ik heb het ook als ik geen condoom om moet doen &heb nog nooit dronken geneukt dus misschien wel een idee.. maar dat zal betekenen dat ik elke keer als ik seks wil hebben dronken moet zijn, dat schiet ook niet opquote:Het bekende condoom syncroom, doe je weinig aan.
Drink een biertje zodat je een beetje relaxed bent?
Een biertje betekent niet dat je dronken moet zijn. Vaak is 1 á 2 biertjes al genoeg om je wat ontspannenenerder te maken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:02 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
ik heb het ook als ik geen condoom om moet doen &heb nog nooit dronken geneukt dus misschien wel een idee.. maar dat zal betekenen dat ik elke keer als ik seks wil hebben dronken moet zijn, dat schiet ook niet op
Een 13-jarige neuken, god damn die komt net van de basisschoolquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef Downyv2 het volgende:
(mn vriendin was 13 en is inmiddels 14 nu)
Ja, daar heb ik geen ervaring meequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Jawel, alleen je moet er niet te veel van nemen.
Dit inderdaad, dronken hoef je niet te zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:03 schreef -tape- het volgende:
[..]
Een biertje betekent niet dat je dronken moet zijn. Vaak is 1 á 2 biertjes al genoeg om je wat ontspannenenerder te maken.
wel het enigste meisje waar ik een stijve van kreegquote:Een 13-jarige neuken, god damn die komt net van de basisschool
Tegenwoordig is dit normaal, voor je de brugklas uitgaat moet je ontmaagd zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een 13-jarige neuken, god damn die komt net van de basisschool.
ik zal voor morgen alvast een fles safari inslaanquote:Dit inderdaad, dronken hoef je niet te zijn.
Als je maar niet altijd alcohol drinkt voor je seks hebt, anders wordt het nog eens een gewoonte.
Say wut?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:06 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
wel het enigste meisje waar ik een stijve van kreeg
Als je alleen bij 13-jarige meisjes resultaat kunt boeken heb je wellicht een groter probleem dan je nu denkt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:06 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
wel het enigste meisje waar ik een stijve van kreeg
wat bedoel je?quote:Als je alleen bij 13-jarige meisjes resultaat kunt boeken heb je wellicht een groter probleem dan je nu denkt.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je alleen bij 13-jarige meisjes resultaat kunt boeken heb je wellicht een groter probleem dan je nu denkt.
Ik ben bang dat dit de plank niet eens mis slaat..quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je alleen bij 13-jarige meisjes resultaat kunt boeken heb je wellicht een groter probleem dan je nu denkt.
Wat denk je?quote:
ze wilt het uiteindelijk zelfquote:Wat denk je? Als jij valt op meisjes die net in de pubertijd zijn en het lukt je niet bij meisjes/vrouwen die ouder en meer ontwikkelt zijn...bovendien ben je ook nog strafbaar als jij als 17 jarige met een 13 jarige het bed deelt.
Dus je geilt blijkbaar wel op 13 jarigen die je blijkbaar kunt manipuleren en je kunt wel kijken naar vrouwen/meisjes die ouder zijn maar als je daar consequent bij faalt zou ik toch maar eens diep erover nadenken waarom dat zo is want dat is niet helemaal normaal als gezonde man/jongen van jouw leeftijd. Je hebt de leeftijd dat je het als een konijn zou moeten doen en niet als een hoogbejaarde man.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:13 schreef Downyv2 het volgende:
ik geil niet alleen op minderjarige, het is dan vooral omdat mijn zelfvertrouwen groter is bij een jonger iemand. dan weet ik tenminste dat alles wat ik doe goed is en heb ik geen faalangst.
en ja ik kijk ook naar milfies
En jij bent ouder en zou beter moeten weten.quote:
Jij mag datquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:13 schreef tong80 het volgende:
Laatst ook een vriendin van 13 gehad.
Samen naar Harry Potter gekeken.
Hij werd wel slap toen ie overleed.
ik geil niet specifiek op meisjes van 13 maar gewoon op meisjes die er lekker uit zien, ze ziet er niet eens uit als 13. en ik kan makkelijk oudere meiden/vrouwen het bed in krijgen maar ik weet al dat me zenuwen dan oplopen en dat ik bang ben dat ik ga falen en dan krijg ik hem weer niet omhoog dus daarom neuk ik minderjarigen jaquote:Dus je geilt blijkbaar wel op 13 jarigen die je blijkbaar kunt manipuleren en je kunt wel kijken naar vrouwen/meisjes die ouder zijn maar als je daar consequent bij faalt zou ik toch maar eens diep erover nadenken waarom dat zo is want dat is niet helemaal normaal als gezonde man/jongen van jouw leeftijd. Je hebt de leeftijd dat je als een konijn zou moeten doen en niet als een hoogbejaarde man.
13quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
ik geil niet specifiek op meisjes van 13 maar gewoon op meisjes die er lekker uit zien, ze ziet er niet eens uit als 13. en ik kan makkelijk oudere meiden/vrouwen het bed in krijgen maar ik weet al dat me zenuwen dan oplopen en dat ik bang ben dat ik ga falen en dan krijg ik hem weer niet omhoog dus daarom neuk ik minderjarigen ja
En nu maar hopen dat TS gewoon zit te trollen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
ik geil niet specifiek op meisjes van 13 maar gewoon op meisjes die er lekker uit zien, ze ziet er niet eens uit als 13. en ik kan makkelijk oudere meiden/vrouwen het bed in krijgen maar ik weet al dat me zenuwen dan oplopen en dat ik bang ben dat ik ga falen en dan krijg ik hem weer niet omhoog dus daarom neuk ik minderjarigen ja
Omdat 13quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef Downyv2 het volgende:
waarom doet iedereen zo moeilijk over het feit dat ze 13 was, ze was geil en wou een piemel in dr. So? ik kom hier voor tips niet om afgekraakt te worden
Ja, je neukt een meisje van 13quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:24 schreef Downyv2 het volgende:
nee trovey, geen troll. ik zit hier met een serieus probleem
Als jij dan wel serieus bent dan zou ik echt eens goed gaan nadenken waarom je het normaal vindt om met 13-jarigen het bed te delen waarom je je blijkbaar geintimideerd voelt door oudere vrouwen/meisjes en wel zodanig dat het je niet lukt om een erectie te krijgen want dat is echt niet normaal ook al wil je het zo laten overkomen dat het bed delen met een 13-jarige als 17-jarige normaal is, dat is het absoluut niet en zeker niet als je het niet lukt met meisjes/vrouwen van je eigen leeftijd.quote:
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jij dr ook gedaan had als je haar ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |