dan zeg je; natuurlijk nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand vroeg net: Heb je Jan wel eens in het echt gezien?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand vroeg net: Heb je Jan wel eens in het echt gezien?
Gewoon een normaal bed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Water123 het volgende:
Ik heb nog steeds geen bed. Ik twijfel tussen een hoogslaper en een normaal bed. Met hoogslaper hou ik ruimte over, maar ik ben bang dat ik niet kan slapen danen andere dingen..
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zei ook: Ieuw nee gewoon fokverkering toch xd ieuw lichamelijk contact bahhh.
Ik maak wel een bed voor je. Wil ik het wel mee inwijden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Water123 het volgende:
Ik heb nog steeds geen bed. Ik twijfel tussen een hoogslaper en een normaal bed. Met hoogslaper hou ik ruimte over, maar ik ben bang dat ik niet kan slapen danen andere dingen..
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik maak wel een bed voor je. Wil ik het wel mee inwijden.
Omg hallo ik heb je gemissst omgquote:
Is toch zo, bahhh viesss! Ik zoen ook niet met Jan.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg hallo ik heb je gemissst omg
[..]
Is toch zo, bahhh viesss! Ik zoen ook niet met Jan.Aids krijg je daar van.
Hahahah komischquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En ik hou alleen zn hand vast als we beide handschoentjes aanhebben.![]()
Dat is dan weer te moeilijk voor Kutstudent, die was eigenlijk van plan een paar planken op de grond te flikkeren en er dan een deken overheen te leggen.quote:
Sssstquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan weer te moeilijk voor Kutstudent, die was eigenlijk van plan een paar planken op de grond te flikkeren en er dan een deken overheen te leggen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan weer te moeilijk voor Kutstudent, die was eigenlijk van plan een paar planken op de grond te flikkeren en er dan een deken overheen te leggen.
Een wolkenbed pleasequote:
Okequote:Op zondag 21 augustus 2011 17:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee. Heb ik 24 en 25e.
Maar nog geen zin
Leukquote:
UvAquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
LeukIk heb een algemene introductie gehad en studiegericht is eerste week van school. Waar ga jij heen?
Wanneer begint die eerste week?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
LeukIk heb een algemene introductie gehad en studiegericht is eerste week van school. Waar ga jij heen?
5 sep jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wanneer begint die eerste week?
Daarom uitbrakken op zondag!quote:
Ik heb hetzelfdequote:Op zondag 21 augustus 2011 17:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
SBS6-zondag-tv-avond
Ik kan zondag > maandag nooit slapen
Waarom?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarom uitbrakken op zondag!
Stond net onder de douche en m'n voeten begonnen na een poosje alweer zeer te doen.
Ben gister naar Decibel geweestquote:
Nog lekker gesnoept daar?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben gister naar Decibel geweest.
En mijn voeten hadden 't al niet zo rustig gehad afgelopen week.
OV-fietsen zijn zelden op.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fiets meenemen in de trein is ook zo kut.
Risico dat alle fietsen weg zijn is ook kut.
Conclusie: kut.
Het is natuurlijk wel zo dat ik niet de enige zal zijn die een fiets wil huren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
OV-fietsen zijn zelden op.
Fiets meenemen is inderdaad kut
nou enquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat ik niet de enige zal zijn die een fiets wil huren.
Ja, oké, ik probeer daar wel een fiets te huren en anders steel ik er wel een.quote:
ja dat is een goede instelling inderdaad. Bovendien kun je er makkelijk eentje stelen ja. Gewoon evenz o'n tyang meenmenequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, oké, ik probeer daar wel een fiets te huren en anders steel ik er wel een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |