Wat is Liene een mooi meisje BJ en wat fijn te lezen dat het zo goed gaat.
Mijn mupke heeft ook slaapzakjes, maar vanaf het begin maat 70/80. Ik heb er een vn BFC, das mijn favo. Lientje wil graag ruimte bij haar voetjes, want ze trappelt erg veel, als de slaapzak heel kort is lukt dat niet en zit ze in no-time strak met de schouders klem in de slaapzak...
Verder alles goed hier, paar dagen een bewerkelijk meisje gehad. Veel bij mama hangen vanaf vrijdag en opeens ook af en toe schrik van 'vreemde' gezichten, buiten die van haar papa en mama om. Vandaag lijkt de rust wedergekeerd en slaapt ze weer wat uurtjes op zichzelf.
Woensdag moeten we naar het CB voor de eerste prikken

Wel leuk om weer even te weten wat ze weegt en hoe lang ze is.
Die van mij groeit zowel in de lengte als in de breedte aardig gelijk op. Je zou verwachten dat ze 'elastiekjes' om de armpjes heeft, maar ze heeft eigenlijk alleen stevige bovenbenen en lekkere wangen, verder zie je niet aan haar af dat ze al zo groot is.
Ow en wij hadden ook al 3 weken lang vreselijk last van 'Berg' op haar hoofd. Telkens olie erop van Weleda, geen shampoo, voorzichtig borstelen, maar het werd alleen maar meer. Gisteren flink wat olie van Weleda op haar koppie gesmeerd en voorzichtig met het kammetje over haar bol heen gegaan. En het is nagenoeg helemaal weg, nu hopen dat het zo blijft....ik vind het zo smerig en ook overal die schilfers.
En een schaamteloze fotospam
Net uit bad en dan zo kijken....
Lientje huilt alleen bij armen door de mouwen, dan is ze er driewerf klaar mee....
![1391313881_6_svG-.jpeg]()
Bij mama in de ringsling hangen, voor het eerst even armen eruit.
![1391312917_6_xCzj.jpeg]()
Vandaag, soezen in de wipper.