3,6 omdat Wijnaldumquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Ivotje het volgende:
Erg dimens, leuk gedaan......iets meer plaatjes was nog leuker geweest!!
Slechte uitleg.............quote:
Ik heb op de SP gestemd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Het communisme is temminste goed voor de mensen![]()
Jouw UI een 7
Licht er aan of je op de NCPN(Nieuwe Communistische Partij Nederland) zou stemmen als die mee doet met de landelijke verkiezingen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb op de SP gestemd.Ben ik dan eigenlijk ook een commie?
Edit: UI boven is slaaapverwekk... ZzZz..
Wel als hun agenda mij aanspreekt. Geldt voor eigenlijk alles. (Behalve rechts.)quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Licht er aan of je op de NCPN(Nieuwe Communistische Partij Nederland) zou stemmen als die mee doet met de landelijke verkiezingen.
http://www.ncpn.nl/quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wel als hun agenda mij aanspreekt. Geldt voor eigenlijk alles. (Behalve rechts.)
Staan wel een aantal dingen in die mij aanspreken, maar of ik erop zou stemmen... Kwee nie.quote:
10/10 OMDAT OELEBOELEquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Staan wel een aantal dingen in die mij aanspreken, maar of ik erop zou stemmen... Kwee nie.
Toch wel vaak gedoe met communisme. Maar dat is voor zover ik daarover weet. En dat is vrij weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |