Sorry.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet slecht, wel jammer. Sorry broeder.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Turken niet te vertrouwen zijn.
Geeeeen idee wat dat is, ik moet ooit maar verwijderen. Ik weet nieteens wat dat inhoudtquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom heb je op je last fm een man op je foto
hmm okay, daar komt mijn vragenlijstje M/V? Leeftijd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:37 schreef coban het volgende:
[..]
Geeeeen idee wat dat is, ik moet ooit maar verwijderen. Ik weet nieteens wat dat inhoudt
Mja mja.quote:
Vooral boeren nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Hahaha turken zijn niet te vertrouwen somsik moest echt lachen man
Geen haat jegens Turken verder hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Hahaha turken zijn niet te vertrouwen somsik moest echt lachen man
Weet ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen haat jegens Turken verder hoor.
Het is gewoon een grap, heeft niks met vertrouwen te maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen haat jegens Turken verder hoor.
OH ECHT?!?! NOU FIEUW GELUKKIG HOORquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is gewoon een grap, heeft niks met vertrouwen te maken.
Maar weet nog steeds niet of je een M of V bent en je leeftijd boerinquote:
Meeste Turken zijn ook niet te vertrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OH ECHT?!?! NOU FIEUW GELUKKIG HOOR
Ik heb Ludo dat ook vergeven, dus jou kan ik dat ook vergeven.quote:
Eey of ik maar zG. ff wakker hij weet het wel volgens mijquote:
Ik ben op fok een meisje van 18, maar in het echt een man van 82. EN IK BEN EEN HERDER JA GEEN BOERINquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar weet nog steeds niet of je een M of V bent en je leeftijd boerin
Klopt en alle Nederlanders dragen klompen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meeste Turken zijn ook niet te vertrouwen
Dit doet mij goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb Ludo dat ook vergeven, dus jou kan ik dat ook vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |