Serieus?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had ooit een klasgenoot die "minister van vreemdelingenvernietiging" wou worden. Misschien leuk voor jouw heerschappij?
Jezelf een worst voorhouden is ook per definitie niet altijd jezelf de gek aansteken. Maar toch...quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn alsnog dus twee wegen (ook al is het (zeer) onwaarschijnlijk)? In dat geval is het dus niet uit te sluiten.
Je kijkt de arabische versie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:30 schreef Aloulou het volgende:
AJA Mohammed al-Ghaddafi aan telefoon vanuit zijn huis. Gaf aan dat hij triest was en hoopte dat alle problemen worden opgelost door discussie. Nu in zijn huis flink geschoten en nog steeds aan telefoon met AJA live. Angst was aan zijn stem te horen. Net lijn verbroken
Dat is een ding wat zeker is. Maar de vergelijkingen met die landen zijn in mijn ogen veel interessanter.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De gevolgen daarvan zijn nog in volle gang. Of het er allemaal beter op wordt als voorheen is nog steeds afwachten.
Ja dat is wel jammer als dat verdwijnt.quote:
Ty. Ik ben benieuwd of 'ie in die bunker zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:30 schreef Aloulou het volgende:
AJA Mohammed al-Ghaddafi aan telefoon vanuit zijn huis. Gaf aan dat hij triest was en hoopte dat alle problemen worden opgelost door discussie. Nu in zijn huis flink geschoten en nog steeds aan telefoon met AJA live. Angst was aan zijn stem te horen. Net lijn verbroken
Eerst maar eens een Swat team samenstellen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had ooit een klasgenoot die "minister van vreemdelingenvernietiging" wou worden. Misschien leuk voor jouw heerschappij?
quote:Hiertoe is tegen het einde van 1968 eenmaal een poging gedaan, maar nadat de kustwacht vanaf het platform met een achterlader beschoten werd, nam die zijn verlies en deed geen verdere pogingen tot bezetting.
Hoe is het met de fok knokploeg?quote:In augustus 1978 kwam een groep Nederlanders met een Duitse advocaat naar de eilandstaat toe om handelszaken te bespreken met Sealand. Roy Bates was destijds in het Verenigd Koninkrijk aanwezig. De groep bezette het platform en "kidnapte" Roy's zoon Michael. Kort daarna hernam Roy Bates het eiland met een groep vrienden en hielden ze de Nederlanders en de Duitser vast op het platform als "krijgsgevangenen".
Vergelijkingen zoeken met zaken die nog in afhandeling zitten is zinloos.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is. Maar de vergelijkingen met die landen zijn in mijn ogen veel interessanter.
Het feit dat er al een aantal wensen van de bevolking zijn ingewilligd geeft hoop. Mijn punt is vooral dat het allemaal niet zo zwart-wit hoeft te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vergelijkingen zoeken met zaken die nog in afhandeling zitten is zinloos.
Ik verwacht van die 2 landen ook niet veel goeds van.
Wat een post. Komt het door de nacht?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jezelf een worst voorhouden is ook per definitie niet altijd jezelf de gek aansteken. Maar toch...
Het volk heeft, weer, gekozen voor seculiere partijen dus dat zal hopelijk goed komen. Maar nee de gruwelijkheden die de Irakezen doorstonden door Saddam (en net zo goed de VS) zijn hopelijk voorbij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer als dat verdwijnt.
Maar goed de verschrikkingen waarmee het beleid samenging...
Ja. Was schokkend. Presentator was ook in shock. En nu richt de andere man in destudio zich tot Nationale Raad en Jaloul om Mohammed al-Ghadafi met rust te laten in zijn huis met zijn gezin omdat hij niets wil. I.e. veiligheid garanderen. Hij was in live gesprek met AJA.quote:
Ik zou het nog minimaal 10x herhalen, misschien werkt hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef Flepke het volgende:
Wat houd mij tegen om het vliegtuig auto te nemen met een paar vrienden en even Koning Flepke te worden? Of president, of Dictator?
Die mensen is wel vaker wat belooft. Zegt me 3x niks.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Het feit dat er al een aantal wensen van de bevolking zijn ingewikkeld geeft hoop. Mijn punt is vooral dat het allemaal niet zo zwart-wit hoeft te zijn.
Al-Jazeera of Sky streamenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
De slechte berichtgeving van de NOS stoort behoorlijk...
Maar is enkel en alleen aan Khadafi te wijten. Libiers zijn rustige mensen. Het land is vrij gemoedelijk. Daarom denk ik dat het met stammenoorlogen echt wel meevalt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:33 schreef De_Nuance het volgende:
Vond het aanzicht van Egypte en Tunesië toch mooier.
Minder wapens, meer zingende mensen.
zijn er nog andere landen met recente revoluties dan waar je je mening op baseert?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vergelijkingen zoeken met zaken die nog in afhandeling zitten is zinloos.
