Ja klopt! Ik hoorde hem laatst nog op de radio, een hereniging zit er niet in, zullen wel ruzie gehad hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was toch de zoon van Mies Bouwman of niet?
Nick Cave en duettenquote:
Ik ben nog bij een concert van ze geweest, in het Hilton Hotel.quote:
die swingt nog steeds, maar ze had wel iets beter aan haar lijn kunnen denkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog bij een concert van ze geweest, in het Hilton Hotel.
Geweldige Nederlandse band, zelfs in de USA op nummer 1 gestaan met Venus, een andere van hen:
Kun jij dat duet van Cave met Debby Harry ergens vinden? Mij niet gelukt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:56 schreef zakstront het volgende:
Nick Cave en duettenDeze is bloedmooi:
Gevonden! Niet op Youtube en ook geen filmpje maar toch: Nick Cave & Debbie Harry - Free To Walkquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij dat duet van Cave met Debby Harry ergens vinden? Mij niet gelukt.
Thnx!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:35 schreef zakstront het volgende:
[..]
Gevonden! Niet op Youtube en ook geen filmpje maar toch: Nick Cave & Debbie Harry - Free To Walk
Ik blijf die PJ Harvey toch het mooist vinden.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:57 schreef zakstront het volgende:
Is de Neue Deutsche Welle al genoemd?
wat een schatje op 0.47quote:
Jep, vrees alleen dat die intussen ook 30 jaar ouder isquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef zakstront het volgende:
[..]
wat een schatje op 0.47
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef Eska het volgende:
Nena, ook veel op gedanst (ja, ik danste graag)
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef Eska het volgende:
Destijds lukte me dat wel heur (dansen daarop), ik had hele bijzondere moves.![]()
Nu zou 't me niet zo best meer lukken, vrees ik.
Kennen we dit dansje nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |