Dat is inderdaad heel fijn...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:28 schreef miss-jones25 het volgende:
Ja we zijn elke dag in het ziekenhuis, mag zelf helpen met haar verzorgen dus kan haar idd aanraken
Ik woon ook heel dichtbij het ziekenhuis dus dat is echt wel heel fijn nu, geen lange reis tijden om naar haar toe te gaan.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:44 schreef miss-jones25 het volgende:
ja ze heeft kleertjes in maat 30/35 echt ieniemienie
Wonderbabyquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:58 schreef MamaPurk het volgende:
26 weken 2 dagen vanyel dus ja heel veel te vroeg iets meer als 500 gram en 28 cm als ik het goed onthouden heb...
Ik had voor F_R's meisje maat 42 gekocht en dat vond ik al miniquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:01 schreef kaatjejannie het volgende:
ik zag van de week ook een webwinkel met maatje 38. Dat vond ik al zo klein.
Ik had het laatst in mijn handen en dacht echt heeft ze dit aangehad???quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik had voor F_R's meisje maat 42 gekocht en dat vond ik al mini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet nog goed dat ik bij Jan na de eerste behandeling bij de manueel dacht "'t lijkt wel een dronkelap" zo ontzettend was hij aan het zwalken op z'n benen op zoek naar 'n nieuwe balans.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:52 schreef mefke79 het volgende:
o bellen kan altijd ja en hij had ook wel gezegd dat alles losgemaakt was en Tienus nu dus een nieuw evenwicht moest gaan zoeken, maar ik had wat minder actie verwacht zeg maar. Het is wel een grappig gezicht. Wat iig al meegenomen is: geen enorme hik meer. Die had ie na elke fles.
dat absoluut!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik kom even binnenvallen:
Kasten vastzetten in de muur!! Als een kind aan de planken trekt en zo'n ding gaat wankelen... Brr
dat is waar..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:46 schreef Vanyel het volgende:
Dan kun je ze theoretisch ook leren dat ze niet aan kastplanken moeten hangen.
edit: reactie op Vicky
Ik heb mn keukenkastje wel beveiligd (heb er 1, de rest is lade), maar vooral omdat ik het niet kan zien als ie in de keuken is. Hij mag er van mij wel rondlopen, maar vind t geen fijn idee dat ie erin kan terwijl ik niks door heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat absoluut!
ik heb de keukenkastjes nooit afgesloten. ik heb de dames meteen geleerd dat ze niet in die kasten ogen komen en ze doen het ook niet
nou vanochtend bijvoorbeeld...was hij heel vrolijk aan het lachen en aan het brabbelen en dat sloeg meteen over naar huilen en kermen, terwijl er niets aan de hand leek. Z'n luier was net verschoond, hij had 2 uur daarvoor eten gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:00 schreef DJMO het volgende:
ehmm hoe moet ik me stemmingswisselingen bij een baby voorstellenIk bedoel het lijkt me nogal logisch dat een baby huilt als hij honger heeft, een vieze broek heeft of lacht als hij tevreden is. Dat is normaal, dat lijken me geen stemmingswisselingen. bovendien zijn "die meisjes" opgeleid om met baby's om te gaan en ze te verzorgen, dus het lijkt me dat ze het echt wel trekken ...
Soep, dat vind ik heel dapper! Een keer een tikje van hem en de soep vliegt door de kamer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:11 schreef Leandra het volgende:
Ik varieer een beetje, met zelf met de hand laten eten en het aan een vorkje prikken, en de vork dan voor hem neerleggen.
Vreemd genoeg gaat hij dan niet zitten proppen en neemt hij de volgende hap pas als zijn mond (nagenoeg) leeg is, terwijl hij wel gaat zitten proppen als hij met de hand eet....
Het enige dat ik hem met een lepel voer is vla en soep.
Dat heeft Olvarit er opstaan omdat ze dat mogen. Zetten ze erop dat het vanaf 6 maanden is, dan verkopen ze twee maanden minder aan de consument, dat scheelt dus een boel inkomsten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef danic het volgende:
Daar heb je wel gelijk in Juud, daarom vind ik het ook zo raar dat Olvarit dan wel potjes heeft voor kindjes vanaf 4 maanden.
En ik merk dat Eva doorheeft dat wij ook eten en dan zit ze er heel geïnteresseerd naar te kijken.
Maar het leek me gewoon ook al leuk. Ook op mijn vorige werk zat ik met alle liefde steeds die hapjes te voeren, echt geweldig. Vind de fles geven ook nog steeds een fijn moment, zo saampjes.
Dus ik keek er stiekem een beetje naar uit en nu moet ik nog een maandje langer wachten.
Nou ja, het gaat toch al hard zat......
Haha en ik erger me er dan weer aan dat ze het doen voorkomen dat het normaal is dat je gewoon vanaf 6 maanden met de pakken melk gaat slepen.. Alsof het heel ongewoon is als je dat niet doet.. :pquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:26 schreef danic het volgende:
Ja daar hebben jullie gelijk in.
Vooral dat laatste Leandra, daar kan ik me nog steeds boos over maken.
Net als die reclame van Nutrilon: "natúúrlijk geef je de eerste maanden borstvoeding....."
Eeeeeh Nee?
In het begin kreeg ik echt het gevoel dat ik daarom een slechtere mama was. Potverdorie.
Toevallig aten we eergisteren soep met broodjes, en ondanks het feit dat hij net een voeding gehad had, vond hij het niet zo gezellig in z'n uppie in de box, dus toen heb ik hem maar bij ons aan tafel gezet, en omdat hij er toch zat...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Soep, dat vind ik heel dapper! Een keer een tikje van hem en de soep vliegt door de kamer.![]()
Ik zal ook met de hand en van een vork/lepel laten eten. Ik vind het ook wel prettig als ik niet na ieder eetmoment hoef op te ruimen en te dweilen.
Ja, dat is ook minder....laat je vooral niet van de wijs brengen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:26 schreef danic het volgende:
Ja daar hebben jullie gelijk in.
Vooral dat laatste Leandra, daar kan ik me nog steeds boos over maken.
Net als die reclame van Nutrilon: "natúúrlijk geef je de eerste maanden borstvoeding....."
Eeeeeh Nee?
In het begin kreeg ik echt het gevoel dat ik daarom een slechtere mama was. Potverdorie.
Ja idd, alsof je niet goed bij je hoofd bent als je na die 6 maanden nog zelf voedt...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haha en ik erger me er dan weer aan dat ze het doen voorkomen dat het normaal is dat je gewoon vanaf 6 maanden met de pakken melk gaat slepen.. Alsof het heel ongewoon is als je dat niet doet.. :p
Ja, ik ben voor!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Misschien moeten we hem maar eens laten daten met dat schattige meisje van jou
een nieuw blauw boekje? Ik wil ook een blauwe! Ik heb de groene boekjes nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb overigens het nieuwe blauwe boekje van het CB, daar staat in dat bijvoeding tot 6 maanden niet nodig is omdat er genoeg in borst-flesvoeding zit.
En er staat ook in dat je geleidelijk aan een borstvoeding kan vervangen door pap aangemaakt met kunstvoeding....![]()
Dat is dan weer jammer.
Wat dan vervolgens weer niet helemáál incorrect isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Leandra het volgende:
Potdorie nog an toe!
Zeg ik net tegen Soneal "zeg eens mama, mama"
Komt er als antwoord: "ouwe"
Nee, maar het ergste is dat ik naar aanleiding van deze post: Mensen die hun ouders bij de voornaam noemen dacht "dat roept B ook wel eens voor de lol", laat ik er even van genieten dat er nu weer een een jaar of wat "mama" zegt, en gelijk weer even gaan oefenenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dan vervolgens weer niet helemáál incorrect is
Whehehe, je mag straks kiezen tussen ouwe of je echt naamquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar het ergste is dat ik naar aanleiding van deze post: Mensen die hun ouders bij de voornaam noemen dacht "dat roept B ook wel eens voor de lol", laat ik er even van genieten dat er nu weer een een jaar of wat "mama" zegt, en gelijk weer even gaan oefenen
Ik ook hoor, en B zegt nog steeds "mam"... tenzij ik heel pissig ben, dan komt er wel eens "Leandra, doe nou eens rustig"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Whehehe, je mag straks kiezen tussen ouwe of je echt naam
Ik ben overigens ook van de papa/mama generatie, vind het zo raar als kids hun ouders bij de voornaam noemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |