Vorige week keek ik hier nog met 2 users, kom er bij kom erbijquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vorige week ook gezienDus moet deze week ook wel lukken
Doe m'n bestquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vorige week keek ik hier nog met 2 users, kom er bij kom erbij
Vast wel! WMB en RmVquote:
Hey, jij gaf me toch de tip van Sauna @ zandvoortquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga vanavond Grenzeloos Verliefd kijken hoor.
Klinkt als een Net5 programmaquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
'oh noes, wonen in het buitenland is niet hetzelfde als in Nederland'quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Beter paradise lost met nog een spanningsfactor!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
'oh noes, wonen in het buitenland is niet hetzelfde als in Nederland'
Huh? wat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey, jij gaf me toch de tip van Sauna @ zandvoort?
Ook niet, ik wil degene bedanken maar was vergeten wie het wasquote:
Oh handigquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook niet, ik wil degene bedanken maar was vergeten wie het was
Oh nee, er hangt een Engelstalig bordjequote:
Ik heb nog boodschappen gedaan vandaag, het was fokking druk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:32 schreef Studiotje het volgende:
Waarom is die godse winkelcentrum dicht, ik heb geen chips voor vanavond
Ja, altijd op de zondagquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog boodschappen gedaan vandaag, het was fokking druk.
Ja, maar jij woont niet in een dorpquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog boodschappen gedaan vandaag, het was fokking druk.
Ja en zaterdag ook, maar nu echt overdreven, zo heb ik het op de zondag nog nooit gezien.quote:
Had dat gezegd, dan had ik een zak meegenomen en ff doorgemaild.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, maar jij woont niet in een dorp
Ik had een supermarkt die -ondanks dat het niet mocht van de gemeente- op zondag open was. Briljant dacht ik, want ik had geen melk meerquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en zaterdag ook, maar nu echt overdreven, zo heb ik het op de zondag nog nooit gezien.
Ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had dat gezegd, dan had ik een zak meegenomen en ff doorgemaild.
De buurtsuper kom ik alleen als ik wat vergeten ben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:39 schreef Maraca het volgende:
Ik heb nu een buurtsuper die al sluit om 6 uur en op zaterdag om 5 uur
Hier gaat alles dicht om 21:00 's avonds de hele week, behalve zondag danquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:39 schreef Maraca het volgende:
Ik heb nu een buurtsuper die al sluit om 6 uur en op zaterdag om 5 uur
Jij zegt trouwens wel jij woont niet in een dorp, maar hier zijn de supermarkten pas sinds begin dit jaar op zondag open.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hier gaat alles dicht om 21:00 's avonds de hele week, behalve zondag dan
Nooit van gehoordquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:42 schreef tralalala het volgende:
Vroeger had je hier nog de Maxis![]()
Kent iemand dat nog?
Omdat het kutkinderen zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom schreeuwen kinderen altijd zo hard?
't is een uit de kluiten gewassen dorp in Midden Nederlandquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij zegt trouwens wel jij woont niet in een dorp, maar hier zijn de supermarkten pas sinds begin dit jaar op zondag open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |