dan zeg je; natuurlijk nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand vroeg net: Heb je Jan wel eens in het echt gezien?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand vroeg net: Heb je Jan wel eens in het echt gezien?
Gewoon een normaal bed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Water123 het volgende:
Ik heb nog steeds geen bed. Ik twijfel tussen een hoogslaper en een normaal bed. Met hoogslaper hou ik ruimte over, maar ik ben bang dat ik niet kan slapen danen andere dingen..
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zei ook: Ieuw nee gewoon fokverkering toch xd ieuw lichamelijk contact bahhh.
Ik maak wel een bed voor je. Wil ik het wel mee inwijden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Water123 het volgende:
Ik heb nog steeds geen bed. Ik twijfel tussen een hoogslaper en een normaal bed. Met hoogslaper hou ik ruimte over, maar ik ben bang dat ik niet kan slapen danen andere dingen..
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik maak wel een bed voor je. Wil ik het wel mee inwijden.
Omg hallo ik heb je gemissst omgquote:
Is toch zo, bahhh viesss! Ik zoen ook niet met Jan.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg hallo ik heb je gemissst omg
[..]
Is toch zo, bahhh viesss! Ik zoen ook niet met Jan.Aids krijg je daar van.
Hahahah komischquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En ik hou alleen zn hand vast als we beide handschoentjes aanhebben.![]()
Dat is dan weer te moeilijk voor Kutstudent, die was eigenlijk van plan een paar planken op de grond te flikkeren en er dan een deken overheen te leggen.quote:
Sssstquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan weer te moeilijk voor Kutstudent, die was eigenlijk van plan een paar planken op de grond te flikkeren en er dan een deken overheen te leggen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan weer te moeilijk voor Kutstudent, die was eigenlijk van plan een paar planken op de grond te flikkeren en er dan een deken overheen te leggen.
Een wolkenbed pleasequote:
Okequote:Op zondag 21 augustus 2011 17:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee. Heb ik 24 en 25e.
Maar nog geen zin
Leukquote:
UvAquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
LeukIk heb een algemene introductie gehad en studiegericht is eerste week van school. Waar ga jij heen?
Wanneer begint die eerste week?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
LeukIk heb een algemene introductie gehad en studiegericht is eerste week van school. Waar ga jij heen?
5 sep jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wanneer begint die eerste week?
Daarom uitbrakken op zondag!quote:
Ik heb hetzelfdequote:Op zondag 21 augustus 2011 17:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
SBS6-zondag-tv-avond
Ik kan zondag > maandag nooit slapen
Waarom?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarom uitbrakken op zondag!
Stond net onder de douche en m'n voeten begonnen na een poosje alweer zeer te doen.
Ben gister naar Decibel geweestquote:
Nog lekker gesnoept daar?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben gister naar Decibel geweest.
En mijn voeten hadden 't al niet zo rustig gehad afgelopen week.
OV-fietsen zijn zelden op.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fiets meenemen in de trein is ook zo kut.
Risico dat alle fietsen weg zijn is ook kut.
Conclusie: kut.
Het is natuurlijk wel zo dat ik niet de enige zal zijn die een fiets wil huren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
OV-fietsen zijn zelden op.
Fiets meenemen is inderdaad kut
nou enquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat ik niet de enige zal zijn die een fiets wil huren.
Ja, oké, ik probeer daar wel een fiets te huren en anders steel ik er wel een.quote:
ja dat is een goede instelling inderdaad. Bovendien kun je er makkelijk eentje stelen ja. Gewoon evenz o'n tyang meenmenequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, oké, ik probeer daar wel een fiets te huren en anders steel ik er wel een.
inderdaad achterlijk zu;lke mensen zouden ze tegen de muur moeten zetten en dan zou gans Nederland mogen kiezen wat te doen met die mognellen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is best kut.
Welke mongool heeft dat bedacht?
koop anders gewoon een dagkaart kost iets asl 7 euroquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan moet ik morgen dus nog vroeger mijn nest uit om iets op mijn ov kaart te zetten.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan moet ik morgen dus nog vroeger mijn nest uit om iets op mijn ov kaart te zetten.
Dat kan in de bus?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
koop anders gewoon een dagkaart kost iets asl 7 euro
Nee, al kreeg ik het nog wel aangeboden van een Italiaan, daarnaast was iemand met snoepgoed wezen strooien, want d'r lagen aantal snoepjes op de grondquote:
Heb je ook al 20 euro op je kaart gezet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:16 schreef yosander het volgende:
Ja wtf is dat voor gezeik met die OV-chipkaart?
Heb automatisch opwaarderen gezeik aanstaan (20 euro) en vorige week samen met dat studentenreisproduct opgehaald. Wilde ik gisteren inchecken bij de NS, kon dat niet.
Daar proberen te huren, indien niet mogelijk huilend terug naar huis.quote:
wil ik pics vanquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar proberen te huren, indien niet mogelijk huilend terug naar huis.
Kan geregeld worden.quote:
Moet je dat zelf alsnog doen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je ook al 20 euro op je kaart gezet?
Er moet minimaal 20 euro op je kaart staan om te kunnen reizen met de trein.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je dat zelf alsnog doen?
Wat is dezen
herkenbaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf trouwens, als ik zo'n reisplanner gebruik laten ze mij naar een bushalte lopen wat niet de dichtsbijzijnde bushalte is.
Ja maar: automatisch opwaarderen dan (er is nog geen 20 euro afgeschreven verder, maar goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er moet minimaal 20 euro op je kaart staan om te kunnen reizen met de trein.
Automatisch opwaarderen is als je saldo onder de 20 euro komt. Daarvoor moet je saldo dan wel eerst 20 euro zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja maar: automatisch opwaarderen dan (er is nog geen 20 euro afgeschreven verder, maar goed).
5 euro toch? Maar oké, zal d'r binnenkort maar eens geld op pleuren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Automatisch opwaarderen is als je saldo onder de 20 euro komt. Daarvoor moet je saldo dan wel eerst 20 euro zijn.
volgens mij is dat een dagkaart voor onbeperkt reizen zeg maar, vorige week bij de ah te koop enzoquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen idee, iets wat ik op de site van de ns lees.
Kan ook, weet ook niet precies hoe het zit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:34 schreef yosander het volgende:
[..]
5 euro toch? Maar oké, zal d'r binnenkort maar eens geld op pleuren.
Ik ookquote:
Een stationsfiets aanschaffen en daar alvast neerzetten, voor tijdens den studie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat zal ik nu doen... eigen fiets meenemen?
wie gaat er dan ook pas om half 7 slapen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt hoor.
Van half 7 tot 5 uur geslapen.
Mwehehee was gezellig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook pas om half 7 slapen!
Hardquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef strontboer het volgende:
Yooooooooooooo sander. Hoe was het bij Decibel?
tnxquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Hard
Nog gefeliciteerd met je TTT trouwens!
Ja klopt, las zonet op PF dat diegene waarschijnlijk verlamd isquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef strontboer het volgende:
[..]
tnx
Ik las op hardtraxx dat iemand zn nek had gebroken?!
Ja kloptquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja klopt, las zonet op PF dat diegene waarschijnlijk verlamd is.
Klopt, moet nog vrijkomen (hoop ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja klopt
Zeg ik hoorde van Suus dat je al een kamer hebt in Groningen? Waar ergens?
Oki. Weet je ook welke straat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, moet nog vrijkomen (hoop ik!!). Maar ten westen van het centrum niet zover van het station
.
Ja, zo groot is die kamer nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oki. Weet je ook welke straat?
/edit: haha bang dat al die chicks voor de deur staan?![]()
![]()
Ik heb gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, zo groot is die kamer niet. Maar zie DM
.
Leuk om te wetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb gezienJe zit wel dichtbij Tuinland Groningen
![]()
We hebben hier ook al een Tuinland in de buurtquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Voor het geval je ouders achter de geraniums gaan zitten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef yosander het volgende:
[..]
We hebben hier ook al een Tuinland in de buurt.
Welke? Albertus of Vindicatquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Ben je trouwens nog naar die stinkhut geweest in de keiweek?
Ooh. Nee stond een rij toen we daarheen wilden. We hadden wel een paar dagen gebruik gemaakt van de actie in 't Pleidooi: twee kannen bier (3 liter) voor maar 10 euroquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Tapperij ofzo? Ergens in een keldertje, bier voor een euro
Tering hee... 90 eurocentquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Nee stond een rij toen we daarheen wilden. We hadden wel een paar dagen gebruik gemaakt van de actie in 't Pleidooi: twee kannen bier (3 liter) voor maar 10 euro.
En bier op de vereniging kost maar 90 eurocent (tijdens piekuur maar 50 eurocent).
Nee, gewoon betalen met zo'n pasjequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Tering hee... 90 eurocentLekker betalen met kleingeld
![]()
Welke studentenvereniging zit je?
Chillquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, gewoon betalen met zo'n pasje. Online kun je alles inzien en wordt 1x per maand afgeschreven.
Primaquote:
Technische Geneeskunde @ UT. Woensdag begint introductiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Prima![]()
Wat 'n gedoe jo als je android wilt updaten met een branded mobieltjeEen uur mee bezig geweest!
Wat ga je waar studeren?
O klinkt leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:33 schreef strontboer het volgende:
[..]
Technische Geneeskunde @ UT. Woensdag begint introductie![]()
Wat ga jij ook alweer studeren? Ik vergeet 't steeds van iedereen![]()
hihi dan heb je net keiweek achter de rug?! Leuk gehad?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
O klinkt leuk!Veel plezier alvast!
Ik ga Farmacie studeren in Groningen
Jep! Was heel leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
hihi dan heb je net keiweek achter de rug? Leuk gehad?
Enkelvoud?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
De clantags van Mark en zijn matties in CoD: BIER en TIET
Nog niet voor studentenvereniging, ik wist niet welke dus ik denk dat ik wacht tot volgend jaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nog aangemeld bij een studie- en/of studentenvereniging?
Oefff volleybay, altijd leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nog niet voor studentenvereniging, ik wist niet welke dus ik denk dat ik wacht tot volgend jaar
Ik heb me aangemeld bij een volleybalvereniging Veracles en verder bij studievereniging natuurlijk
Niet haten op watermeisjes. Is zieligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen die zichzelf bij van alles en nog wat aanmelden.
Ja ik heb 1,5 jaar volleybal gespeeld, dus vandaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:42 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oefff volleybay, altijd leukAl eerder volleybay gespeeld of is dit iets nieuws?
Ik vind dat gewoon onzin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:43 schreef strontboer het volgende:
[..]
Niet haten op watermeisjes. Is zielig
Hmmm weet nog niet. Zie ik tijdens introductie nog wel. Was het niet echt van plan. Al die verplichtingen etcquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik heb 1,5 jaar volleybal gespeeld, dus vandaarHoop dat het me in Groningen ook bevalt!
Ga jij nog bij een sportvereniging of studentnevereniging?
Die vooral, maar ik ben sowieso niet zo van de verenigingen die verbonden zijn met universiteiten en dergelijke.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wat vind je precies onzin? Studentenverenigingen?
Okequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die vooral, maar ik ben sowieso niet zo van de verenigingen die verbonden zijn met universiteiten en dergelijke.
Ah oke! In Groningen scheelt het ook behoorlijk jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hmmm weet nog niet. Zie ik tijdens introductie nog wel. Was het niet echt van plan. Al die verplichtingen etc![]()
Sportvereniging weet ik ook nog niet. Sportkaart wil ik sowieso wel gaan aanschaffen, misschien dat ik daarna op fitness ga ofzo. Scheelt daar aardig met wat ik nu betaal namelijk
Mwah, ik vind het sowieso niks dat ik aan verplichtingen moet voldoen. Verder woon ik niet in Utrecht, dus ben ik niet in voor iedere avond heen en weer reizen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:47 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oke
In Groningen heb je twee verenigingen met verschrikkelijke gewoontes en ontgroeningen, waar ik absoluut geen lid van zou worden, maar er zijn ook wel een aantal normale waar ik misschien ooit wel lid van zou willen worden.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het sowieso niks dat ik aan verplichting moet voldoen. Verder woon ik niet in Utrecht, dus ben ik niet in voor iedere avond heen en weer reizen.
50 is helemaal spotgoedkoop. Ik betaal nu 36 per maand en bij UT zou ik dan op 130 per jaar uitkomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:48 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ah oke! In Groningen scheelt het ook behoorlijk jaThuis betaalde ik 30 per maand en in Groningen 50 per jaar
Dat is ook goedkoop!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
50 is helemaal spotgoedkoop. Ik betaal nu 36 per maand en bij UT zou ik dan op 130 per jaar uitkomen
haha dan weet je voor de volgende keer ff alles moet backupen op de een of andere manierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:51 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is ook goedkoop!
Verdomme, al mijn apps zijn weg na updatenallesssssss foetsie
Nee ik woon dichtbij de UT. Half uurtje met de trein. Voorlopig nog niet op kamers. Misschien over een paar jaar ofzoquote:
Oke handig dat je dichtbij woontquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee ik woon dichtbij de UT. Half uurtje met de trein. Voorlopig nog niet op kamers. Misschien over een paar jaar ofzo
Jup, geen gezeur met avondeten en de was als ik thuis blijf wonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:57 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oke handig dat je dichtbij woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |