quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef Kutstudent het volgende:
Over iets meer dan 6 uur heb ik het tentamen wat bepaald of ik m'n studie mag blijven doen.
Hoe laat is het tentamen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 06:37 schreef Kutstudent het volgende:
Ben nog steeds bezig. Nog niet eens een greintje slaap.
Ik moet ook, ik wil uitslapenquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pittig...
Succes, ik ga aan het werk
quote:
Zit op werk, voel me nog best fris.quote:
Hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:32 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zit op werk, voel me nog best fris.
Moest wel in natte kleren stappen, was was nog niet droog en had echt niets schoons meer.
Schrale ballen man, echt geen pretje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha
Met natte kleren de deur uit is kut
Best goed eigenlijk, net naar de tandarts geweest en op wat tandsteen na nog helemaal clean. Nu maar even kijken of ik wat mensen kan optrommelen om in het park te gaan hangen ofzo.quote:
Schurende spijkerbroekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Schrale ballen man, echt geen pretje.
Goed gepoetst jongenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Best goed eigenlijk, net naar de tandarts geweest en op wat tandsteen na nog helemaal clean. Nu maar even kijken of ik wat mensen kan optrommelen om in het park te gaan hangen ofzo.
Hoe is het met jou dan michhas?
Zin in een terras met tosti's en bier?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Wohoo net wakkerNog even genieten van mijn laatste twee daagjes vakantie
Zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zin in een terras met tosti's en bier?
Ja moet even kijken,zit hier ook midden in de introquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker
Maar ik ga vanmiddag al met mijn vriendin naar het strand. Maybe morgen?
Ik ben wel weer in voor een potje MW2, was tof gisterenquote:
nice, vanaaf moeten we dan 4 schilden en 2 schutters fixen. Kijken of dat luktquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:04 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ben wel weer in voor een potje MW2, was tof gisteren
Is de TIK week los aan het gaan dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja moet even kijken,zit hier ook midden in de intro
Count me inquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice, vanaaf moeten we dan 4 schilden en 2 schutters fixen. Kijken of dat lukt
Staat je NAT wel open?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:11 schreef knight18 het volgende:
Sta gvd 20 minuten te zoeken naar een lobby kan niks vinden met mw2. Iemand helpen?
Mijn nat staat openquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Staat je NAT wel open?
En tevens, misschien dat ik vanavond ook weer eventjes online pop.
Je weet dat je meestal een intro kan skippen he? Gewoon op A drukken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja moet even kijken,zit hier ook midden in de intro
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet dat je meestal een intro kan skippen he? Gewoon op A drukken.
doet je naam eer aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
Hoi mensen, waarschijnlijk tentamen gefaald en alleen maar door tijdtekort wat m'n eigen schuld was omdat ik niet vantevoren even heel het tentamen had gecheckt en dus niet door had dat de gratis puntjes vragen achteraan stonden. Ik zit nu dus met m'n hoofd tegen de muur te beuken en ik ga nu naar de beestenmarkt om nullen te regelen en me helemaal de kensers in te zuipen. Nou doei!
M'n studie kwijt waarschijnlijk.
Dat is kut ouwequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
Hoi mensen, waarschijnlijk tentamen gefaald en alleen maar door tijdtekort wat m'n eigen schuld was omdat ik niet vantevoren even heel het tentamen had gecheckt en dus niet door had dat de gratis puntjes vragen achteraan stonden. Ik zit nu dus met m'n hoofd tegen de muur te beuken en ik ga nu naar de beestenmarkt om nullen te regelen en me helemaal de kensers in te zuipen. Nou doei!
kut man veel succes met zuipen tot overmorgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
Dat is echt klote, is het geen optie om je lichaam aan 1 van die prof's te verhuren voor een paar extra punten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
Nouja meer tijd om bier te drinken! En nog meer vakantie! Ik zeg WINNING!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
Nee. Kan wel bezwaar indienen en dat ga ik doen, niet voor dit tentamen, maar voor een project van afgelopen jaar wat ik door een klein kutdingetje, wat ik ondertussen wel kan, niet gehaald had.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is echt klote, is het geen optie om je lichaam aan 1 van die prof's te verhuren voor een paar extra punten?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja meer tijd om bier te drinken! En nog meer vakantie! Ik zeg WINNING!
Twinning dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Inderdaad bagger, hoop dat het succesvol bezwaar is dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Kan wel bezwaar indienen en dat ga ik doen, niet voor dit tentamen, maar voor een project van afgelopen jaar wat ik door een klein kutdingetje, wat ik ondertussen wel kan, niet gehaald had.
Hell yeahquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice, vanaaf moeten we dan 4 schilden en 2 schutters fixen. Kijken of dat lukt
quote:
Dan moet je maar echte spellen spelen. En niet een slap excuus voor een spel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:25 schreef vandermar het volgende:
WTF is dit voor hoere zooi. Dan is er host migration, ik had nog een Chopper in mijn pocket en ineens heb ik 0 kills en is de chopper weg. Gebeurt de laatste tijd wel vaker godver.
Das altijd fijn, nieuwe zombiemap?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef tuut-chips het volgende:
Blops
Morgen een gratis mappack; dat dan weer wel.
Gratis? Met Activision?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef tuut-chips het volgende:
Blops
Morgen een gratis mappack; dat dan weer wel.
Heb je lang bij Pussy Lounge-tent gestaan zaterdag? Zag je foto en ik stond de hele middag daar links vooraan vlak bij jou hehequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Das altijd fijn, nieuwe zombiemap?
hihiquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:31 schreef vandermar het volgende:
Echt mensen die dashboarden of rage quitten zouden ze een ip-ban moeten geven.
Nog irritanter is die bug dat wanneer je in groundwar een gunship haalt je hem niet kan besturenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:16 schreef vandermar het volgende:
GVD, weer een hostmigration, ik heb een chopper en 3x raden.
Edit: phew got lucky
Tja..quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Alleen voor hardened en prestige editions natuurlijk.
Daarom gebruik ik die ook nooitquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog irritanter is die bug dat wanneer je in groundwar een gunship haalt je hem niet kan besturen
Gunship is de shit op open mappen anders gebruik ik doggiesquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik die ook nooit![]()
Maar ze mogen wel meer flares hebben bij chopper gunner, zonder kill binnen een paar seconden is hij al neer geschoten
Dat is waar, alleen wordt hij ook vrij makkelijk neergeschoten door het grote aantal ghost pro bitches en dat vind ik zonde voor 11 killstreak.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gunship is de shit op open mappen anders gebruik ik doggies
Ah, dat is een zeer bekent en puik nummerquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:46 schreef RingBewoner het volgende:
Vandermar:
Volgens mij ging jij mij laatst helpen toen ik een nummer zocht. Nou ik heb hem gevonden. Stond vanochtend mijn auto te poetsen en opeens wist ik het.. Gelijk telefoon gepakt en even op youtube opgezocht. Dit is hem:
Hopelijk in MW3 geen strella's of Stingers maar dingen neer schieten met een LMG, RPG's of een SAM turretquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen wordt hij ook vrij makkelijk neergeschoten door het grote aantal ghost pro bitches en dat vind ik zonde voor 11 killstreak.
Dat vond ik ook al. Ben dan ook blij dat ik hem weer heb.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah, dat is een zeer bekent en puik nummer
Wow, flashbacksquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:46 schreef RingBewoner het volgende:
Vandermar:
Volgens mij ging jij mij laatst helpen toen ik een nummer zocht. Nou ik heb hem gevonden. Stond vanochtend mijn auto te poetsen en opeens wist ik het.. Gelijk telefoon gepakt en even op youtube opgezocht. Dit is hem:
Say what? Krijg je Moon dan ook?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Alleen voor hardened en prestige editions natuurlijk.
Is ook niet gek als räyman daar woontquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Woning Almere onder vuur genomen
Ghetto.
Je kon toch al zien dat ie paars was?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef RingBewoner het volgende:
Méh, ik moest net een nieuwe tandenborstel kopen. Ik denk "Een tandenborstel is een tandenborstel." Nou niet dus, geuren, kleuren en zelfs smaakjes. Verzin het en het is er. Dus ik kijken en zoeken. Ik denk "Fuck it" dus gris eentje mee. Kom ik net thuis is 'ie paars.![]()
Einde verhaaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |