oke, het zit dus zo.|
de eerste keer dat een meisje bij me bleef slapen (3 jaar terug toen ik14 jaar oud was) toen was ze er helemaal klaar voor alleen kreeg ik geen stijve?? ik baalde hier natuurlijk als een gek van ik ben zelfs nog even snel wezen "poepen" dus heb gewoon lopen fappen op de wc om hem omhoog te krijgen maar er kwam gewoon geen harde. het meisje had er begrip voor en tsja, ik dacht volgende keer beter maar dat was dus niet zo...
ik denk een paar maanden later bleef me vriendin slapen en was ze er klaar voor, ik kreeg hem bij het begin niet omhoog maar uiteindelijk was het me gelukt? ik werd opgewonden toen ze kreun geluiden ging maken, nja en toen stak ik hem erin en was in ontmaagd maaaaaaaaarrrr toen ik dus het zelfvertrouwen had ging ik een paar maanden later weer bij een meisje slapen en kreeg ik hem weer niet omhoog... zo ben ik dus WEER een wip misgelopen en baalde weer als een gek, dit is in het vervolg nog 2 keer gebeurd bij verschillende meisjes.
Nu heb ik net een relatie afgesloten van 9 maanden en ben ondertussen 17 jaar, ik heb in die 9 maanden misschien 1x per 2 weken seks gehad (mn vriendin was 13 en is inmiddels 14 nu) en ik kreeg hem altijd wel omhoog, er moest eerst flink gepijpt worden en nep kreungeluiden gemaakt voordat het kon beginnen want meestal was hij even stijf en als ik dan me condoom om wou doen werd hij weer klein dus ik snap het allemaal even niet ... :S
maar oke, morgen komt een meisje langs en blijft ook slapen (ik weet al dat ze klaar is voor seks) maar ik wil dus niet WEER een wip mislopen want dan baal ik echt en word ik denk ik echt depressief... ik wil echt heel graag seks met haar hebben maar ik denk echt dat het weer als een drama af gaat lopen.. en voor de mensen die gaan zeggen dat ik homo ben, daar zou ik allang achter gekomen zijn hoor, en tenslotte geil ik op tieten. kutjes en konten dus hou die reacties maar voor jezelf... maar iemand tips of wat dan ook..? dit is echt een serieus probleem voor me
DownyV2