Tunesië heeft het geluk klein en olie-arm te zijn waardoor er minder mensen in geïnteresseerd zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Er zijn net 2 revoluties geweest in buurlanden. Ik denk dat je het daarmee beter kan vergelijken.
De gevolgen daarvan zijn nog in volle gang. Of het er allemaal beter op wordt als voorheen is nog steeds afwachten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Er zijn net 2 revoluties geweest in buurlanden. Ik denk dat je het daarmee beter kan vergelijken.
Ik had ooit een klasgenoot die "minister van vreemdelingenvernietiging" wou worden. Misschien leuk voor jouw heerschappij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meh, naar Sealand stuurde de britten ook amper anderhalve militair.
[..]
Verbaal win ik het wel van die rif apen, morgen eventueel mankrachten samenstellen
Serieus?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had ooit een klasgenoot die "minister van vreemdelingenvernietiging" wou worden. Misschien leuk voor jouw heerschappij?
Jezelf een worst voorhouden is ook per definitie niet altijd jezelf de gek aansteken. Maar toch...quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn alsnog dus twee wegen (ook al is het (zeer) onwaarschijnlijk)? In dat geval is het dus niet uit te sluiten.
Je kijkt de arabische versie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:30 schreef Aloulou het volgende:
AJA Mohammed al-Ghaddafi aan telefoon vanuit zijn huis. Gaf aan dat hij triest was en hoopte dat alle problemen worden opgelost door discussie. Nu in zijn huis flink geschoten en nog steeds aan telefoon met AJA live. Angst was aan zijn stem te horen. Net lijn verbroken
Dat is een ding wat zeker is. Maar de vergelijkingen met die landen zijn in mijn ogen veel interessanter.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De gevolgen daarvan zijn nog in volle gang. Of het er allemaal beter op wordt als voorheen is nog steeds afwachten.
Ja dat is wel jammer als dat verdwijnt.quote:
Ty. Ik ben benieuwd of 'ie in die bunker zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:30 schreef Aloulou het volgende:
AJA Mohammed al-Ghaddafi aan telefoon vanuit zijn huis. Gaf aan dat hij triest was en hoopte dat alle problemen worden opgelost door discussie. Nu in zijn huis flink geschoten en nog steeds aan telefoon met AJA live. Angst was aan zijn stem te horen. Net lijn verbroken
Eerst maar eens een Swat team samenstellen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had ooit een klasgenoot die "minister van vreemdelingenvernietiging" wou worden. Misschien leuk voor jouw heerschappij?
quote:Hiertoe is tegen het einde van 1968 eenmaal een poging gedaan, maar nadat de kustwacht vanaf het platform met een achterlader beschoten werd, nam die zijn verlies en deed geen verdere pogingen tot bezetting.
Hoe is het met de fok knokploeg?quote:In augustus 1978 kwam een groep Nederlanders met een Duitse advocaat naar de eilandstaat toe om handelszaken te bespreken met Sealand. Roy Bates was destijds in het Verenigd Koninkrijk aanwezig. De groep bezette het platform en "kidnapte" Roy's zoon Michael. Kort daarna hernam Roy Bates het eiland met een groep vrienden en hielden ze de Nederlanders en de Duitser vast op het platform als "krijgsgevangenen".
Vergelijkingen zoeken met zaken die nog in afhandeling zitten is zinloos.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is. Maar de vergelijkingen met die landen zijn in mijn ogen veel interessanter.
Het feit dat er al een aantal wensen van de bevolking zijn ingewilligd geeft hoop. Mijn punt is vooral dat het allemaal niet zo zwart-wit hoeft te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vergelijkingen zoeken met zaken die nog in afhandeling zitten is zinloos.
Ik verwacht van die 2 landen ook niet veel goeds van.
Wat een post. Komt het door de nacht?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jezelf een worst voorhouden is ook per definitie niet altijd jezelf de gek aansteken. Maar toch...
Het volk heeft, weer, gekozen voor seculiere partijen dus dat zal hopelijk goed komen. Maar nee de gruwelijkheden die de Irakezen doorstonden door Saddam (en net zo goed de VS) zijn hopelijk voorbij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer als dat verdwijnt.
Maar goed de verschrikkingen waarmee het beleid samenging...
Ja. Was schokkend. Presentator was ook in shock. En nu richt de andere man in destudio zich tot Nationale Raad en Jaloul om Mohammed al-Ghadafi met rust te laten in zijn huis met zijn gezin omdat hij niets wil. I.e. veiligheid garanderen. Hij was in live gesprek met AJA.quote:
Ik zou het nog minimaal 10x herhalen, misschien werkt hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef Flepke het volgende:
Wat houd mij tegen om het vliegtuig auto te nemen met een paar vrienden en even Koning Flepke te worden? Of president, of Dictator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |