quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 10:52 schreef star_gazer het volgende:Hier nog een

Ieder weekend minstens een keer zwaar naar de klote

De pleures is dat je de dag erna door het lange slapen en de kater ook nog eens je voedingsschema verneukt. Ik in ieder geval wel
een dagje vasten is niet zo heel slecht in je voedingsschema hoor

er zijn groepen die zweren bij het hele IF-dieet.
Maar bier is ook een zwakte hier. Maar eik alleen als er een feestje is of als ik op stap ga. Ik zal niet snel een krat bier voor mijzelf kopen in het weekend (mits bezoek etc). Maar heb wel een paar van die slechte weekenden achter de rug nu. Merk er gelukkig niet veel van (aangezien ik doordeweeks wel gewoon goed eet etc). Ik probeer wel meer aan de vodka/whisky te zitten tegenwoordig ipv puur biertjes. scheelt toch ook weer.
Wat denken jullie hier trouwens van het IIFYM principe? ik wil niet zeggen dat je daarmee moet gaan snacken en dat het een vrijbrief is voor KFC / McD / BK etc.. maar het maakt dingen wel wat relaxter als je een keer zondigt?
Ik denk dat het best een goede insteek is om niet al te strak te hoeven eten en dingen moet laten staan bij verplichte sociale interacties etc. Mits je geen wedstrijden doet en je geen full endo bent denk ik dat het het voedingsaspect wel wat makkelijker maakt. Uiteraard (zoals ik al zei) is dat geen vrijbrief om maar elke dag te gaan lopen snacken etc.