Bestaat er Foo Fighters Singstar?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh alle andere shows van The Offspring of Foo Fighters in Europa zijn óf te ver weg (Italie, Spanje), of wel dichtbij maar al helemaal uitverkocht (Duitsland)
Nee, en ik betwijfel dat we het niveau halen als het er wel wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaat er Foo Fighters Singstar?
Dan maken we zelf wel een showtje
Vlak mij niet uit, Singstarttechnisch gezienquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, en ik betwijfel dat we het niveau halen als het er wel was
Ongetwijfeld heb je talent, maar ik blijf toch bij mn eerste standpuntquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vlak mij niet uit, Singstarttechnisch gezien
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb je talent, maar ik blijf toch bij mn eerste standpunt
Ohquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ik maak het altijd met magere yoghurt van de aldi, en mijnes is hemels
Ing kan het echt goed hoor, die stort zich er met hart en ziel in!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb je talent, maar ik blijf toch bij mn eerste standpunt
vlak mij niet uitquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing kan het echt goed hoor, die stort zich er met hart en ziel in!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing kan het echt goed hoor, die stort zich er met hart en ziel in!
Welke was dat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Die andere Ing was overigens nog fanatieker, als er iets fout ging dan lag het aan het spel
Hoeveel kcal zitten er in zo'n shake en mis je je gewone eten niet ontzettend?quote:
Ja dat ging nergens overquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt geen honger met dit weer.
Ik ga nog maar wat wandelen, stomme code oranje mn aars
En een Mars als toetjequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekkerrrrrrrrrrrrrr
Dan moet je die wel even komen brengenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En een Mars als toetje![]()
Toemaarrrrrrtoemaartoemaarrrrrr.
Nouquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
En mijn bier is niet over de datum!
Ja al die celebrity bashesquote:
ja, echt meesterlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja al die celebrity bashes
Ik zag vanmiddag die met Tom Cruise 'get out of the closet' enzo weer
have funquote:
210 per glas (250 ml karnemelk en 2 scheppen poeder)quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel kcal zitten er in zo'n shake en mis je je gewone eten niet ontzettend?
Hoe vaak neem je zo'n shake?
Dat komt doordat je minder suiker binnenkrijgt, blijft je suikerspiegel stabieler en daar krijg je meer energie vanquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Fijne avond Ll!
Ik ga zo het bad even vol laten lopen denk ik.
Het is nog niet donker, dus hardlopen evt. zit er nog niet in
Ga morgen wel weer hupsen binnen als er niemand thuis is
Maar heb echt zo'n gevoel dat ik energie teveel heb.
Wie dan? Ik heb het niet gemerktquote:
Waar haal je die shakes?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
210 per glas (250 ml karnemelk en 2 scheppen poeder)
En nee, want ik haat warm eten, ik lust alleen "fout" warm eten of bijv. pasta/rijst.
Ik neem 1 glas per dag ter vervanging van den avondmaaltijd.
Meneer I. doet gezellig mee (al 6kg kwijt), maar die mist z'n stukje vlees soms wel.
Zoals vrijdag heeft hij een afhaalwokje gehaald, terwijl ik sjeekte.
Voor de rest eet ik gewoon wel m'n brood/fruitjes e.d.
Bij Etos heb je sws Slimfast-shakesquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar haal je die shakes?
Misschien dat het voor om-de-dag ook iets voor mij is om mijn avondmaaltijd door te vervangen!
En het vult ook best wel dus, geen honger?
Ik bestel ze op m'n werk, maar je kunt ze ook online wel krijgen of bij een drogist.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar haal je die shakes?
Misschien dat het voor om-de-dag ook iets voor mij is om mijn avondmaaltijd door te vervangen!
Dat verbaast me niet, word je maag niet veel kleiner als je dat doet met die shakes?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en als je nu weer normaal gaat eten, kun je veel minder op.
Vorige week hebben we samen 1 wokje gedeeld, terwijl S. het normaal in z'n eentje op had.
Beide een vietnamees loempiaatje erbij en ik heb de hele avond op knappen gestaan
Oh, en het is zoooo makkelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar haal je die shakes?
Kan met water, melk, vruchtensap....quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
kunnen die shakes ook met gewone melk?\
ik lust geen karnemelk
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, word je maag niet veel kleiner als je dat doet met die shakes?
Vaak wel, of met yoghurtquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
kunnen die shakes ook met gewone melk?\
ik lust geen karnemelk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |