Ik geloof dat ik nooit/amper koriander eet, sorryquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Als er nog mensen wakker blijven () voor wie smaakt koriander ook naar zeep
Ja eh, er werd geklaagd dat the offspring te oud wasquote:
Oh, je voelt je niet goed maar wel jong?quote:
vetsin jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
In Thailand flikkeren ze overal koriander in, ik krijg er hoofdpijn van net als van ve-stjin of hoe dat heet, die chinese smaakversterker
Ik ga weer meequote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, je voelt je niet goed maar wel jong?
Koriander... is dat dat duffe spul dat vaak in oosterse maaltijden zit? In that case: ja, het heeft er wel wat van weg en ik vind het uber-smerigquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Als er nog mensen wakker blijven () voor wie smaakt koriander ook naar zeep
Wat heb je nou in dat koppie gestoken, links?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
In de steek gelaten hondjes...
[ afbeelding ]
Ik dacht er net aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef Qwea het volgende:
Verrassend, de afspraak moet weer worden verzet voor het tekenen
Hoe is het mogelijk en wie had dat gedachtquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef Qwea het volgende:
Verrassend, de afspraak moet weer worden verzet voor het tekenen
MM moest bellen... hij neemt niet op. Surprise! Het zou dus vanmiddag moeten worden, Maar geloof me, not gonna happen hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht er net aan![]()
Dat ga je toch niet menen he?![]()
Wanneer wordt het nu? Of...tot wanneer houdt ie MM nu weer aan het lijntje?
En Greys was nog vet hoopvolquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk en wie had dat gedacht
Nu zou ik er serieus voor de deur gaan zittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:57 schreef Qwea het volgende:
MM moest bellen... hij neemt niet op. Surprise! Het zou dus vanmiddag moeten worden, Maar geloof me, not gonna happen hoor
Ja, ik zei al ; dan ga je er vanmiddag onaangekondigd langs!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nu zou ik er serieus voor de deur gaan zitten
Of een sms sturen: hou eens op met al die smoezen
Kan hij goed gelijk in hebben. Maar ik zou vóór het tekenen nog wel een aanpassing aan het contract willen: salarisbetalingen op tijd (uiterlijk [datum]), is het salaris op [datum] niet bijgeschreven, dan acuut stoppen met werken (wel doorbetaald uiteraard) en pas weer op het werk verschijnen als het salaris op je rekening staat. De groeten met meneer en zijn smoesjes!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:01 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik zei al ; dan ga je er vanmiddag onaangekondigd langs!
Maar ja, Mike had zoiets van "ja en dan? Dan issie er ook niet, ben je 80 km voor de kat zijn kut aan het rijden"
En Mike blijft erbij dat het beter solliciteren is vanuit een baan dan vanuit de ww.
Kan je dat eisen? Ik zie dus ook echt wel aankomen dat het de dag van de centjes zijn en "Ja de bank bracht het geld terug" "ja ik had het ff onwijs druk!" "ja ik ben ziek geweest!"quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan hij goed gelijk in hebben. Maar ik zou vóór het tekenen nog wel een aanpassing aan het contract willen: salarisbetalingen op tijd (uiterlijk [datum]), is het salaris op [datum] niet bijgeschreven, dan acuut stoppen met werken (wel doorbetaald uiteraard) en pas weer op het werk verschijnen als het salaris op je rekening staat. De groeten met meneer en zijn smoesjes!
En intussen ontneem je de werkgever de lust helemaal om dat geld over te maken. En dan duurt het keilang voor het voor komt en intussen is er dan geen inkomen. Ook geen wwquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan je dat eisen? Ik zie dus ook echt wel aankomen dat het de dag van de centjes zijn en "Ja de bank bracht het geld terug" "ja ik had het ff onwijs druk!" "ja ik ben ziek geweest!"
whatever
Want hoe zit dat als je niet betaald krijgt? Kun je dan niet sowieso kappen met werken? En dan moet je het voor laten komen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |