Closequote:
Nope.quote:
Noordelijker.quote:
Stand deel #2377quote:
De laatste kan ik op internet zo snel niet vinden als fabrikant van Caravans.quote:
Sunroller is nummer drie.quote:
was ook maar een wilde gokquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef Bart het volgende:
[..]
De laatste kan ik op internet zo snel niet vinden als fabrikant van Caravans.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betekent SETI?
AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Onlangs gesponsord door Jodie Fosterquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef outtayourleague het volgende:
search for extraterrestrial intelligence
Stekker is er weer ingezet door toedoen van Jodie Foster dusquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:11 schreef outtayourleague het volgende:
daar is de stekker toch uitgetrokken?
dat maakt toch niets uit voor de vraag?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:11 schreef outtayourleague het volgende:
daar is de stekker toch uitgetrokken?
maar 't is wel goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef outtayourleague het volgende:
search for extraterrestrial intelligence
ongelofelijk maar waarquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:20 schreef Wasknijper21 het volgende:
een hysterectomie? (baarmoeder eruit)
eveneens correctquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:21 schreef Wasknijper21 het volgende:
daar komt de naam hysterie ook vandaan (uterus = baarmoeder)
De Nederlandse term voorquote:is een vorm van mijnbouw, waarbij de delfstoffen worden afgegraven aan de oppervlakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maar weer een iets makkelijkere vraag
type toestel?
AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
quote:
Dat is het enige sportvliegtuigje dat ik kenquote:
Het is een skywagen als je dat ook van me wilt wetenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:44 schreef ß het volgende:
Ik dacht dat je het type wilde weten niet alleen het merk.
quote:
Juist!quote:
o.a. een handtas van haar eigen kat gemaakt, een dooie cavia op een radiografisch bestuurbaar autootje gemonteerd en al die hamsters in bollen rond laten lopenquote:
maar ze is wel doable iddquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:58 schreef Wasknijper21 het volgende:
gelukkig is intelligentie geen vereiste voor de vleselijke geneugten des levens
Daar hebben wel meer hersenloze blondines en brunettes last van.quote:
Nou die cast van oh oh cherso raak met geen polsstok aan hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer hersenloze blondines en brunettes last van.
Sommige mensen moeten verboden worden zich voort te kunnen planten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:02 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Nou die cast van oh oh cherso raak met geen polsstok aan hoor
quote:
quote:
Jij kent kabouter wesley niet?quote:
Die ja. Of was die race enkel voor Italiaanse auto's?quote:
Was niet alleen voor italianen hoewel die wel bijna altijd gewonnen hebben. Die race is echter al in de jaren 50 stopgezet vanwege het hoge aantal ongelukken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die ja. Of was die race enkel voor Italiaanse auto's?
Stand deel #2377quote:
quote:
Een autoliefhebberquote:
quote:
Stand deel #2377quote:
Stand deel #2377quote:
Uiteraardquote:
quote:
dat je dat weetquote:
Dat Nederlandse woord wist ik niet, maar heb ze echt gezien en De Lonely PLanet was Engelsquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
dat je dat weet![]()
Ik was eigenlijk op zoek naar het Nederlandse woord: klipdas
Stand deel #2377
2 Ireyon
4 FireFox1
1 Bart
1 Flitspaal
4 Wasknijper21
4 outtayourleague
2 ß
1 Baszh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe vraag
Wat zijn contortionisten?- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
idemquote:
Stand deel #2377quote:
Stand deel #2377quote:
Stand deel #2377quote:
quote:
Stand deel #2377quote:
Jaquote:
Neequote:
Zelfde fabrikant als bv de Fighting Falcon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kan je ff hinten of zo? Dit schiet niet echt op
Ik dacht dat dat Lockheed was, maar dat antwoord is volgens mij al gegeven?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfde fabrikant als bv de Fighting Falcon.
Haha, sorryquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:21 schreef Cobra4 het volgende:
Kut, geef ik toch het punt aan de verkeerde persoon. Deze vraag weet ik niet.
Nope, zijn naam is Dylan Moran, vooral bekend om zijn stand-up comedy en deze comedyserie - die zowel in 2001 als 2005 een BAFTA voor de beste sitcom en in 2001 eveneens, op het Rose d'Or-festival te Montreux, de bronzen roos toegekend kreeg..quote:
Ok, dan kijk ik duidelijk te weinig TVquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:27 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nope, zijn naam is Dylan Moran, vooral bekend om zijn stand-up comedy en deze comedyserie - die zowel in 2001 als 2005 een BAFTA voor de beste sitcom en in 2001 eveneens, op het Rose d'Or-festival te Montreux, de bronzen roos toegekend kreeg..
Geheel mijn fout.quote:
Ziet er chill uit, ben ff alle seizoenen aan het downenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:30 schreef Sylver_ het volgende:
Nahja, volgens mij vooral bekend in Engeland
Smaken verschillen uiteraard, maar dit is echt mijn favoriete comedyseriequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:34 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ziet er chill uit, ben ff alle seizoenen aan het downen
Wellicht handigquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:37 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Maar; als niemand 'm weet dan stel ik wel een nieuwe vraag en laat deze even open voor een volgende keer
PM het antwoord dan maar even. Ik ben wel benieuwd naar deze briljante serie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:37 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Smaken verschillen uiteraard, maar dit is echt mijn favoriete comedyserie
Maar; als niemand 'm weet dan stel ik wel een nieuwe vraag en laat deze even open voor een volgende keer
Huh? Ik had echt geen idee maar kan het zelfs op internet niet vinden en ik ben redelijk goed politiek-historisch onderlegdquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef Sylver_ het volgende:
De term komt uit de tijd van de Exclusion Bill-crisis van 1678-1681. Dewaren voor een uitsluiting van Jacobus VII en II voor de Engelse, Ierse en Schotse troon. De Tories waren tegen.
Stand deel #2377quote:
jeujquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Sylver_ het volgende:
Hmm, bij nader inzien zou ik de vraag anders moeten stellen, aangezien de Liberal Democrats een aardig nieuwe partij is ..
Daarom keur ik je antwoord goed en bedenk een beter vraagstelling voor de term die ik zocht voor de volgende keer
[..]
Stand deel #2377
2 Ireyon
4 FireFox1
1 Bart
1 Flitspaal
4 Wasknijper21
4 outtayourleague
2 ß
1 Baszh
3 Cobra4
2 lubje25
1 Sylver_
1 theSummoner
Stand deel #2377quote:
Yesch, 2e president van de 5e republiek, BAAS zoals alleen Franse presidenten dat kunnen zijnquote:
quote:
Stand deel #2377quote:
Nee, karakter uit een film.quote:
Dat klopt.quote:
Uiteraard! dat een vrouw dit weet zeg...quote:
Ik was helemaal fan van The Matrix (wel alleen het eerste deel)quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Uiteraard! dat een vrouw dit weet zeg...
Stand deel #2377
3 Ireyon
5 FireFox1
1 Bart
1 Flitspaal
4 Wasknijper21
4 outtayourleague
2 ß
1 Baszh
3 Cobra4
3 lubje25
1 Sylver_
1 theSummoner
1 Asap
Ik ben verliefdquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik was helemaal fan van The Matrix (wel alleen het eerste deel)
Stand deel #2377quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik was helemaal fan van The Matrix (wel alleen het eerste deel)
Alle dames in mijn omgeving die ik ken, hebben een pleuris hekel aan The Matrix. En ik ken genoeg damesquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef theSummoner het volgende:
Trouwens FF, waarom zou een vrouw niets van the Matrix weten? Is toch niet echt een 'mannenfilm' of vind je van wel?
Is het weer zover?quote:
Jackson Pollockquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:23 schreef outtayourleague het volgende:
Bijnaam van welke kunstenaar was Jack the Dripper?
Nee hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Sylver_ het volgende:
Usual Suspects
Je vergeet Kevin Spacey!
quote:
Het is goed, hoezo lama?quote:
Dat wist ikquote:
Okequote:Ik had niet gezien dat lubje mij al een punt had gegeven.
10-4 Acknowledgement (OK)quote:
SPOILER: volledige lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand deel #2377
3 Ireyon
5 FireFox1
2 Bart
1 Flitspaal
4 Wasknijper21
4 outtayourleague
3 ß
1 Baszh
3 Cobra4
5 lubje25
2 Sylver_
1 theSummoner
1 AsapI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Met Samuel L. Jacksonquote:
Stand deel #2377quote:
Stand deel #2377:quote:
Henri Winkelman om precies te zijnquote:
Er is zelfs een museum vanquote:
Nou, ik moest er tot vervelens aan toe in mijn jeugd, het is een houten hok, van 8 bij 8, dat is het welquote:
Weet ik, ben er wel eens geweestquote:
Ja kut, dat is hem....quote:
Dat is toch de zoon van de keizer die mee vloog tijdens de Pearl Harbor aanslag?quote:
Het ligt op het puntje van me tong, ik vond hem al gekke luchtflessen voor een piloot hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:21 schreef Wasknijper21 het volgende:
Nee. 't is geen piloot. Maar aan zijn uitrusting te zien verbleef hij wel eens op grote hoogte
klopt, ik vind dit eigenlijk al goed genoeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:21 schreef lubje25 het volgende:
of die heel beroemde sherpa waarvan ik de naam vergeten ben
dat was extincequote:
Wasknijpert + 1quote:
quote:
idd geen jeu de boules, maar er komt wel een soort bal aan te pasquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:49 schreef Aalbers het volgende:
ziet er uit als jeu de bouls, maar dat zal het wel niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |