Bestaat er Foo Fighters Singstar?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh alle andere shows van The Offspring of Foo Fighters in Europa zijn óf te ver weg (Italie, Spanje), of wel dichtbij maar al helemaal uitverkocht (Duitsland)
Nee, en ik betwijfel dat we het niveau halen als het er wel wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaat er Foo Fighters Singstar?
Dan maken we zelf wel een showtje
Vlak mij niet uit, Singstarttechnisch gezienquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, en ik betwijfel dat we het niveau halen als het er wel was
Ongetwijfeld heb je talent, maar ik blijf toch bij mn eerste standpuntquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vlak mij niet uit, Singstarttechnisch gezien
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb je talent, maar ik blijf toch bij mn eerste standpunt
Ohquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ik maak het altijd met magere yoghurt van de aldi, en mijnes is hemels
Ing kan het echt goed hoor, die stort zich er met hart en ziel in!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb je talent, maar ik blijf toch bij mn eerste standpunt
vlak mij niet uitquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing kan het echt goed hoor, die stort zich er met hart en ziel in!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing kan het echt goed hoor, die stort zich er met hart en ziel in!
Welke was dat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Die andere Ing was overigens nog fanatieker, als er iets fout ging dan lag het aan het spel
Hoeveel kcal zitten er in zo'n shake en mis je je gewone eten niet ontzettend?quote:
Ja dat ging nergens overquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt geen honger met dit weer.
Ik ga nog maar wat wandelen, stomme code oranje mn aars
En een Mars als toetjequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekkerrrrrrrrrrrrrr
Dan moet je die wel even komen brengenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En een Mars als toetje![]()
Toemaarrrrrrtoemaartoemaarrrrrr.
Nouquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
En mijn bier is niet over de datum!
Ja al die celebrity bashesquote:
ja, echt meesterlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja al die celebrity bashes
Ik zag vanmiddag die met Tom Cruise 'get out of the closet' enzo weer
have funquote:
210 per glas (250 ml karnemelk en 2 scheppen poeder)quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel kcal zitten er in zo'n shake en mis je je gewone eten niet ontzettend?
Hoe vaak neem je zo'n shake?
Dat komt doordat je minder suiker binnenkrijgt, blijft je suikerspiegel stabieler en daar krijg je meer energie vanquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Fijne avond Ll!
Ik ga zo het bad even vol laten lopen denk ik.
Het is nog niet donker, dus hardlopen evt. zit er nog niet in
Ga morgen wel weer hupsen binnen als er niemand thuis is
Maar heb echt zo'n gevoel dat ik energie teveel heb.
Wie dan? Ik heb het niet gemerktquote:
Waar haal je die shakes?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
210 per glas (250 ml karnemelk en 2 scheppen poeder)
En nee, want ik haat warm eten, ik lust alleen "fout" warm eten of bijv. pasta/rijst.
Ik neem 1 glas per dag ter vervanging van den avondmaaltijd.
Meneer I. doet gezellig mee (al 6kg kwijt), maar die mist z'n stukje vlees soms wel.
Zoals vrijdag heeft hij een afhaalwokje gehaald, terwijl ik sjeekte.
Voor de rest eet ik gewoon wel m'n brood/fruitjes e.d.
Bij Etos heb je sws Slimfast-shakesquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar haal je die shakes?
Misschien dat het voor om-de-dag ook iets voor mij is om mijn avondmaaltijd door te vervangen!
En het vult ook best wel dus, geen honger?
Ik bestel ze op m'n werk, maar je kunt ze ook online wel krijgen of bij een drogist.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar haal je die shakes?
Misschien dat het voor om-de-dag ook iets voor mij is om mijn avondmaaltijd door te vervangen!
Dat verbaast me niet, word je maag niet veel kleiner als je dat doet met die shakes?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en als je nu weer normaal gaat eten, kun je veel minder op.
Vorige week hebben we samen 1 wokje gedeeld, terwijl S. het normaal in z'n eentje op had.
Beide een vietnamees loempiaatje erbij en ik heb de hele avond op knappen gestaan
Oh, en het is zoooo makkelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar haal je die shakes?
Kan met water, melk, vruchtensap....quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
kunnen die shakes ook met gewone melk?\
ik lust geen karnemelk
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, word je maag niet veel kleiner als je dat doet met die shakes?
Vaak wel, of met yoghurtquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
kunnen die shakes ook met gewone melk?\
ik lust geen karnemelk
Let wel op waar het mee gezoet isquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Ing hoeveel ben jij al kwijt dan na weken shaken?
Ik ga morgen eens bij de drogist kijken!
En dan? Waar moet ik dan op letten?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Let wel op waar het mee gezoet is
Geen aspartaamquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan? Waar moet ik dan op letten?
Wat wel en wat niet?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
Ing, welke smaak heb jij?
Ik zie alleen aardbei en vanille, bestaat er geen chocola?
Je moet sowieso je groenten etc blijven eten natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
Shake? Een vriendin van me deed het ook. Die was 42 euro per week kwijtIk heb trouwens ook niet het idee dat je van een shake alle voedingsstoffen binnen krijgt.
Ik hou het mooi hierbij. Ik moet ook mijn eet patroon drastisch gaan veranderen en dat lukt beter zo.
Ik was zowaar tyfus vol van 4 pannenkoeken. Normaal eet ik er 9 ofzo
Ja tuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Ja maar als ik normaal ontbijt en lunch en dan om de dag mijn avondmaaltijd door een shake vervang, kan ik toch gerust zorgen dat ik door de overige maaltijden genoeg voedingsstoffen binnen krijg?
Ik zie hier honderden verschillende soorten en smakenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het is? Anders kan ik wel choco-smaak bij mn neefje kopen en zaterdag meenemen? Die verkoopt sowieso aardbei, vanille, choco en banaan
Ik nu tussen de 3 en 4 kg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Ing hoeveel ben jij al kwijt dan na weken shaken?
Ik ga morgen eens bij de drogist kijken!
Ik ben zo'n 25 euro per week kwijt, maar m'n boodschappen zijn aanzienlijk goedkoper nuquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
Shake? Een vriendin van me deed het ook. Die was 42 euro per week kwijtIk heb trouwens ook niet het idee dat je van een shake alle voedingsstoffen binnen krijgt.
Ik hou het mooi hierbij. Ik moet ook mijn eet patroon drastisch gaan veranderen en dat lukt beter zo.
Ik was zowaar tyfus vol van 4 pannenkoeken. Normaal eet ik er 9 ofzo
Niet als je een bleekselderijstengel neemt om op te kauwen bvquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:38 schreef indaha het volgende:
Ik doe ook niet aan shakes, dan heb ik niet het gevoel dat ik gegeten heb en dan zoek ik nog iets om op te kauwen en dat is dan net weer iets verkeerds
Maar waarom zou je willen shaken eigenlijk? En nou niet zeggen "om af te vallen!"quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Ja maar als ik normaal ontbijt en lunch en dan om de dag mijn avondmaaltijd door een shake vervang, kan ik toch gerust zorgen dat ik door de overige maaltijden genoeg voedingsstoffen binnen krijg?
Have funquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik nu tussen de 3 en 4 kg.
Heb zelf de aardbei, van vanille word ik een beetje gammel![]()
En alle vitamines e.d. zitten er in, dus je komt niets tekort, maar toch neem ik iedere dag m'n multivitamientje braaf ik.
Zo, nu weer een ibu naar binnen werken en lam in bad bubbelen
Voor jou en meneer I? Of alleen voor jou? En welk merk heb je dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n 25 euro per week kwijt, maar m'n boodschappen zijn aanzienlijk goedkoper nu
Ja wél om af te vallen uiteraardquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar waarom zou je willen shaken eigenlijk? En nou niet zeggen "om af te vallen!"
Ja, kutjequote:Op zondag 21 augustus 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wél om af te vallen uiteraard
Waarom zou ik het anders doen?
Ja dat kan , maar dat is niet mijn dingquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als je een bleekselderijstengel neemt om op te kauwen bv
Ja OOK!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, kutjeIk bedoel meer, waarom perse shakes. En niet door blijven gaan zoals je nu doet.
Voor ons allebei, zo'n 2 bussen per week.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor jou en meneer I? Of alleen voor jou? En welk merk heb je dan?
rielexquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja OOK!
Maar als ik toch alleen eet 's avonds gewoon af en toe een shake ipv maaltijd.
Misschien trek ik het niet hoor, maar wie weet!
Hmm, oke. Nou ja, ik probeer wel dit. Werkt het niet stop ik met de humira een maand. Val ik vanzelf ook 15kg afquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor ons allebei, zo'n 2 bussen per week.
En RondOmSlank
Dan doet ze dat ook te lang denk ik en is haar lichaam inmiddels veel te veel gewend aan te weinig calorieën, waardoor ze steeds minder kan eten om af te vallen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan ben je toch best weinig afgevallen eigenlijk of niet![]()
Collega van mij luncht al jaren met die shakes maar ze valt niks af, ze is te lui om normaal eten te regelen
Wat jij wil hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
Q ik blijf sowieso gewoon dit doen hoor
Maar af en toe een shake is gewoon ter ondersteuning enzo
Ik shake nu bijna 3 weken en neem af en toe ook wel es wat lekkers hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan ben je toch best weinig afgevallen eigenlijk of niet![]()
Collega van mij luncht al jaren met die shakes maar ze valt niks af, ze is te lui om normaal eten te regelen
Hier staat er eentje in de hal, stof te happenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
ik wil een hometrainer godverdomme. Maar ergens vind ik het zonde geld
Ja, daar ben ik dus ook bang voorquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier staat er eentje in de hal, stof te happen![]()
Ennieweej, badderen
Nou ze eten wel vaak chinees en zo , ze eet dus wel gewoon avondeten, ontbijt niet, en luncht met zo een shake.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doet ze dat ook te lang denk ik en is haar lichaam inmiddels veel te veel gewend aan te weinig calorieën, waardoor ze steeds minder kan eten om af te vallen.
Ik zou die shakes ook hooguit een maand of twee doen ofzo
Of vreet ze zich 's avonds vol met patat enzo?
Dan val je wel snel af, als je vet plast.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:52 schreef Qwea het volgende:
en van al dat water drinken moet ik vet plassen
Wijsneusquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan val je wel snel af, als je vet plast.
Is het daar zo heel warm ja? Hier is het lekker. 23 graden geloof ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde ook in bad maar tis me echt veel te warm, ik heb gedoucht net.
lekker!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook nog geen honger, maar net wel een liter ijswater met citroen gepakt
Whyquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
ik had een afspraak gemaakt op de 24ste van Septhelemaal vergeten. Ik heb hem maar weer afgezegd
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
ik had een afspraak gemaakt op de 24ste van Septhelemaal vergeten. Ik heb hem maar weer afgezegd
Goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:51 schreef nokwanda het volgende:
Gisterochtend richting Nijmegen gereden, de tom tom op snelweg vermijden gezet. Een hele toeristische route door het land van maas en waal. Was echt mooi. Vesting in Vuren bekeken en zo. Vandaag via dezelfde route weer terug, de hele middag, onderweg stoppend voor een rommelmarkt en jaarmarkt. Gister was de kleine van een vriendin jarig en zijn we blijven slapen bij mijn moeder. Nou stond ik daar vorige week op de weegschaal en woog ik 62,5 kg. Vanochtend nog maar 61,5.
Dat was dus een kilo met alleen maar een beetje opletten de afgelopen week, zonder echt te dieeten en wat vaker de trap pakken en meer lopen.
Ik heb hem op dvdquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
Ahhhhh fuck, lag ik in bad terwijl ik The Holiday (weer) wilde zien!
Oh ik ook misschienquote:
Ja, en zelfs Jack!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ook misschien
Maar ik zie dat ie nog een uur en een kwartier duurt, ga de rest nog even met een half oog kijken.
Jude!
Ja, gevaren en bbq gehad, super geslaagd!quote:
Oh, het was lekker weer om te varen zeker?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, gevaren en bbq gehad, super geslaagd!
Ja, best wel! Alleen op het eind van de middag begon het net een beetje te druppen. Maar toen we eenmaal thuis waren was dat al weer gestopt, gelukkig!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, het was lekker weer om te varen zeker?
Het was zelfs lekker om te zwemmen, maar verder dan pootjebaden ben ik deze hele zomer nog niet gekomen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, het was lekker weer om te varen zeker?
Nah, ik had zwemmen niet aangedurfd hoor! Heb dit jaar al wel gezwommen in Nederland, thoughquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was zelfs lekker om te zwemmen, maar verder dan pootjebaden ben ik deze hele zomer nog niet gekomen.
nee, dat. Ik ook niet. Dat ken ik van mezelf niet. Ik ben opgegroeid op het water en ik zwom altijd zo snel als maar mogelijk was.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik heb dit jaar nog helemaal niet gezwommen in Nederland
Dat zou je denken hequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:02 schreef indaha het volgende:
O als ik zo dicht bij het strand zou wonen ging ik er vaak heen , niet om te zonnen of zo maar gewoon om te wandelen en dan heerlijk uitwaaien
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:09 schreef Ynske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)imburg-festival.html
Hey, ik heb al afgezegd hoorquote:
Ik wel. Maar ik kon niet echt wat met mijn voet. Ik heb wel meerdere keren in het zwembad gelegenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook nog niet naar het strand geweest, dat scheelt ook wel natuurlijk
Nou, dat is wel anders hoor als je er woontquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:02 schreef indaha het volgende:
O als ik zo dicht bij het strand zou wonen ging ik er vaak heen , niet om te zonnen of zo maar gewoon om te wandelen en dan heerlijk uitwaaien
ja in Baexem, Haelen, Roggel, Roermond en nog meer plekken. Iets van 50 steden en dorpen deden dit jaar mee in Limburg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef indaha het volgende:
Was dat in Roermond Ynske, je bent goed bezig
Echt mooi, ik vind die foto's dat ze trommelen met die bewegende handen mooiquote:
Ja, af en toe moet je je zelf iets gunnenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Stukje pure chocolade met sinaasappelstukjes
Ik had nog wat ruimte in mijn kcal's. En zo niet, dan toch
Pure chocoladequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Juno en Nacho hadden het naar hun zin dit weekend bij de oppas![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk dat Juno zo snel is ingeburgerd bij jou en de andere hondenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Juno en Nacho hadden het naar hun zin dit weekend bij de oppas![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog chocola met mint van mn moeder uit frankrijk ergens liggen, goedequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Ja melk is lekkerder, maar puur is beter. Geloof ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pure chocolademaar met sinaasappelstukjes ook nog? *ril*
Ik ga echt over mijn nek van pure chocolade
Koetjes chocolade van milka!!!!!!!!! of gewoon alpenmelk
NOH!
Je was een beetje San Fransisco de laatste tijd?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
Lately I've been San Fransisco! Take me back to the city of love. Lalalala
Dat zeggen ze echt!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je was een beetje San Fransisco de laatste tijd?
Zet die dropshot es weg!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
In leren broeken?
(God wat was dat dom gister he?![]()
)
Ik pieste ook haast in mijn broek!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zet die dropshot es weg!
(Ik moest wel lachen)
Ik ookquote:
"Ja maar het is een live act in leren broeken!"quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieste ook haast in mijn broek!
"Ik houd niet van leren broeken".
"Ja maar het gaat om de tekst!".
"Ja maar de titel is alleen al in leather trousers!"
Ik ben dus niet de enigequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Dombo is pas zielig, daar zit echt max 2 minuten iets leuks in
Dombo wordt geboren, wordt meteen gepest om zn oren, wordt bij zn moeder weggehaald, wordt nog steeds gepest, moet enge trucjes doen, wordt dronken gevoerd, moet in een brandend ding zittenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enigeDombo kijk ik niet
Hou je ook niet van tekenfilms dus?quote:
Ik kijk delen 2 bijna nooit, altijd slechterquote:
Brother Bear is het echt waard hoor. En niet enkel omdat er nummers van Phil in zitten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik houd niet van animatiefilms dus ik heb Dombo en die beer nog nooit gezien
Klopt, 1 was beterquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk delen 2 bijna nooit, altijd slechter
Ik heb Ice Age ooit wel eens gezien, dat vond ik op zich wel lollig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hou je ook niet van tekenfilms dus?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dombo wordt geboren, wordt meteen gepest om zn oren, wordt bij zn moeder weggehaald, wordt nog steeds gepest, moet enge trucjes doen, wordt dronken gevoerd, moet in een brandend ding zitten
En dan gaat ie vliegen en pinda's schieten en naar zn moeder --> einde
"Hey sid! The tiger found a shortcut!"quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Ice Age ooit wel eens gezien, dat vond ik op zich wel lollig.
En heel vroeger de Reddertjes geloof ik? Toen ik nog klein was.
Maar ik ben er niet echt fan van
Volgens mij heb ik Tarzan niet gezien. Moet ik Mike vragen, die is mijn film encyclopediequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
God, Tarzan heb ik in de bioscoop gezien; voordat de titel van de film in beeld was zat ik al te janken![]()
![]()
Niet gezien. 1 en 2 wel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Tou Story 3 is het leukst van alledrie.
En ik moest twee keer huilen![]()
Maar alleen de eerste keer dat ik m zag, de andere 234 keer nie meer hoor
Oh jezusquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:58 schreef DanseMacabre het volgende:
We moesten net gezellig doen bij schoonouders.
Oudste kind:
"Oscar mag niet snuffelen"
"Oscar mag niet naast me zitten"
"Ik wil met Oscar wandelen, maar hij mag niet in m'n buurt komen."
Jongste kind:
"WEEEH, MAGGE NIE OKKA, WEEEH.![]()
"
Schop, mep, trap.
Zelfs WJ was er chagrijnig van.quote:
Is ook met Phil!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Tarzan niet gezien. Moet ik Mike vragen, die is mijn film encyclopedie
God, Simba die zn vader vraagt of ie alsjeblieft opstaat in Lion Kingquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben een huilebalk eerste klas, maar ik kan me serieus niet voorstellen dat ik ooit om een tekenfilm zou moeten huilen
Als jij nou eens brother bear download... en hem kijkt. En vervolgens niet jankt, krijg je van mij een fles dropshot.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben een huilebalk eerste klas, maar ik kan me serieus niet voorstellen dat ik ooit om een tekenfilm zou moeten huilen
Hmm, ik zal erover denken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Maar Qwea, TS3 is dus wel echt een aanrader.
west side storyquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh! En Marley en Me. Damn, daar was ik overstuur van
Samequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
west side story
Kan er nu nog om janken
Ik zal hem binnenkort es kijken dan, denk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik beloof je dat je m leuk vindt!
2 was stom, maar 3 is leuker dan 1 eigenlijk
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal hem binnenkort es kijken dan, denk.
Ik zit eerst te wachten op X men first classMet hugh als Wolverine
Ik moest janken bij Army wives laatstquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, ik jankte laatst al bij een politieserie waarbij een jongetje TOCH WEL een levensreddende bloedtransfusie kreeg, dus ach
Ja, dat zei ik ook. Download hem dan es?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Ja maar met een tekenfilm ben ik me er elke seconde zo enorm van bewust dat het getekend en dus niet echt is, dat ik er echt niet om kan huilen
Terwijl met 'gewone' films zit ik er meestal wel zó in dat ik me er door laat meeslepen en het een tranendal wordt.
Ja! Vroeger bij MCW alquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Bij GA heb ik echt heel vaak gejankt![]()
Ik houd van films en series die me laten huilen.
Ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Bij GA heb ik echt heel vaak gejankt![]()
Ik houd van films en series die me laten huilen.
Ik voel me dan altijd zo belachelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja! Vroeger bij MCW al
Heerlijk, janken janken om eigenlijk niks
Ik ken die beelden helemaal nietquote:
Dat ken ik zelfs!quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken die beelden helemaal niet
Is dat Callie die daar op die brancard ligt?
Ja! Misschien moet je eens bijkomen met GA. Je hebt dus nooit die verschrikkelijke musical ep gezien?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken die beelden helemaal niet
Is dat Callie die daar op die brancard ligt?
"I asked her to marry me, and that truck came out of nowhere!"quote:
Welk seizoen?quote:
Dan komt die ex van mcdreamy toch zelfs terug?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Misschien moet je eens bijkomen met GA. Je hebt dus nooit die verschrikkelijke musical ep gezien?
Ja, en die babyquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
"I asked her to marry me, and that truck came out of nowhere!"
Zie hetquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Wow Skun Anansi nu op Lowlands op 3, das ook wel kippenvel
Het is bij mij heel slechte kwaliteit, of lijkt dat maar zo?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik moet ook bijna janken van je youtube Q!
Daarom, vond ik dit wel een kippenvel momentje hoor, dat ze daar zo stond!quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie het
En een paar dagen geleden kreeg ze de zooi nog om haar oren...
Vorige seizoen. Dat is die belachelijk slechte musical ep. Waarbij ze het enkel bij die intro hadden moeten houden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk seizoen?
Ik loop echt veel achter geloof ik? Heb dit nooit gezien, dat zij zingt enzo.
Oh en ik moest hier om huilen... er gebeurt amper iets. Maar het moment dat hij met zijn hand aan het einde van de scene HEEL even langs de hare gaat....
Addiquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan komt die ex van mcdreamy toch zelfs terug?
ik krijg er echt keer op keer kippenvel vanquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik moet ook bijna janken van je youtube Q!
Ja, dat hadden ze dus echt allemaal wel achterwege mogen laten. Ik heb me echt kapot lopen ergeren aan die ep. En dat was voor het allereerst dat ik met tegenzin een GA ep keek.quote:
Ik vind dat liedje echt echt echt heel mooiquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat hadden ze dus echt allemaal wel achterwege mogen laten. Ik heb me echt kapot lopen ergeren aan die ep. En dat was voor het allereerst dat ik met tegenzin een GA ep keek.
En bedankt hequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef Qwea het volgende:
Nog zo 1 waar je me kon oprapen met een zakdoek.
Dat moment waarop ze met zijn allen achter izzie aanlopen... naar die roltrapquote:
Nee, dat danny dood is en ze dat bal hebben en Alex haar wegdraagtquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
Oh gatverjakkes, die scenes met die zingende Callie![]()
Vreselijk!
Die signature scene, is dat wanneer George op haar hand schrijft?
Ja, nog ergens anders toch ook?quote:
Dat was helemaal tenenkrommend zeker?quote:
Ja, die zijn samenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was helemaal tenenkrommend zeker?
Ik geloof niet dat ik hem zingend wil zien![]()
Dan blijft er niets van zijn *roarrrrrr* over!
ooh damn, ja! Daaaaaaaaaamn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik dat de heftigste scene vond, wanneer die 'onbekende patient' op Meredith haar hand 007 krabbelt en dat ze krijst 'It's George!!!!!!!!!!!!".
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Nou, dank je wel. Dat had ik dus ook. Jezus wat heb ik me lopen irriterenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik heb het na 3 seconden uit gezet
Mja, het was niet de beste aflevering iddquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dank je wel. Dat had ik dus ook. Jezus wat heb ik me lopen irriteren
Nou ja, ik blijf erbij, die clip die ik net poste met callie en chasing cars waarin callie, owen en bailey zingen, is best goed. Maar daar hadden ze het bij moeten laten. Echt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was helemaal tenenkrommend zeker?
Ik geloof niet dat ik hem zingend wil zien![]()
Dan blijft er niets van zijn *roarrrrrr* over!
understatementquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, het was niet de beste aflevering idd
Sort ofquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Was dat speciaal Grey's Anatomy goes Glee ofzo?
Ik moest lachen om die katten, echtquote:
En onaantrekkelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus wat is de Offspring toch slecht live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |