Wat ben jij een pannenkoekquote:De Jong scoort alleen op momenten waarvan ik denk, ja nu hoeft het ook niet meer
Was alleen niet aan het hunten, jammer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:50 schreef msnk het volgende:
Als je gaat hunten, verzin dan op zijn minst een nieuwe TT.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De aanval van Ajax is gewoon veel sterker dan de verdediging. Dat is niet helemaal in balans.
Blind/Boilesen en aan de andere kant vd Wiel zijn gewoon zwakke plekken - hoe goed vd Wiel een jaar of 1,5 geleden ook was. Het is niet raar dat er geen belangstelling is voor Gregory.
Eens soort Maxwell zou Ajax goed kunnen gebruiken. Noch Anita, noch Blind of Boilesen zijn goed genoeg voor de linksbackpositie. Van der Wiel zakt nog steeds bij vlagen door het ijs.
En wat zei Frank van de ideale opstelling?
Vd Wiel speelde juist een goede wedstrijd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De aanval van Ajax is gewoon veel sterker dan de verdediging. Dat is niet helemaal in balans.
Blind/Boilesen en aan de andere kant vd Wiel zijn gewoon zwakke plekken - hoe goed vd Wiel een jaar of 1,5 geleden ook was. Het is niet raar dat er geen belangstelling is voor Gregory.
Eens soort Maxwell zou Ajax goed kunnen gebruiken. Noch Anita, noch Blind of Boilesen zijn goed genoeg voor de linksbackpositie. Van der Wiel zakt nog steeds bij vlagen door het ijs.
Geloof je het zelfquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was alleen niet aan het hunten, jammer.
Ik zeg: Abidal en Alves.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Blind/Boilesen en aan de andere kant vd Wiel zijn gewoon zwakke plekken - hoe goed vd Wiel een jaar of 1,5 geleden ook was. Het is niet raar dat er geen belangstelling is voor hem.
Dat is me niet opgevallen. Aanvallend is hij wel ok, maar als verdediger vaak veel te slap.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef j95 het volgende:
[..]
Vd Wiel speelde juist een goede wedstrijd.
Omdat turk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Geloof je het zelf![]()
![]()
Waarom geen nieuwe TT?
Klopt. Belachelijke discussie weerquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef j95 het volgende:
[..]
Vd Wiel speelde juist een goede wedstrijd.
Frank de Boer en de halve selectie moet ook weg, geweldig dit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Belachelijke discussie weerna 1 gelijkspel, wat gewoon niet meer dan pech is.
Alsof Maxwell zo'n topverdediger wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Blind/Boilesen en aan de andere kant vd Wiel zijn gewoon zwakke plekken - hoe goed vd Wiel een jaar of 1,5 geleden ook was. Het is niet raar dat er geen belangstelling is voor hem.
Dit dusquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank de Boer en de halve selectie moet ook weg, geweldig dit.
Bergkamp ook weg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vertonghen erin gelijk puntverlies, vertonghen moet weg
Blind was slecht, Blind weg
Anita viel niet goed in, Anita weg
De Jong, waarom speelt hij nog
Eriksen kan beter naar Almere
Egocilio
De boer
Aldus sommige users
Om te huilen. Dit zijn dezelfde mensen die zeggen dat Eriksen bij Barca terecht kan als hij volgende wedstrijd weer 2 assists geeft.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank de Boer en de halve selectie moet ook weg, geweldig dit.
Ik ben het gewoon eens met zijn postquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ga er over huilen, wat maakt die TT uit.
Dat heb ik altijd al gezegd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om te huilen. Dit zijn dezelfde mensen die zeggen dat Eriksen bij Barca terecht kan als hij volgende wedstrijd weer 2 assists geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een voorbeeld. Ajax heeft een kwaliteitsback nodig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof Maxwell zo'n topverdediger was. Die was verdedigend ook redelijk kwetsbaar.
En Cruijff dan! Heb nog geen talenten uit eigen opleiding gezien!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Spijkerman niet te vergeten, en Ooijer deed daar op de bank ook niets nuttigs
Ja Twente rollen we zonder problemen 2x op. De rest is sowieso al een eitje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Toch zonde, met 100 punten de competitie afsluiten.
Dit. Ik heb ondanks wat zwakke momenten ook mooie combinaties gezien. Dit Ajax heeft potentie, helaas laat het verdedigend wat steekjes vallen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:55 schreef j95 het volgende:
De helft hier kan zich beter bezig houden met anderen dingen want wat een onzin komt er voorbij. Als je een keer gelijk speelt deugt het hele team niet meer, over een week is alles natuurlijk weer geweldig
Zo staat het wel in het script.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja Twente rollen we zonder problemen 2x op. De rest is sowieso al een eitje.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou, kut chinees, kom dan vechten.
Kom danquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou, kut chinees, kom dan vechten.
Echt hè. Hij had vandaag ook weer een assist.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen moet ook elke wedstrijd in zijn eentje beslissen anders is het een matige speler.
Als het even meezit wint Ajax met minimaal 5-0 in Venlo. Zit het tegen, dan hadden ze na 70 minuten met 3-0 achter gestaan. Het professioneel binnenvoetballen van een wedstrijd is iets wat dit jonge Ajax nog moet leren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:59 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dit. Ik heb ondanks wat zwakke momenten ook mooie combinaties gezien. Dit Ajax heeft potentie, helaas laat het verdedigend wat steekjes vallen.
Ajax-topic, dan lijkt het me alleen maar netjes als jij naar Amsterdam gaat en niet andersom.quote:
En wat vond je van die 1-1 danquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:02 schreef Happel het volgende:
Moet zeggen dat ik de TT, in het licht van de wedstrijd, wel leuk vind.
Ja jij wel hequote:Op zondag 21 augustus 2011 17:02 schreef Happel het volgende:
Feyenooitquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:02 schreef Happel het volgende:
Ga maar snel alle reacties wijzigen die negatief zijn over Feyenoord.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:02 schreef Happel het volgende:
Dat kan je bijna niet verwachten met zo'n jong team. Maar ben 't met je eens.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als het even meezit wint Ajax met minimaal 5-0 in Venlo. Zit het tegen, dan hadden ze na 70 minuten met 3-0 achter gestaan. Het professioneel binnenvoetballen van een wedstrijd is iets wat dit jonge Ajax nog moet leren.
Kom je weer trollen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:02 schreef Happel het volgende:
Ik zit er op te wachten dat Barca een keer verliest:quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax moet het weer een tijdje zonder FireFox1 doen
quote:Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Barcelona meer.
Ik ben bij deze supporter af
Nog geloven in het kampioenschapquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:06 schreef msnk het volgende:
Ey maar kom op. Vonden jullie Ajax echt "ongelukkig" spelen de eerste helft, of VVV goed verdedigen of zo?
Ze waren te nonchalant, gewoon dik 35-40 minuten verspeeld eigenlijk
Maar we hebben alles nog in eigen hand
Het zou me niet verbazen als dat de krantenkoppen worden. Hoe vaak was dat vorig jaar?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog geloven in het kampioenschapHet is over man.
2-2 tegen Excelsior. Het is 50-50quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vorig seizoen 2-2 tegen Groningen nu 2-2 tegen VVV, we worden dus kampioen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Over en uitquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hopen doe je in de kerk. Gewoon een schop.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:09 schreef Tarado het volgende:
De Boer: Moeilijk uit te leggen
Uitgegeven: 21 augustus 2011 17:04
Laatst gewijzigd: 21 augustus 2011 17:04
VENLO - Trainer Frank de Boer van Ajax kon na het gelijkspel bij VVV-Venlo (2-2) maar moeilijk een verklaring vinden.
''Het is lastig om te begrijpen dat wij hier twee punten weggeven. We wisten dat VVV agressief zou beginnen."
"Dat is logisch, want wij zijn kwalitatief de betere. Het is daarom extra vreemd dat wij zo slap beginnen. Laten we hopen dat onze spelers hier een les van hebben geleerd.''
© ANP
Godverdomme, weg met de Boer...quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:09 schreef Tarado het volgende:
De Boer: Moeilijk uit te leggen
Uitgegeven: 21 augustus 2011 17:04
Laatst gewijzigd: 21 augustus 2011 17:04
VENLO - Trainer Frank de Boer van Ajax kon na het gelijkspel bij VVV-Venlo (2-2) maar moeilijk een verklaring vinden.
''Het is lastig om te begrijpen dat wij hier twee punten weggeven. We wisten dat VVV agressief zou beginnen."
"Dat is logisch, want wij zijn kwalitatief de betere. Het is daarom extra vreemd dat wij zo slap beginnen. Laten we hopen dat onze spelers hier een les van hebben geleerd.''
© ANP
Boilesen > Blindquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Godverdomme, weg met de Boer...Moeilijk uit te leggen?!
Ik leg het uit:
Anita > De Jong
Anita <> Jansen.
Hebben we ook rood.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
En als we tegen PSV moeten, 5 minuten Enoh om Mertens kapot te schoppen.
Ja, met minder man op het veld worden de ruimtes groter wat weer in het voordeel is van Ajax! Dubbel op dus.quote:
Heb het ook niet meer zo op Sulejmani. Hoezo kan hij zelfs tegen VVV geen mannetje uitspelen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In het vorige topic waren we het al eens over de opstelling
Dit is het. Klaar.
Boerrigter----Siggy----Sulejmani
---Janssen----Eriksen
----------Anita------------
Boilesen------Verthongen------Alderweireld----Van der Wiel
---------Vermeer------
Omdat hij 1 matige wedstrijd speelde, klaar. That's all.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Heb het ook niet meer zo op Sulejmani. Hoezo kan hij zelfs tegen VVV geen mannetje uitspelen?
Mikiquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Heb het ook niet meer zo op Sulejmani. Hoezo kan hij zelfs tegen VVV geen mannetje uitspelen?
Omdat het een 4-4-2 spits isquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij speelt al 3 jaar matig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Omdat hij 1 matige wedstrijd speelde, klaar. That's all.
Eens, alleen houdt Sightorsson het nog steeds geen hele wedstrijd vol. De Jong als backup spits is ook geen optie meer, waardoor we nu heel snel nog een tweede spits moeten gaan scoren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In het vorige topic waren we het al eens over de opstelling
Dit is het. Klaar.
Boerrigter----Siggy----Sulejmani
---Janssen----Eriksen
----------Anita------------
Boilesen------Verthongen------Alderweireld----Van der Wiel
---------Vermeer------
Ja Sibum of Vennegoor kopen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Moet echt een stormram bij. Die hadden we de laatste 15 minuten goed kunnen gebruiken.
Als je 1/3 van het seizoen matig speelt, dan vind ik dat niet echt best... Zoals ik eerder al zei, Sulejmani heeft vorig seizoen gepiekt. Denk niet dat hij nog een jaar zo kan spelen, dat was het top van zijn kunnen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Omdat hij 1 matige wedstrijd speelde, klaar. That's all.
Adebayor?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Moet echt een stormram bij. Die hadden we de laatste 15 minuten goed kunnen gebruiken.
Wat een onzin. Natuurlijk gaat Ajax nog punten verliezen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die poll op voetbalzone.![]()
![]()
![]()
Het puntverlies van Ajax bij VVV is een incident
-Dat denk ik wel
-Dat denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |