`s back
immer para
omar montana
ik ben een deskundige op het gebied van krake
ik kom via het raam of door de dake
ik ben een steelmachine
ik neem alles mee ongezien
snelkraak, inbraak, elke cent aan de haak
m`n 180er is een beest
als we samen zijn is het altyd weer een feest
mense worde gek als haar geluid door de straat klinkt
ze is de trouwe moter achter mijn killer instinct
ze staat altyd voor me klaar
ze kent geen angst en geen gevaar
ze moet niets hebbe van olie en benzine
me sgatje voedt zichzelf met mijn adrenaline
zonder haar ga ik nie van huis
ze is me lift naar elke kluis
ik kan nie zonder haar
ze is me makker
180 cc motherfucker
Blijf maar hopen negers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je vergeet het verplichte witte t-shirt voor tammie
Zeg maar in hun face nigga, dan ben je nog lang niet jarig!quote:
Negers anno 2011quote:
stuur ze maar langsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeg maar in hun face nigga, dan ben je nog lang niet jarig!
Alles erop, knoflauch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Parvus het volgende:
Kunnen we niet beter gewoon een dönertje pakken ofzo?
Halloooo jungen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Pepers met Döner
Pepers bij Subway
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Pepers met Döner
Pepers bij Subway
Misschien komt er nog wel etenn uit de keukenn, maar... dat is altijd maar afwachten hier..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Halloooo jungen!
Kom gezellig binnen we hebben stoelen en ook banken, lekker zitten met ook gezelligheid en broodje doner broodje durum. Alles is ook halal, kipcorn van Hollands bodem en ook frikandel perciaal kom kom lekker eten gezellig bij Mo's Corner. Ook familiepartijtjes met grote veel mensen doen wij niet moeilijk want iedereen is even gelijk.
Ik heb echt een inkakmoment van heb ik jou daar. Kan mn ogen amper open houden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef Bozz187 het volgende:
Aaah ga echt kapodt van de verveling hiero
ja maar jij hebt teminsten nog wat te doen, bij mij is er letterlijk geen werkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:19 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb echt een inkakmoment van heb ik jou daar. Kan mn ogen amper open houden.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:19 schreef Frankii het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ga nu echt weg. Spreek jullie komende dagen vast nog wel even.
Maar waarom deden ze dat dan? Waren het echt strippers of waren het gewoon random chicks?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, hoezo vond je dat dikke zeugen.Alleen die blonde was vies, oud en dik. Die andere was echt heerlijk strak en lekker.
En ze gingen echt ver. Die gasten die daar zaten hebben echt de tijd van hun leven gehad.
maar hier is nog steeds geen werkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Frankii het volgende:
2 bakken koffie en een banaan later zijn we weer wakker
Wat is je functie dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar hier is nog steeds geen werk
Dan ga je toch andere dingen ANAALyseren HahaHaAahah XDxd iksdee ;dquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
analist, maar er is niks om te analyseren
Je mag mij wel analyseren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
analist, maar er is niks om te analyseren
HIHIHIHIHIquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan ga je toch andere dingen ANAALyseren HahaHaAahah XDxd iksdee ;d![]()
![]()
hahahaqghaaajieaaa
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Mich nu maak je mijn opmerking smerig.
Fixed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je yu boyz: Bozz, Potatoe, SoldMayor en Nicklas.
[ afbeelding ]
Parvus is ook in de huis.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je yu boyz: Pierre, Michhas, Pringles en Nicklas.
[ afbeelding ]
Teunkneussteunkneus is ook in de huis.
Had ik vanochted toen ik aan het rijden wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:19 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je kent je plek wel goed als je jezelf abonnee noemtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:42 schreef Kutstudent het volgende:
heujheujheuj wat een avond, wat een avond. Introweek is zo vet. Wat is het mooi om abonnee te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |