Die bind je dan bovenop neem ik aan, of zijn die ook gemakkelijk aan de zijkanten te bevestigen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tassen gaan je kappen beschadigen; spuiten is duur, en stickers zijn nog duurder.
Ik heb bij de dump eens 4 van die kleine (gebruikte) plunjebaaltjes gekauft (4¤/st ofzo); heel hanteerbaar, goed vast te sjorren, en er gaat verbazend veel in, ook roltassen doen het best goed; google maar.
In zulk soort tassen moet je alleen geen nette dingen mee willen nemen, want dat ziet er niet meer uit natuurlijk na een reisje.. wil je dingen netjes en droog houden, zul je toch aan koffers en rekken moeten.
Tanktas heb ik geen ervaring mee, omdat spuiten, en stickers.. tevens lijkt het me nogal in de weg zitten
Ja, overal waar je ze kwijt kunt natuurlijk; ik heb ook kofferrekken, dus daar kan er aan weerszijden eentje op, en dan dwars ook nog wel ééntje of misschien wel 2 als ik mijn best doe, alleen gaat mijn koffer dan niet meer openquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die bind je dan bovenop neem ik aan, of zijn die ook gemakkelijk aan de zijkanten te bevestigen?
Van kleine beschadigingen lig ik trouwens niet wakker, die motor van mij heeft toch al genoeg littekens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Daarvoor heb ik een dun rubber 'matje' voor onder m'n tanktasquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tassen gaan je kappen beschadigen; spuiten is duur, en stickers zijn nog duurder.
Ik heb bij de dump eens 4 van die kleine (gebruikte) plunjebaaltjes gekauft (4¤/st ofzo); heel hanteerbaar, goed vast te sjorren, en er gaat verbazend veel in, ook roltassen doen het best goed; google maar.
In zulk soort tassen moet je alleen geen nette dingen mee willen nemen, want dat ziet er niet meer uit natuurlijk na een reisje.. wil je dingen netjes en droog houden, zul je toch aan koffers en rekken moeten.
Tanktas heb ik geen ervaring mee, omdat spuiten, en stickers.. tevens lijkt het me nogal in de weg zitten
Daarvoor heb ik een bags connection systeem. Met een ring op over je tankdop. Zweeft die net een klein stukje boven je tank, en heb je ook geen last van krassenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een dun rubber 'matje' voor onder m'n tanktasBest kans dat ie op de alp in de weg zit
op de gs en bandit iig niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Toergasten met bagage.
Ik heb hem ook welgeteld 1x gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W0ei ?
Vandaag zeker. Mèn waaide hard aan het water vandaag.quote:
Je hebt hem gekocht. You lost it there.quote:
Goed punt!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag zeker. Mèn waaide hard aan het water vandaag.
Die Richard heeft ook weinig geluk he.
[..]
Je hebt hem gekocht. You lost it there.
Klopt. Ik ook niet want toen hij poos terug van de bok flikkerde lag ik er onderquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag zeker. Mèn waaide hard aan het water vandaag.
Die Richard heeft ook weinig geluk he.
heb jij ook al bobbinsquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt. Ik ook niet want toen hij poos terug van de bok flikkerde lag ik er onderThank god dat ik de jiffy ook had uitgezet... Was voor mij de reden om hem aan te sporen die bobbins nou eens echt erop te zetten ipv die universele lepels.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, overal waar je ze kwijt kunt natuurlijk; ik heb ook kofferrekken, dus daar kan er aan weerszijden eentje op, en dan dwars ook nog wel ééntje of misschien wel 2 als ik mijn best doe, alleen gaat mijn koffer dan niet meer openTja ach, ik heb wel eens het probleem dat mijn koffer niet meer dicht kan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kom ik trouwens veel Transalpjes tegen zeg![]()
.
zit je nu nog steeds in die spoelbakquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja ach, ik heb wel eens het probleem dat mijn koffer niet meer dicht kan:
[ afbeelding ]
Wat kom ik trouwens veel Transalpjes tegen zeg![]()
.
Tja. Zolang jij hem niet koopt en komt ophalen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef densmee het volgende:
[..]
zit je nu nog steeds in die spoelbak
ik weet ik weet, ik kom alleen nog niet echt in de buurt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja. Zolang jij hem niet koopt en komt ophalen....
haha, ik mag hopen dat je niet zelf zo voor de lol bent gaan zittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja ach, ik heb wel eens het probleem dat mijn koffer niet meer dicht kan:
[ afbeelding ]
Wat kom ik trouwens veel Transalpjes tegen zeg![]()
.
achterop de motor meerijden is voor meisjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef Anne het volgende:
Dat was niet geheel vrijwillig nee.
En we hebben toch nog een brommert + rijdert. Ik weet alleen niet of ik dan nog levend aan kom.
Ah, wees gerust.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
achterop de motor meerijden is voor meisjesOh, wacht
voor mietjes dan
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Geerd het volgende:
Die andere poes is volgens mij nog nooit zo nat geworden.
Wie leest er nou de OPquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
Waar is de info/checklijst over motor kopen gebleven in de OP.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Geerd het volgende:
Die andere poes is volgens mij nog nooit zo nat geworden.
Sorry, ik wilde er iemand een plezier mee doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Roderick2085 het volgende:
Wie leest er nou de OPEn doe nou niet alsof jij die checklist nodig hebt... volgens mij staat er niks in over een motor kopen waar je langer dan een half jaar op rijd
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef whY... het volgende:
Jeee ik ben weer terug uit Frankrijk, hier nog een foto van mijn brommert![]()
Helga heeft rood gelakte teennagels.quote:
Of SD snapt niet wat er bedoeld wordt met een "Soppend kutje"quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Geerd het volgende:
Die andere poes is volgens mij nog nooit zo nat geworden.
http://www.erikvanlent.nl/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef jesperrrrsss het volgende:
vraagje aan de "oude" wijze motor veteranen
wat is beter?
motor kopen bij een particulier of motorzaak ?
ben aan het kijken maar ik vertrouw zooi kopen op marktplaat gewoon niet vooral als het om een paar duizendekkers gaat
(en ik weet dat ik ook word afgezet bij motorzaken)
Ze wilde in bad; of ik dat even wilde fiksenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of SD snapt niet wat er bedoeld wordt met een "Soppend kutje"
dus eigenlijk ben jij gewoon heel aardig en behulpzaamquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze wilde in bad; of ik dat even wilde fiksen![]()
Did that
Ja beter 1 mille op de grond dan richting die 10.quote:
Ik denk meer aan het chassis.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk meer aan het chassis.![]()
Bij de circuitdag reed er een Blade overal zwaar in de weg, zowel bocht in -als uit- als recht vooruit, maar later was zijn beste ronde op het bord ook 2.11 En helaas zie je maar ene tijd, de beste.![]()
In de race was hij wel twee plekjes en meer dan een halve ronde achter.
Rustze.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef cageon2 het volgende:
![]()
Nu mijn bed op zoeken Rust nodig voor zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanochtend was ik wel blij dat'ie er nog was.quote:
Zijn leuke motoren. Prijs ook niet verkeerd. Gewoon eens gaan rijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:49 schreef knack het volgende:
Ik heb gister mijn rijbewijs mogen ophalen. Nu ben ik gewoon wat aan het rondkijken of ik een leuke motor kan vinden voor een leuk prijsje. Nu heb ik er een gevonden. Alleen weet ik niet of het wat is qua km stand en leeftijd? Het gaat om deze motor
wat vinden jullie?
:^ Knap ding. Verbruiken wel wat olie standaard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
Zijn leuke motoren. Prijs ook niet verkeerd. Gewoon eens gaan rijden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
:^
Vergeten.. dus nu tijd voor een echte motor.Oeh, mijn droommotorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je er toevallig een in de verkoop?
![]()
Kan prima. Hangt van het gebruik af van de vorige bestuurder en de onderhoudskwaliteit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef knack het volgende:
Maar qua km stand? Is dat veel voor zo'n motor? Ik heb werkelijk geen idee
Laat het breed hangen en doe maar eerst een dikke auto.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Oeh, mijn droommotorHeb je er toevallig een in de verkoop?
Eerst maar eens gaan werken voor ik het breed laat hangenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laat het breed hangen en doe maar eerst een dikke auto.
Kan je ook wat chickas meenemen.
Had ik gezien, datr deed'ie gisteravond laat automatisch.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:36 schreef Hoogheid het volgende:
En damn, die Elena Myers, nog nooit van gehoord. Nu wel!![]()
Haha en 17 jaar ook echt.. oeps.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef Geerd het volgende:
Mijn zus is ook weer even volgepompt over 8 maand ben ik oom, wat klinkt dat oud
Heuj gratis bier !!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]feli
Is leuk hoor, zo'n kleintje
helemaal als je gewoon naar huis kan gaan als je het zat bent
Aight dus haar vriend/man zit er aan vast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef Geerd het volgende:
Mijn zus is ook weer even volgepompt over 8 maand ben ik oom, wat klinkt dat oud
Man, motorrijden doet zijn pa ook al alleen werken moet die dan nog leren, want daar ben ik mee gestoptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aight dus haar vriend/man zit er aan vast.Feli Geerd suikeroompje.
Wat wil je nou zeggen Geerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man, motorrijden doet zijn pa ook al alleen werken moet die dan nog leren, want daar ben ik mee gestopt
Feli ehquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef Geerd het volgende:
Mijn zus is ook weer even volgepompt over 8 maand ben ik oom, wat klinkt dat oud
Profiel schetsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen Geerd
De pa van de man van jouw zus rijd motor.
De pa van de man van jouw moet nog leren werken
En jij bent gestopt met werken
Wut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
http://link.marktplaats.nl/477056232
Om zes uur. Dat is vroeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:28 schreef cageon2 het volgende:
Morgen 6 uur knallen @ nurburgring straks die kant op!![]()
![]()
Het heet al Henkquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:41 schreef bwt het volgende:
Hopelijk meld het baasje zich - anders heb je een poes.....
Weinig kans ben ik bangquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:41 schreef bwt het volgende:
Hopelijk meld het baasje zich - anders heb je een poes.....
Goed bezig. behalve dan van de vergeten foto'squote:Op zondag 28 augustus 2011 14:14 schreef jesperrrrsss het volgende:
gister een motor gekocht![]()
een zwarte Kawasaki zx6-r 2006
nadat de koop was gemaakt ben ik vergeten foto's te maken![]()
Nieuw, gebruikt? MP? linkje?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:14 schreef jesperrrrsss het volgende:
gister een motor gekocht![]()
een zwarte Kawasaki zx6-r 2006
nadat de koop was gemaakt ben ik vergeten foto's te maken![]()
Ja daar dacht ik later ook aan. Vandaag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:38 schreef Den_Haag het volgende:
morgen als in vandaag of als in morgen-morgen
Ha! Die stond twee weken geleden ook op aanbieding van de dag .nl of zo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:45 schreef Googolplexian het volgende:
Kwam het tegen en dacht : effe delen. Aanbieding van vandaag is kennelijk een motorslipcursus.
http://www.goldendeals.nl/
Retorische vraag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:10 schreef NutKees het volgende:
Hee, een motorclub. Tot vorig jaar was ik alleen op de hoogte van het lestopic.
Gelijk maar even met de deur in huis vallen:
Zo'n supersport hè, rijdt dat ook een beetje relaxed tijdens lange toerritten (pakweg 400km)? Ik heb nu een Fz6 en ga graag de Eifel in en op vakantie met het ding, maar ik heb mijn oog laten vallen op een GSXR750. Toch lijkt me dat niet de ideale motor om een week lang iedere dat 400 km op te rijden.
Als je niet lekker op de motor zit is 400km niet heel fijn. Verder, een toerfiets is gemaakt om te toeren, een sportfiets om mee te sporten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef NutKees het volgende:
Heu, ik ben dus wel klein. Mijn fz6 is 3-4 cm verlaagd, ik ging er een beetje van uit dat dat ook wel met een gixxer kon en dat het verder geen gevolgen zou hebben. Aan welke nadelen moet ik denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook een beetje gaar... beetje maar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef cageon2 het volgende:
ja, maar gaar... morgen weer richting assen
quote:
Ja... ach ze letten wel op...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef cageon2 het volgende:
die gasten zijn gek... oude en nieuwe mixen is geen goed recept
Rond 3:50 weer eens verkeerd gereden?quote:
Zal wel te langzaam zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rond 3:50 weer eens verkeerd gereden?
Ik kon het secundair goed bijhouden, maar die 12 km snelweg zonder voorgeschreven maximum snelheid was wel iets teveel van het goede met ook nog een steeds uitvallende ontsteking.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:14 schreef bwt het volgende:
Zal wel te langzaam zijn geweest.De groep moest op hem wachten.....
![]()
quote:[message=20747354,noline]vindtieleuk schreef op 28 augustus 2011 @ 21:03[/message]:
Afgezien van deze snelheidsrestrictie heb ik me verwonderd over het tempo waarmee WB de smalle weggetjes, afslagen, rotondes en andere niet-rechtdoor situaties wist door te komen. Mijn respect voor de avontuursgeest van WB om met het 'Schmuckstuck' deze rit te ondernemen.![]()
Lol wat een vet ding en een jawa ook echt he en een kickstarter hoe oud is dat ding wel niet ?quote:
Tnx voor de vet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:28 schreef DeKleineBaas het volgende:
Lol wat een vet ding en een jawa ook echt he en een kickstarter hoe oud is dat ding wel niet ?
Grappig ding, maar heb al in 1995 een redelijk verrotte GS1000 gehad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef Geerd het volgende:
Nee ander kleurtje
http://motoren.marktplaat(...)ire-eml-zijspan.html
quote:
Nee Mf gespot topicquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Grappig ding, maar heb al in 1995 een redelijk verrotte GS1000 gehad.
Dat belooft dus niet veel goeds.
Maar waarom kom je met deze? Plannen?
[..]
Normaal gesproken gaat niet voor 13,00 de wekker, behalve wanneer die vroege dienst lutsters weer is ziek zijn ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat mis ik echt in de ochtend. Nu ben ik gedoemd tot het ontbijtnieuws
Godverdomme weer 7u iedere dag nu. Knakquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat niet voor 13,00 de wekker, behalve wanneer die vroege dienst lutsters weer is ziek zijn ofzo
Rrrr nachtmerries.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Godverdomme weer 7u iedere dag nu. Knak
Het is een hele andere tak van sport.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:06 schreef whY... het volgende:
O wb, echt gaaf man met zo een zijspan. Rijdt je dan altijd zo? Mis je niet het balanceren op een motor?
Waar is de actiequote:
quote:
briiipbipbipbipquote:
Gaaf hoor! Je hebt dan ook wel twee takken van sport gekozen zeg! De één is bloody snel en de andere heeft driewielenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een hele andere tak van sport.
Maar volgende week weer een circuitdag op Zandvoort met de ZX-10R.
Dus het wordt allemaal gecompenseerd.
En rij in alle gevallen alleen maar recreatief.![]()
Daar hebben ze wat op gevonden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef BazzieK het volgende:
Dat mis ik echt in de ochtend. Nu ben ik gedoemd tot het ontbijtnieuws
Dat heb je goed gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:49 schreef whY... het volgende:
Gaaf hoor! Je hebt dan ook wel twee takken van sport gekozen zeg! De één is bloody snel en de andere heeft driewielen.
Zoals het er nu naar uit ziet kijk ik aan tegen 7 uur wegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Godverdomme weer 7u iedere dag nu. Knak
Ja het was glad had ik al begrepen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef cageon2 het volgende:
Wat een dag... erg wisselvallig, maar een ervaring rijker:
Regenbanden op een (te) droge baan die nog sneller droog werd...
Wat is dat gaaf! Glibberen, glijden, wiebelen. Niet normaal...
Remmend insturen is moeilijk, achterkant begint al bij het minste of geringste te glijden bij het aanraken van de rem.
En dat uitaccelereren, GAAAAAAAF strepen trekken
quote:[message=20777850,noline]kawa jaap schreef op 31 augustus 2011 @ 21:36[/message]:
weet nu ook hoe een highsider voelt![]()
,stond op regenbanden en veel niet op de regenbanden .
starte als 31e en na 4 ronden lag ik al 10e
ging echt heel lekker en niet te gek .
maar bij de haarbocht ,ietjes te snel op t gas onder te veel hellingshoek nog denk ik , en vloeps daar ging de achterkant en ik links voorover er af
toen ik uitgegleden was snel opstaan ,en keek links waar is m'n motor ,helemaal niks te zien
blijkt dat die op de wielen is gebleven en rechts in t gras is omgevallen
ook bijna geen schade en zelf ook niks (al zal ik morgen wel wat stijfjes zijn denk ik ) ,dus weer ff nageken alle grond er uit geschud en race 2 weer mee gedaan
33e van de 39 geworden in de S2
Vrouw?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar hebben ze wat op gevonden.
Collega vroeg al naar je leeftijd.
toch nog 1:59 met die banden gereden schijnbaar, niet echt denderend maargoed wat wil jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja het was glad had ik al begrepen!
[..]
Dat is wel erg schandalig vroeg. Beter snel een woonruimte dichterbij dan idd!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet kijk ik aan tegen 7 uur wegBenieuwd hoe lang het duurt voor ik de motor pak
Tijd om op zoek te gaan naar een eigen stek
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik mijn mond dichthoud kan ik er voor een doorgaan
Best wel ja.. eerst zondag maar eens om 5 uur de trein pakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is wel erg schandalig vroeg. Beter snel een woonruimte dichterbij dan idd!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik mijn mond dichthoud kan ik er voor een doorgaan
quote:
Dan denkt ze dat jij goed kan luisteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik mijn mond dichthoud kan ik er voor een doorgaan
Kicke fotoquote:
1200 km in 14 uur is de grootste afstand tot nu toe.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:17 schreef densmee het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)oken-rit-ooit-1.html![]()
Niet goed in gereden Wb valt me tegen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
Vorig jaar via bergpassen vanuit Italie, Oostenrijk en Duitsland naar Nederland.
Alleen laatste stuk Duitsland en Nederland over de snelweg.
Zestien uur op de ZX-10R gezeten en geen pijn. Een vijtien jaar jonger maatje met een VFR 750 klaagde op de heenweg al steen en been.Niet te rechtop zitten is het devies.
Morgen mag ik voor werk 'even' zeven uur met de auto naar Duitsland.
Heen en terug that is. Zonder files.
Hoezo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:38 schreef ArnosL het volgende:
Met zo'n ding is het helemaal niet erg om kapotte onderdelen te hebben, mits je zelf een beetje handig bent natuurlijk
Nee alleen een helm op verder niets.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:19 schreef vannelle het volgende:
Is een gordel in het bakje eigenlijk verplicht?
Dat dacht ik al maar wou het ff zeker weten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee alleen een helm op verder niets.
Dan is een gordel idd een heel goed plan! Wat zal die kleine genieten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:41 schreef Worldbeater het volgende:Maar als je klein bent krijgt je alle krachten van links naar rechts en voor naar achter te verwerken.
Dus het is meer dat er dan ook een kleine van drie inpast.
Startsein om op de zaterdagen te kunnen rijden.
Mis vandaag alweer een ritje.
In een zijspan is het altijd verplicht.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:10 schreef vannelle het volgende:
Dat dacht ik al maar wou het ff zeker weten.
Vervolgvraag: Als er een gordel in zit, geldt dan de helmplicht nog steeds?
Gewoon voor de weet hoor, aangezien je op een trike met gordel ook zonder helm mag. Toch?![]()
Met helm is natuurlijk veiliger maar is gewoon weer iets wat ik me afvraag.
Het wordt spannend, volgens mij went hij langzaam aan het idee.quote:Dan is een gordel idd een heel goed plan! Wat zal die kleine genieten.En jij ook natuurlijk.
Ah da voelt al beter.quote:En om je je beter te laten voelen over je gemiste ritje: Ik heb er ook 1 gemist vandaag.
Moest extra werken, 06.00 beginnen, 05.55 uit bed komen is te laat om de motor nog buiten te zetten en spullen aan te trekken.
En zo leer ik steeds meer, ik wist dus niet dat je daar een aantekening op het kentekenbewijs voor nodig had maar dacht dat het een algemene wet/regel was.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:43 schreef Worldbeater het volgende:
In een zijspan is het altijd verplicht.
Bij een trike of quad kan je het inderdaad op het kenteken bij laten schrijven.
Meer dan een kilo toevoegen op zo'n broos nekje is idd vragen om problemen voor de toekomst, bruuske bewegingen/G krachten is zo'n kindernekje met extra gewicht van een helm niet op gemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:43 schreef Worldbeater het volgende:Ervaren zijspanrijders raden aan om bij kinderen een fietshelm op te zetten in het span.
Dan kan je de gemoedstoestand checken. En meer dan 1000 gram van een echte helm is ook wat teveel op het hoofd van een peuter. Maar officieel is een fietshelmpje dus verboden.
Daar kunnen we volgens mij heel kort over zijn: niemand doet dat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:43 schreef Worldbeater het volgende:Nou vraag ik me wel af of de overheid het zelf weet, mijn oude quad stond op autokenteken, maar officieel moet je dan ook kentekenplaten aan de voorkant. Wie doet dat?
Is hartstikke spannend!!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:43 schreef Worldbeater het volgende:
Het wordt spannend, volgens mij went hij langzaam aan het idee.![]()
![]()
Blij dat ik je kon helpen al had ik je liever jaloers gemaakt door te zeggen dat ik wél had gereden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ah da voelt al beter.Werksu dan. / Net klaar denk ik.
Mooiste dag van het jaar.Teringwarm.
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef Roderick2085 het volgende:
Tijd voor wat slaap... morgen de trein van 5 uur om te vertrekken voor 2,5 week Schotland zonder internet
Dat wordt voortijdig porno downloaded dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef Roderick2085 het volgende:
Tijd voor wat slaap... morgen de trein van 5 uur om te vertrekken voor 2,5 week Schotland zonder internet
HANS is datquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:55 schreef vannelle het volgende:
Meer dan een kilo toevoegen op zo'n broos nekje is idd vragen om problemen voor de toekomst, bruuske bewegingen/G krachten is zo'n kindernekje met extra gewicht van een helm niet op gemaakt.
Gemoedstoestand checken is wel een goede, wij vinden het leuk maar wat vindt zo'n kind er van? Valt niet te voorspellen.
Fietshelm is qua gewicht en transparantie wel een goed plan maar wat als je wél een ongeluk krijgt? Zo'n ding vangt geen ene klap fatsoenlijk op natuurlijk.
Blijft kiezen tussen 2 kwaden........
Misschien is het een idee om zo'n steuntje te maken wat F1 coureurs ook hebben zodat de helm ook door de schouders ondersteund worden?
Of zeg ik nou iets compleet achterlijks?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:55 schreef vannelle het volgende:
Als dank voor de geweldige planning en het ontnemen van mijn uitslaapochtend heb ik gister voor kantoor nog wel even een fraaie burnout gemaakt.
Ik hoop dat het maandag nog steeds zo stinkt binnen want anders doe ik het nóg een keer.
Iets permanent vastmaken vind ik ook zo eng en bewerkelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:43 schreef densmee het volgende:
HANS is dat
maar ik zou dan zelf iets maken dat in de bak vastzit en niet op de schouders steunt
die sluitingen mogen aan de helm he, die hoeven niet aan het hoofd vast.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Iets permanent vastmaken vind ik ook zo eng en bewerkelijk.
Vanmiddag kort boodschappies gedaan met de kleine, vier bochten heen, vier bochten terug.
Ging goed. Nog zonder gordel en tweede versnelling max.
http://www.autoweek.nl/video/2141/klokje-rond-subaru-imprezaquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
omg wtf bbq roflcopter @ 30x30
Ja die kende ik alquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:59 schreef densmee het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/video/2141/klokje-rond-subaru-impreza
HANS............dank je, wist de naam niet meer maar dat bedoel ik idd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:43 schreef densmee het volgende:
[..]
HANS is dat
maar ik zou dan zelf iets maken dat in de bak vastzit en niet op de schouders steunt
Thanks for sharing.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:59 schreef densmee het volgende:
http://www.autoweek.nl/video/2141/klokje-rond-subaru-impreza
In het spannetje heeft het wel meer zin..quote:Op zondag 4 september 2011 00:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja die kende ik alook zon malloot
Ik probeer er niet aan te denken.quote:Op zondag 4 september 2011 09:00 schreef vannelle het volgende:
Maar je wil de helm fixeren in de bak? Lijkt me een slecht plan, stel dat er een ongeluk gebeurd en dat kleine lijfje gaat schuiven door de klap. En het hoofdje blijft op dezelfde plek.......
wat komt 293 raar de bocht uit .quote:Op zondag 4 september 2011 17:17 schreef cageon2 het volgende:
mooi plaatje van de nurburgring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die had foutje gemaakt geloof ikquote:Op zondag 4 september 2011 17:39 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
wat komt 293 raar de bocht uit .
Of ligt dat aan mij ?
ik ben nummero 124 / normaalgesproken 482 - Blauw witte honda cbr600rrquote:Op zondag 4 september 2011 17:45 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
wel vette foto's
Je rijd er zelf ook tussen ?
Sweetquote:Op zondag 4 september 2011 17:17 schreef cageon2 het volgende:
mooi plaatje van de nurburgring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cageon the man!quote:Op zondag 4 september 2011 17:45 schreef DeKleineBaas het volgende:
wel vette foto's
Je rijd er zelf ook tussen ?
quote:Op zondag 4 september 2011 22:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Rofl op het eerste gezicht dacht ik dat het z'n been was. Vond het al een rare zitpositie. Gelukkig is het z'n duim
Zie em gaan ehquote:Op zondag 4 september 2011 17:17 schreef cageon2 het volgende:
mooi plaatje van de nurburgring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken iemand die naar Assen gaat, voor 8.00 inschrijven = 5.15 van huis.quote:
Absoluut gesteld is natuurlijk alles een respectievelijke tijdquote:Op maandag 5 september 2011 16:25 schreef jesperrrrsss het volgende:
wat zijn eigenlijk een beetje respectievelijke tijden op Assen voor een 600cc??
Voor mij is 2.05 respectabel denk ik, Cageon beukt zijn hoofd tegen de muur.quote:Op maandag 5 september 2011 16:44 schreef BazzieK het volgende:
Absoluut gesteld is natuurlijk alles een respectievelijke tijd
Dan verkoop ik de hele handel, maar dat heeft niks met de tijd op zich te makenquote:Op maandag 5 september 2011 16:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor mij is 2.05 respectabel denk ik, Cageon beukt zijn hoofd tegen de muur.
type is op zijn minst net zo belangrijk als merkquote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een nieuw achterbandje voor de motor .
Ik heb er nu een michelin op liggen .
En die bevalt nog best goed maar .
Heb verder geen ervaring met andere merken voor de motor .
Nog tips voor andere merken ?
Michelin pilot road zit er nu op 180/55/17 ( achterband )quote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
type is op zijn minst net zo belangrijk als merk
Kan een wereld van verschil zijn.
Lekker michelin blijven rijden als het bevalt! Ik heb altijd op pilot powers gereden en dat ging prima.
Lijkt me prima! Zijn er een hoop die voor pilot power nemen en achter een road ivm verminderde slijtage.quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Michelin pilot road zit er nu op 180/55/17 ( achterband )
Afhankelijk van hoeveel je plezier/ "woon/werk" rijdt denk ik...quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef DeKleineBaas het volgende:
Slijt de power veel harder dan de road ?
Ik zat ff online een paar prijzen te checken .
En de power is maar 2 euri duurder dan een road .
En een bandje wat wat meer plakt is natuurlijk altijd welkom
Puur plezier ritjesquote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel je plezier/ "woon/werk" rijdt denk ik...
als je echt wilt gummen als een malloot, de PP nemen of de diablo rosso's, kun je ook dik mee knallen. Nog meer als met de pilot powers...
rij je ook veel rechtdoor en "saaie" KMers pak dan de road lijkt me... tenzij je het niet erg vind om vaker te wisselen
keuzes
Maar wel tijd om in de file te staanquote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Puur plezier ritjes
Ik heb smorgens geen tijd om pak aan te trekken voor ik naar het werk heen ga![]()
Auto is makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een beetje beun maakte een andere remschakelsetquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja en ik moet niet vergeten dat ik nog steeds een x slijtboutjes moet monteren op men step
Ja dat steppen houd je jong heyquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja en ik moet niet vergeten dat ik nog steeds een x slijtboutjes moet monteren op men step
Ik woon in het oosten des lands daar kenne we geen file'squote:Op maandag 5 september 2011 21:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar wel tijd om in de file te staan![]()
Gelul, ik rijd bijna dagelijks fileslalom regio Nimwegen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:42 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten des lands daar kenne we geen file's![]()
Nee maar ik rijd altijd binnendoor dus kom geen file tegen smorgens
Nijmegen oost? Meer zuid lijkt mequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelul, ik rijd bijna dagelijks fileslalom regio Nimwegen.
Zijn regenpakquote:
Mooi verslag maar op welke plaats ben je nou ge eindigd ?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:21 schreef cageon2 het volgende:
Verslagje van de afgelopen ZAC race op Assen staat online
beetje lang geworden
goed punt, 12e en 12e over de dag.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:12 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Mooi verslag maar op welke plaats ben je nou ge eindigd ?
Hoeveel doen er mee dan ?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:20 schreef cageon2 het volgende:
[..]
goed punt, 12e en 12e over de dag.
160~ in totaal, verdeeld over 4 groepen, ingedeeld op basis van kwalificatie tijd.quote:
kappe nou jonguh! Straks moet ik nog een traantje laten...quote:Op woensdag 7 september 2011 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oe, vandaag TL1000 hart gezien
Gaat Richard daar mee door dan... las al in het TL topic dat het heul wat meer werk is dan bij een ZX9R.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oe, vandaag TL1000 hart gezien
Klopt, al open. Halve fiets ligt uit elkaarquote:Op woensdag 7 september 2011 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaat Richard daar mee door dan... las al in het TL topic dat het heul wat meer werk is dan bij een ZX9R.
TL hart = al open dus.![]()
Nie normaal nie die sleutelklussen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Klopt, al open. Halve fiets ligt uit elkaarWordt zo uitgevoerd naar DL dus compleet ori maken, en eerst rijdend
Is van een maat
quote:ZXR had ie iets over lekke koppakking, kvs verbruik is nu echt te hoog.
Die schaamrandenquote:Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cageon the man!
[ afbeelding ]
Ja, is wel leuk om te zien. Mijn monteur heeft me plaatjes gestuurd van de 749 toen ie open lag voor kleppen te stellen. Gaten in de nokkenassen om gewicht te besparen alles.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zal morgen wel leuk fotootje posten![]()
Die cilinders...
Die zuigers![]()
Die nokkenastandwielen
Mooi stukje techniek zon TL
Heb ik ook!quote:
Die hebben wel moeite gedaan om gaten in die geharde nokkenassen te krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:32 schreef Drinky het volgende:
Ja, is wel leuk om te zien. Mijn monteur heeft me plaatjes gestuurd van de 749 toen ie open lag voor kleppen te stellen. Gaten in de nokkenassen om gewicht te besparen alles.
We want pics!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zal morgen wel leuk fotootje posten![]()
Die cilinders...
Die zuigers![]()
Die nokkenastandwielen
Mooi stukje techniek zon TL
\quote:Op woensdag 7 september 2011 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb ik ook!
[ afbeelding ]
[..]
Die hebben wel moeite gedaan om gaten in die geharde nokkenassen te krijgen.
alle beetjes hebben veel effect bij draaiende massaquote:Op donderdag 8 september 2011 00:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
\
ja, niet in de as zelf
[ afbeelding ]
quote:
Jaaa, lekkere fluffy motorquote:
Anders slijten zijn banden zo hardquote:Op donderdag 8 september 2011 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zitten de wielen aan de verkeerde kant?![]()
Vertel meer ?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:21 schreef cageon2 het volgende:
sterker nog, dat is niet zijn eerste keer
Die andere keer was hij niet zo dicht bij de motor.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:21 schreef cageon2 het volgende:
sterker nog, dat is niet zijn eerste keer
Is het dan niet tijd om te stoppen met racen ? wat een gastquote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die andere keer was hij niet zo dicht bij de motor.
Maar de sprong was weer hoger.
[ afbeelding ]
Toch wel een acht waard voor de inzet.
Hij is net begonnenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Is het dan niet tijd om te stoppen met racen ? wat een gast
zaterdag of zo nog die baan gezien op tv alleen stroomde er toen een kleine rivierquote:
Zou jij het dan niet doen voor tien miljoen per jaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef DeKleineBaas het volgende:
Is het dan niet tijd om te stoppen met racen ? wat een gast
Toen ze de sessies hadden opgedoekt stopte het met regenen en heb ik nog een paar rondjes op een opdrogende baan gereden. Maar hier ook diverse valpartijen. Waaronder bovenstaande.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef cageon2 het volgende:
Schade lijkt mee te vallen WB![]()
Verstandig dat je het natte CPZ een beetje hebt gemeden... kan daar echt tricky zijn, naar het schijnt..
quote:[message=20849741,noline]Ninjaturtle schreef op 08 september 2011 @ 21:35[/message]:
Klopt. Maar je bent wel sneller dan ik
.
Ja want de twijfel sloeg alweer toe of ik er wel op mijn plekkie was.quote:
Pic's?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
Net even onder het licht van een lantaarnpaal nieuwe handvatten en stuurgewichtjes aan de motor gehangen.
Moest wel e.a. aanpassen, het originele gashandle aan de buitenkant afzagen, en het rubber van het nieuwe handvat aan beide kanten ruim 1 centimeter inkorten met een fileermesje en heet water.![]()
Maar het zit 100%!![]()
Jammer alleen dat het niet zo staat bij de Jawa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |