Bestaat er Foo Fighters Singstar?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh alle andere shows van The Offspring of Foo Fighters in Europa zijn óf te ver weg (Italie, Spanje), of wel dichtbij maar al helemaal uitverkocht (Duitsland)
Nee, en ik betwijfel dat we het niveau halen als het er wel wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaat er Foo Fighters Singstar?
Dan maken we zelf wel een showtje
Vlak mij niet uit, Singstarttechnisch gezienquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, en ik betwijfel dat we het niveau halen als het er wel was
Ongetwijfeld heb je talent, maar ik blijf toch bij mn eerste standpuntquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vlak mij niet uit, Singstarttechnisch gezien
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb je talent, maar ik blijf toch bij mn eerste standpunt
Ohquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ik maak het altijd met magere yoghurt van de aldi, en mijnes is hemels
Ing kan het echt goed hoor, die stort zich er met hart en ziel in!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb je talent, maar ik blijf toch bij mn eerste standpunt
vlak mij niet uitquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing kan het echt goed hoor, die stort zich er met hart en ziel in!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing kan het echt goed hoor, die stort zich er met hart en ziel in!
Welke was dat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Die andere Ing was overigens nog fanatieker, als er iets fout ging dan lag het aan het spel
Hoeveel kcal zitten er in zo'n shake en mis je je gewone eten niet ontzettend?quote:
Ja dat ging nergens overquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt geen honger met dit weer.
Ik ga nog maar wat wandelen, stomme code oranje mn aars
En een Mars als toetjequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekkerrrrrrrrrrrrrr
Dan moet je die wel even komen brengenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En een Mars als toetje![]()
Toemaarrrrrrtoemaartoemaarrrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |