abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101111331
Het is mogelijk dat ze technologie van Nikola Tesla gebruikten om HAARP te bouwen en om zo aardbevingen te veroorzaken. Of misschien willen ze deze gebruiken omdat ze zware aardbevingen verwachten om tegenovergestelde trillingen te creëren om de beving af te vlakken of op te heffen.
En zijn ze met oefeningen bezig, wie weet.
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 11:29:20 #127
8781 crew  Frutsel
pi_101121126
Krachtige aardbeving in de Noordzee bij Noorwegen, 5.3
Misschien komt daar die tsunami vandaan :P
pi_101121683
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Krachtige aardbeving in de Noordzee bij Noorwegen, 5.3
Misschien komt daar die tsunami vandaan :P
Laten we toch vooral hopen dat Jomanda's voorspelling uitkomt en zich een enorme ramp voltrekt met ik weet niet hoeveel doden (kans daarop vrijwel uitgesloten, maar alla). Want je moet er toch niet aan denken dat mevrouw Damman voor de zoveelste keer voor schut gaat, dat zou wel heel erg sneu voor haar zijn en dat gunnen we haar toch niet. Dan maar liever een tsunami! Toch?
:?
pi_101122517
Be careful what you wish for.. :{
pi_101122719
NASA komt met een nieuw persbericht over onzichtbare Y-dwerg sterren!!!

Discovered: Stars as Cool as the Human Body

August 24, 2011: Scientists using data from NASA's Wide-field Infrared Survey Explorer (WISE) have discovered six "Y dwarfs"-- star-like bodies with temperatures as cool as the human body.

This artist's conception illustrates what a "Y dwarf" might look like. Y dwarfs are the coldest star-like bodies known, with temperatures that can be even cooler than the human body. [more] Astronomers hunted these dark orbs for more than a decade without success. When viewed with a visible-light telescope, they are nearly impossible to see. WISE's infrared vision allowed the telescope to finally spot the faint glow of a half dozen Y dwarfs relatively close to our sun, within a distance of about 40 light-years.

"WISE scanned the entire sky for these and other objects, and was able to spot their feeble light with its highly sensitive infrared vision," says Jon Morse, Astrophysics Division director at NASA Headquarters in Washington.

The Y's are the coldest members of the brown dwarf family. Brown dwarfs are sometimes referred to as "failed" stars. They are too low in mass to fuse atoms at their cores and thus don't burn with the fires that keep stars like our sun shining steadily for billions of years. Instead, these objects cool and fade with time, until what little light they do emit is at infrared wavelengths. The atmospheres of brown dwarfs are similar to those of gas giant planets like Jupiter, but they are easier to observe because they are alone in space, away from the blinding light of a parent star.

So far, WISE data have revealed 100 new brown dwarfs. Of these, six are classified as cool Y's. One of the Y dwarfs, called WISE 1828+2650, is the record holder for the coldest brown dwarf with an estimated atmospheric temperature cooler than room temperature, or less than 80 degrees Fahrenheit (25 degrees Celsius).

"The brown dwarfs we were turning up before this discovery were more like the temperature of your oven," says Davy Kirkpatrick, a WISE science team member at the Infrared Processing and Analysis Center at Caltech. "With the discovery of Y dwarfs, we've moved out of the kitchen and into the cooler parts of the house."

The Y dwarfs are in our sun's neighborhood, from approximately nine to 40 light-years away. The Y dwarf approximately nine light-years away, WISE 1541-2250, may become the seventh closest star system, bumping Ross 154 back to eighth. By comparison, the star closest to our solar system, Proxima Centauri, is about four light-years away.

"Finding brown dwarfs near our sun is like discovering there's a hidden house on your block that you didn't know about," says Michael Cushing, a WISE team member at JPL. "It's thrilling to me to know we've got neighbors out there yet to be discovered. With WISE, we may even find a brown dwarf closer to us than our closest known star."

Once the WISE team identified brown dwarf candidates, they turned to NASA's Spitzer Space Telescope to narrow their list. To definitively confirm them, the WISE team used some of the most powerful telescopes and spectrometers on Earth to split apart the objects' light and look for telltale molecular signatures of water, methane and possibly ammonia. For the very coldest of the new Y dwarfs, the team used NASA's Hubble Space Telescope. The Y dwarfs were identified based on a change in these spectral features compared to other brown dwarfs, indicating they have a lower atmospheric temperature.

http://science.nasa.gov/s(...)/23aug_coldeststars/
Veni vidi foetsie
pi_101163218
Is eigenlijk de omlooptijd van Elenin al bekend ?
Maw om de hoeveel jaren zou hij langskomen/langsgeweest zijn ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_101163333
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef UncleScorp het volgende:
Op basis van de baan die Elenin had toen hij ontdekt werd en de afwijkingen in zijn baan veroorzaakt door de sterke zwaartekracht van de grote gasreuzen in ons zonnestelsel, is een omlooptijd berekend van 11.000 jaar. We zullen hem dus niet terugzien.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:53:05 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101163435
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef UncleScorp het volgende:
Niet geheel de annunaki dus ;)

quote:
Volgens de schrijvers Zecharia Sitchin en Burak Eldem refereert Nibiru in Sumerische teksten aan een planeet, die eens in de 3.600 jaar ons zonnestelsel binnendringt. De planeet zou een baan volgen tussen Jupiter en Mars door, alvorens hij aan zijn weg terug begint, de onbekende ruimte in. Aanhangers van Sitchin en Eldems theorie zijn bang dat een passage van Nibiru voor aardbevingen, vloedgolven, voedseltekorten, ziekten, meteorietinslagen, vulkanische uitbarstingen en een omkering van het aardmagnetisch veld (magnetische ompoling) zal zorgen, aangezien de Sumerische teksten van een soortgelijke gebeurtenis spreken, zo'n 11.000 jaar voor Christus. In de Bijbel staat deze gebeurtenis bekend als de zondvloed.

Het Sumerische volk vergaarde – volgens Sitchins en Eldems interpretatie van Sumerische kleitabletten – al hun kennis via een bezoek van de planeet Nibiru, en meer bepaald de Anunnaki, het volk dat deze planeet bewoonde. Naar verluidt voorspelden de Sumeriërs een terugkomst van de planeet Nibiru in het jaar 2003. Toen er in dat jaar niets gebeurde werd de voorspelling door de Nibiru-adepten verschoven naar 2012, hetzelfde jaar waarop de Vijfde Grote Cyclus van de Mayakalender eindigt. Dit zou een radicale verandering meebrengen voor het leven op aarde. En dit zou allemaal gebeuren binnen een tijdsspanne van 5 jaar beginnende in 2008. De beschrijvingen van de planeet Nibiru komen in vele geschriften van de Mesopotamische volkeren terug, telkens onder een andere naam, bijvoorbeeld Marduk. De planeet wordt door Sitchin en Eldem gelijkgesteld aan Planeet X.

Hierbij kan wel worden opgemerkt dat als zo'n planeet zich inderdaad in 2012 in ons zonnestelsel zou moeten bevinden, deze al door astronomen zou moeten zijn opgemerkt.[1]

The truth was in here.
pi_101163659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:48 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Op basis van de baan die Elenin had toen hij ontdekt werd en de afwijkingen in zijn baan veroorzaakt door de sterke zwaartekracht van de grote gasreuzen in ons zonnestelsel, is een omlooptijd berekend van 11.000 jaar. We zullen hem dus niet terugzien.
Hoe nauwkeurig is zo`n berekening?
Als het net zo betrouwbaar is als carbon dating stelt het niet al te veel voor.
http://niburu.nl/~r2h7xa9(...)f=13&t=651&start=230
http://en.wikipedia.org/wiki/C/2010_X1 hier staat ook een omlooptijd van 600,000 jaar @AVerstraten waar haal jij een omlooptijd van 11,000 jaar vandaan?
Wel verbazend inderdaad dat zo`n kleine komeet niets tegenkomt in zoon grote omloopbaan.
http://beforeitsnews.com/(...)Continent_of_Mu.html Hier hebben ze het over 11,690 jaar :? dus wat is het nou?
Bekijk mijn laatste linkje maar eens, en krab daarna maar even op je hoofd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Truthfinder7 op 25-08-2011 12:02:50 ]
pi_101166136
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:01 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Hoe nauwkeurig is zo`n berekening?
Als het net zo betrouwbaar is als carbon dating stelt het niet al te veel voor.
Zo'n berekening is zo nauwkeurig als de beschikbare gegevens mogelijk maken (vet van mij): "...Given the orbital eccentricity of this object, its orbital period is not a fixed value, because it is frequently perturbed by the gravity of the planets."
quote:
http://niburu.nl/~r2h7xa9(...)f=13&t=651&start=230
http://en.wikipedia.org/wiki/C/2010_X1 hier staat ook een omlooptijd van 600,000 jaar @AVerstraten waar haal jij een omlooptijd van 11,000 jaar vandaan?
De omlooptijd van 600.000 jaar of meer is gebaseerd op de oorspronkelijke (hyperbolische) baan. Mogelijke verstoringen als gevolg van passage door ons zonnestelsel zijn daarin niet meegenomen. Leonid Elenin heeft berekend dat inwerkingen op zijn baan door de grote gasreuzen in ons zonnestelsel de baan van de komeet verder kunnen beïnvloeden tot een langgerekte elliptische baan met een omloop tijd van ongeveer 11.000 jaar.
quote:
Wel verbazend inderdaad dat zo`n kleine komeet niets tegenkomt in zoon grote omloopbaan.
Er wordt helemaal niet beweerd dat Elenin niets is tegengekomen tijdens zijn reis, dit staat er namelijk: (vet van mij):
"...Before entering the planetary region (epoch 1950), Elenin had a calculated barycentric orbital period of ~5.7 million years with an apoapsis (aphelion) distance of about 63,800 AU (1.01 light-years).[4] Elenin was probably in the outer Oort cloud with a loosely bound chaotic orbit that was easily perturbed by passing stars."
quote:
http://beforeitsnews.com/(...)Continent_of_Mu.html Hier hebben ze het over 11,690 jaar :? dus wat is het nou?
Bekijk mijn laatste linkje maar eens, en krab daarna maar even op je hoofd.
Wat het is, heb ik net uitgelegd. En ik heb mij inderdaad op het hoofd gekrabd na lezing van je laatste linkje.

Aangezien je met zoveel genoegen afgeeft op de berekeningen van de astromen/wiskundigen, daag je ik uit om met een betere berekening te komen.

[ Bericht 5% gewijzigd door AVerstraten op 25-08-2011 12:59:07 ]
pi_101169570
Leonid Elenin: is gewoon een amateur-astronoom, die moeten we dus serieus nemen? (vet van mij)

Er wordt helemaal niet beweerd dat Elenin niets is tegengekomen tijdens zijn reis, dit staat er namelijk: (vet van mij):
"...Before entering the planetary region (epoch 1950), Elenin had a calculated barycentric orbital period of ~5.7 million years with an apoapsis (aphelion) distance of about 63,800 AU (1.01 light-years).[4] Elenin was probably in the outer Oort cloud with a loosely bound chaotic orbit that was easily perturbed by passing stars."
quote:
Moet ik er hiervan uitgaan dat ze deze (komeet) al in 1950 hadden waargenomen?
@AVerstraten, ik betwist op generlei wijze de accurate berekeningen van de astronomen op zich, maar ik stel mij gewoon de vragen 1: hoe komt het dat de ene bron zegt dat Elenin een omloop baan heeft van 600,000 jaar tijd en de andere bron vermeld een omlooptijd van slechts 11,690 jaar?
2: ik begrijp zelf ook wel dat de grote gasreuzen zoals bijvoorbeeld Jupiter en Saturnus de baan van zo`n komeet kunnen beïnvloeden maar blijft dus het raadsel waarom komeet Elenin onderweg
noch in de oortwolk (een ring van 1 licht jaar breed) met biljoenen grotere en kleinere brokken ruimte rots waar de oorsprong van de kometen ligt nietwaar?) En de kuiper-gordel (je weet ook vast wel achter de baan van Pluto gelegen en Pluto mogelijk zelf een kuiper object zijnde) en ten 3e de Asteroïden gordel ( tussen Mars en Jupiter, ook een ring vol met gruis en rots achtige objecten) nooit tegen een ander object is aan geknald waardoor hij niet meer zou bestaan, tenzij hij wel een zeer excentrische en hyperbolische baan heeft. 3: Hoe komt het dat men spreekt over epoch 1950 (ik neem aan dat hier het jaar 1950 bedoeld wordt), terwijl Leonid Elenin zelf niet eens die leeftijd kan hebben van rond de 60 jaar (hij zou dan minstens 80 moeten zijn als ontdekker) terwijl hij pas in december 2010 deze komeet zou hebben ontdekt. Hoe valt dit met elkaar te rijmen dan?

En trouwens, ik bedoelde de vraag niet aanvallend, ik vroeg eigenlijk om een linkje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Truthfinder7 op 25-08-2011 14:07:04 ]
pi_101169970
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:53 schreef Truthfinder7 het volgende:
Leonid Elenin: is gewoon een amateur-astronoom die moeten we dus serieus nemen? (vet van mij)
Leonid Elenin is niet alleen amateurastronoom, hij is van beroep wiskundige.
quote:
Moet ik er hiervan uitgaan dat ze deze (komeet) al in 1950 hadden waargenomen?
Op basis van de baangegevens, de geschatte grootte en de snelheid is berekend dat hij rond 1950 ons zonnestelsel binnenkwam.
quote:
@AVerstraten, ik betwist op generlei wijze de accurate berekeningen van de astronomen op zich, maar ik stel mij gewoon de vragen 1: hoe komt het dat de ene bron zegt dat Elenin een omloop baan heeft van 600,000 jaar tijd en de andere bron vermeld een omlooptijd van slechts 11,690 jaar?
Dat heb ik je net uitgelegd.
quote:
2: ik begrijp zelf ook wel dat de grote gasreuzen zoals bijvoorbeeld Jupiter en Saturnus de baan van zo`n komeet kunnen beïnvloeden maar blijft dus het raadsel waarom komeet Elenin onderweg
noch in de oortwolk (een ring van 1 licht jaar breed) met biljoenen grotere en kleinere brokken ruimte rots waar de oorsprong van de kometen ligt nietwaar?) En de kuiper-gordel (je weet ook vast wel achter de baan van Pluto gelegen en Pluto mogelijk zelf een kuiper object zijnde) en ten 3e de Asteroïden gordel ( tussen Mars en Jupiter, ook een ring vol met gruis en rots achtige objecten) nooit tegen een ander object is aan geknald waardoor hij niet meer zou bestaan, tenzij hij wel een zeer excentrische en hyperbolische baan heeft.
Er is veel ruimte in de ruimte, ook in de Oortwolk en de Kuipergordel. Het is ook niet zo dat kometen per definitie altijd "verdwijnen" als ze uit elkaar vallen. De brokstukken kunnen soms ook verder gaan als kleinere, "nieuwe" kometen. Het is zeker mogelijk dat er veel meer kometen zijn geweest die allang voordat ze ons zonnestelsel binnenkwamen, verloren zijn gegaan, verbrand door een ster bijvoorbeeld of te pletter geslagen op een asteroïde. Maar over wat we nooit hebben waargenomen, kunnen we geen uitspraken doen. We weten dus ook niet hoeveel kometen dat zijn en, logischerwijs, ook niet of het uitzonderlijk is - en zo ja hoe uitzonderlijk - dat Elenin zijn lange reis overleefd heeft.
quote:
3: Hoe komt het dat men spreekt over epoch 1950 (ik neem aan dat hier het jaar 1950 bedoeld wordt), terwijl Leonid Elenin zelf niet eens die leeftijd kan hebben van rond de 60 jaar (hij zou dan minstens 80 moeten zijn als ontdekker) terwijl hij pas in oktober 2010 deze komeet zou hebben ontdekt. Hoe valt dit met elkaar te rijmen dan?
Er wordt niet bedoeld dat de komeet toen is waargenomen, er is berekend dat hij ongeveer toen ons zonnestelsel binnen is gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door AVerstraten op 25-08-2011 19:35:12 ]
pi_101180251
Ik dacht al 1950 dat kan nooit :)
pi_101180369
Nee, dat zou heel bijzonder zijn!
pi_101181645
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik dacht al 1950 dat kan nooit :)
Precies, maar vraag je je dan niet af 'Heb ik het wel goed gelezen/begrepen' voordat je weer post ?
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_101187183
quote:
5s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Precies, maar vraag je je dan niet af 'Heb ik het wel goed gelezen/begrepen' voordat je weer post ?
Hee dit is geen wetenschap topic!
Het gaat hier gewoon over Elenin.
Kom je mij dit gewoon even vertellen? interessant zeg, lijkt wel een afzeik topic.

En AVerstraten hoe weet je zo zeker dat er geen bruine dwerg in de buurt van de zon aanwezig is en onderweg is naar de aarde? En zeg niet dat we die dan al gezien moeten hebben want dat geloof ik niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Truthfinder7 op 25-08-2011 21:24:27 ]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:04:36 #142
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_101193826
Zien niet, voelen wel.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_101195317
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:00 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Hee dit is geen wetenschap topic!
Het gaat hier gewoon over Elenin.
Kom je mij dit gewoon even vertellen? interessant zeg, lijkt wel een afzeik topic.

En AVerstraten hoe weet je zo zeker dat er geen bruine dwerg in de buurt van de zon aanwezig is en onderweg is naar de aarde? En zeg niet dat we die dan al gezien moeten hebben want dat geloof ik niet.
heeft hij toch al vaker uitgelegd?

dat t meetbaar zou moeten zijn aan de andere planeten ook enzo als die dwerg ons zonnestelesel in zou zijn gekomen.

die dingen zouden een effect hebben gehad. en omdat dat effect er nergens is kun je uitsluiten dat er een is
pi_101202347
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
En zeg niet dat we die dan al gezien moeten hebben want dat geloof ik niet.
Tja, dan zijn we uitgepraat.

[ Bericht 5% gewijzigd door AVerstraten op 26-08-2011 09:29:38 ]
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:40:20 #145
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_101204860
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:05 schreef Truthfinder7 het volgende:
..knip..
Om er maar een paar te noemen. Dit is de zelfde uitlijning als de gene die de grote Japanse aardbeving van 11 maart van dit jaar veroorzaakte. Alleen deze keer staat Elenin veel dichter bij de aarde dan tijdens de Japanse aardbeving. Dit betekend dat we een aantal zeer hevige aardbevingen kunnen verwachten rond 25 september. Dan is de afstand tussen Elenin en de aarde geslonken tot slechts 61,6 miljoen km. De dichtste nadering van Elenin tot de aarde is op 17 oktober 2011 en wel 0,232 au of 34,5 miljoen kilometer ook is er op deze datum een uitlijning tussen de aarde Jupiter Mercurius.
..knip..
Even een analogie:
Als ik jouw hoofd "uitlijn" met een ijsklontje en de Dom in Utrecht, zou je dan een helse koppijn krijgen?

mêh :N
I follow you......but not on Twitter
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:46:42 #146
49558 1-of-6Billion
pi_101205050
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef semexo het volgende:
Serieus mensen: Misschien heeft Jomanda wel gelijk en moeten wij ons voorbereiden op een heuze tsunami in Nederland deze week...

Elenin/Niburu laat zijn effecten zien: Er zijn plots enorme zonnevlekken verschenen.

En volgens mij is AVerstraten hier in opdracht van een of andere instantie om ons te sussen.
Nibubilderbergeru :')

énorme zonnevlekken?

zeker ook gefaked door NASA
pi_101206150
Er zijn genoeg aanwijzingen dat er wel degelijk wat aan de hand is!
Opwarming van de aarde is er een van, en verdiep je eens in de maan.
De verschoven aardas, of dit te maken heeft met iets van buitenaf weet ik ook niet zeker, maar ik vind het wel vreemd.

Persconferentie NASA over vreemd gedrag van de Zon
'Veranderingen Zon hebben gevolgen voor het hele Zonnestelsel'

--------------------------------------------------------------------------------

Wat is er toch aan de hand met de Zon?

De NASA heeft bekend gemaakt dat het op dinsdag 23 september een persconferentie zal geven. Hierbij zal men meer uitleg geven over de huidige toestand van de zon, die zich de laatste tijd vreemd gedraagd. Het zonneminimum duurt reeds veel langer dan men verwacht en er verschijnen nog steeds geen nieuwe zonnevlekken. Het is vrij ongewoon dat de NASA een persconferentie geeft over de zon.

De NASA verklaarde dat de veranderingen die de zon momenteel ondergaat, veranderingen veroorzaakt binnen ons gehele zonnestelsel. Wat deze veranderingen concreet inhouden, weet men nog niet maar men verwacht meer klaarheid over deze gevolgen tijdens de persconferentie.

Deze persconferentie is gepland nadat tijdens de Ulysses missie bleek dat het magnetisch veld van de zon veel zwakker is dan de metingen die vroeger zijn gebeurd. Men voorspelt dat het volgende zonnemaximum -verwacht in 2011- veel zwakker zal zijn dan tijdens de vorige zonnecyclus.

Zou er iets aan de hand kunnen zijn aan de andere kant van de zon die wij niet kunnen zien of kunnen meten?

[ Bericht 36% gewijzigd door Truthfinder7 op 26-08-2011 10:32:01 ]
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:43:09 #148
49558 1-of-6Billion
pi_101208941
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:19 schreef Truthfinder7 het volgende:
Er zijn genoeg aanwijzingen dat er wel degelijk wat aan de hand is!
Opwarming van de aarde is er een van, en verdiep je eens in de maan.
De verschoven aardas, of dit te maken heeft met iets van buitenaf weet ik ook niet zeker, maar ik vind het wel vreemd.

Persconferentie NASA over vreemd gedrag van de Zon
'Veranderingen Zon hebben gevolgen voor het hele Zonnestelsel'

--------------------------------------------------------------------------------

Wat is er toch aan de hand met de Zon?

De NASA heeft bekend gemaakt dat het op dinsdag 23 september een persconferentie zal geven. Hierbij zal men meer uitleg geven over de huidige toestand van de zon, die zich de laatste tijd vreemd gedraagd. Het zonneminimum duurt reeds veel langer dan men verwacht en er verschijnen nog steeds geen nieuwe zonnevlekken. Het is vrij ongewoon dat de NASA een persconferentie geeft over de zon.

De NASA verklaarde dat de veranderingen die de zon momenteel ondergaat, veranderingen veroorzaakt binnen ons gehele zonnestelsel. Wat deze veranderingen concreet inhouden, weet men nog niet maar men verwacht meer klaarheid over deze gevolgen tijdens de persconferentie.

Deze persconferentie is gepland nadat tijdens de Ulysses missie bleek dat het magnetisch veld van de zon veel zwakker is dan de metingen die vroeger zijn gebeurd. Men voorspelt dat het volgende zonnemaximum -verwacht in 2011- veel zwakker zal zijn dan tijdens de vorige zonnecyclus.

Zou er iets aan de hand kunnen zijn aan de andere kant van de zon die wij niet kunnen zien of kunnen meten?

Wat is er met de maan? :?

Dit jaar is 23 september op vrijdag. Je quote een berichtje uit 2008 :{w
pi_101209212
http://www.newsbad.com/st(...)ictures/july20113510 Dit vind ik ook een de moeite waard om te onderzoeken.
pi_101220880
Even voordat er weer rare verhalen komen:

http://blogs.discovermaga(...)a-supernova-in-m101/

Dat is dus 25 miljoen jaar geleden gebeurd en heeft niets met Elenin te maken.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')