Ik verwacht van die 2 landen ook niet veel goeds van.
Ga ik doen, Astrid Kutkersenboom meldde dat die rat gepakt was maar toen kwam er een correctie, het was de zoon van die rat...quote:
Kut-Kersenboom? Waar slaat dat nu weer op?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ga ik doen, Astrid Kutkersenboom meldde dat die rat gepakt was maar toen kwam er een correctie, het was de zoon van die rat...
Ik zal het proberenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:34 schreef Re het volgende:
[..]
Ik zou het nog minimaal 10x herhalen, misschien werkt het
Denk het ook wel, vooral als we de eenheid nu op TV zien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:36 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar is enkel en alleen aan Khadafi te wijten. Libiers zijn rustige mensen. Het land is vrij gemoedelijk. Daarom denk ik dat het met stammenoorlogen echt wel meevalt.
Die eenheid zie je met Oranje-voetbal ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Denk het ook wel, vooral als we de eenheid nu op TV zien.
Al-Jazeera is meestal sneller maar beide zijn goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is de beste live stream; Sky, Al-Jazeera of een andere...
Ik ben benieuwd wat straks de uitkomst is. Of ik persoonlijk teleurgesteld ben doet er niet zoveel toe. Het is vooral interessant om te zien of de bevolking gelukkiger is na de revolutie. En dat is nog even afwachten. Sommigen zijn kritisch. Maar er zijn, zoals ik net zei, ook positieve signalen. We zullen zien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die mensen is wel vaker wat belooft. Zegt me 3x niks.
Zelfs hier maken we dat mee met de politiek. En toch ben je hoopvol en ziet die beloften als onbreekbaar.
Ik hoop dat je tegen de teleurstelling kunt straks.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is de beste live stream; Sky, Al-Jazeera of een andere...
Ik snap je punt. Maar nogmaals; we moeten het afwachten om te kunnen oordelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die eenheid zie je met Oranje-voetbal ook.
Enkel als de Nederlandse competitie begint...
Moeilijk om mensen en beweegredenen te begrijpen, niet?
Heh? Dit heb ik gemist. Waar heeft hij gezegd dat kogels door zijn huis vliegen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:41 schreef De_Nuance het volgende:
Mohammed #Gaddafi almost sounded like he's in tears b4 call ended as he said gunshots 'are inside my house' #Libya
Bedankt, dan ga ik die ff volgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Deze doet het hier erg goed
Mag je doen van mij. En ik hoop dat de mensen hier die zich laten bevangen door euforisme, gelijk krijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:41 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Maar nogmaals; we moeten het afwachten om te kunnen oordelen.
Hey, hey wacht even! Heb je misschien een vuurtje voor me? M'n Zippo is leeg.quote:
Welke recente les uit het verleden dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mag je doen van mij. En ik hoop dat de mensen hier die zich laten bevangen door euforisme, gelijk krijgen.
Helaas laat de les uit het verleden me niet los. Sterker: vroeger werd de mensheid altijd kwalijk genomen niet van het verleden te leren. Dus nu houd ik me eraan. En mijn ervaring zegt dat dat het verstandigste is. Ook gezien de mentaliteit in die landen erbij opgeteld.
Zeer begrijpelijk natuurlijk. Ik blijf afwachtend. Totdat de Libiërs daadwerkelijk verandering kunnen invoeren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mag je doen van mij. En ik hoop dat de mensen hier die zich laten bevangen door euforisme, gelijk krijgen.
Helaas laat de les uit het verleden me niet los. Sterker: vroeger werd de mensheid altijd kwalijk genomen niet van het verleden te leren. Dus nu houd ik me eraan. En mijn ervaring zegt dat dat het verstandigste is. Ook gezien de mentaliteit in die landen erbij opgeteld.
Dat hebben we te danken aan Napoleon, dus indirect is het een dubbele moord!quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:44 schreef Flepke het volgende:
Je zal vermoord worden om je achternaam
"Recent" staat nergens. Begin eens met rustig lezen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:44 schreef Re het volgende:
[..]
Welke recente les uit het verleden dan?
Wat heb je tegen haar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Bedankt, dan ga ik die ff volgen
Als ik Astrid Kersenboom maar niet zie of hoor...
Dat is een reden iemand te hekelen? Vaag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:47 schreef De_Nuance het volgende:
Astrid kan niet zo goed omgaan met Breaking news. Was met apeldoorn al zo
Ze heeft de kijkers verkeerd geïnformeerd, ik zat te jubelen toen ze me verkeerd informeerde en toen kwam die correctiequote:
Nou ja, er zijn de laatste tijd niet echt veel revoluties waarbij dictators door hun eigen volk zijn verdreven in die regio, vandaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
"Recent" staat nergens. Begin eens met rustig lezen.
Goed, we shall see hoe het uitpakt met garaffie. Morgen mss meer. Ik ga pitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |