Die bind je dan bovenop neem ik aan, of zijn die ook gemakkelijk aan de zijkanten te bevestigen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tassen gaan je kappen beschadigen; spuiten is duur, en stickers zijn nog duurder.
Ik heb bij de dump eens 4 van die kleine (gebruikte) plunjebaaltjes gekauft (4¤/st ofzo); heel hanteerbaar, goed vast te sjorren, en er gaat verbazend veel in, ook roltassen doen het best goed; google maar.
In zulk soort tassen moet je alleen geen nette dingen mee willen nemen, want dat ziet er niet meer uit natuurlijk na een reisje.. wil je dingen netjes en droog houden, zul je toch aan koffers en rekken moeten.
Tanktas heb ik geen ervaring mee, omdat spuiten, en stickers.. tevens lijkt het me nogal in de weg zitten
Ja, overal waar je ze kwijt kunt natuurlijk; ik heb ook kofferrekken, dus daar kan er aan weerszijden eentje op, en dan dwars ook nog wel ééntje of misschien wel 2 als ik mijn best doe, alleen gaat mijn koffer dan niet meer openquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die bind je dan bovenop neem ik aan, of zijn die ook gemakkelijk aan de zijkanten te bevestigen?
Van kleine beschadigingen lig ik trouwens niet wakker, die motor van mij heeft toch al genoeg littekens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Daarvoor heb ik een dun rubber 'matje' voor onder m'n tanktasquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tassen gaan je kappen beschadigen; spuiten is duur, en stickers zijn nog duurder.
Ik heb bij de dump eens 4 van die kleine (gebruikte) plunjebaaltjes gekauft (4¤/st ofzo); heel hanteerbaar, goed vast te sjorren, en er gaat verbazend veel in, ook roltassen doen het best goed; google maar.
In zulk soort tassen moet je alleen geen nette dingen mee willen nemen, want dat ziet er niet meer uit natuurlijk na een reisje.. wil je dingen netjes en droog houden, zul je toch aan koffers en rekken moeten.
Tanktas heb ik geen ervaring mee, omdat spuiten, en stickers.. tevens lijkt het me nogal in de weg zitten
Daarvoor heb ik een bags connection systeem. Met een ring op over je tankdop. Zweeft die net een klein stukje boven je tank, en heb je ook geen last van krassenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een dun rubber 'matje' voor onder m'n tanktasBest kans dat ie op de alp in de weg zit
op de gs en bandit iig niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Toergasten met bagage.
Ik heb hem ook welgeteld 1x gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W0ei ?
Vandaag zeker. Mèn waaide hard aan het water vandaag.quote:
Je hebt hem gekocht. You lost it there.quote:
Goed punt!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag zeker. Mèn waaide hard aan het water vandaag.
Die Richard heeft ook weinig geluk he.
[..]
Je hebt hem gekocht. You lost it there.
Klopt. Ik ook niet want toen hij poos terug van de bok flikkerde lag ik er onderquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag zeker. Mèn waaide hard aan het water vandaag.
Die Richard heeft ook weinig geluk he.
heb jij ook al bobbinsquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt. Ik ook niet want toen hij poos terug van de bok flikkerde lag ik er onderThank god dat ik de jiffy ook had uitgezet... Was voor mij de reden om hem aan te sporen die bobbins nou eens echt erop te zetten ipv die universele lepels.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, overal waar je ze kwijt kunt natuurlijk; ik heb ook kofferrekken, dus daar kan er aan weerszijden eentje op, en dan dwars ook nog wel ééntje of misschien wel 2 als ik mijn best doe, alleen gaat mijn koffer dan niet meer openTja ach, ik heb wel eens het probleem dat mijn koffer niet meer dicht kan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kom ik trouwens veel Transalpjes tegen zeg![]()
.
zit je nu nog steeds in die spoelbakquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja ach, ik heb wel eens het probleem dat mijn koffer niet meer dicht kan:
[ afbeelding ]
.
Tja. Zolang jij hem niet koopt en komt ophalen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef densmee het volgende:
[..]
zit je nu nog steeds in die spoelbak
ik weet ik weet, ik kom alleen nog niet echt in de buurt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja. Zolang jij hem niet koopt en komt ophalen....
haha, ik mag hopen dat je niet zelf zo voor de lol bent gaan zittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja ach, ik heb wel eens het probleem dat mijn koffer niet meer dicht kan:
[ afbeelding ]
.
achterop de motor meerijden is voor meisjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef Anne het volgende:
Dat was niet geheel vrijwillig nee.
En we hebben toch nog een brommert + rijdert. Ik weet alleen niet of ik dan nog levend aan kom.
Ah, wees gerust.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
achterop de motor meerijden is voor meisjesOh, wacht
voor mietjes dan
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Geerd het volgende:
Die andere poes is volgens mij nog nooit zo nat geworden.
Wie leest er nou de OPquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
Waar is de info/checklijst over motor kopen gebleven in de OP.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Geerd het volgende:
Sorry, ik wilde er iemand een plezier mee doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Roderick2085 het volgende:
Wie leest er nou de OPEn doe nou niet alsof jij die checklist nodig hebt... volgens mij staat er niks in over een motor kopen waar je langer dan een half jaar op rijd
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef whY... het volgende:
Jeee ik ben weer terug uit Frankrijk, hier nog een foto van mijn brommert![]()
Helga heeft rood gelakte teennagels.quote:
Of SD snapt niet wat er bedoeld wordt met een "Soppend kutje"quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Geerd het volgende:
http://www.erikvanlent.nl/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef jesperrrrsss het volgende:
vraagje aan de "oude" wijze motor veteranen
wat is beter?
motor kopen bij een particulier of motorzaak ?
ben aan het kijken maar ik vertrouw zooi kopen op marktplaat gewoon niet vooral als het om een paar duizendekkers gaat
(en ik weet dat ik ook word afgezet bij motorzaken)
Ze wilde in bad; of ik dat even wilde fiksenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of SD snapt niet wat er bedoeld wordt met een "Soppend kutje"
dus eigenlijk ben jij gewoon heel aardig en behulpzaamquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze wilde in bad; of ik dat even wilde fiksen![]()
Did that
Ja beter 1 mille op de grond dan richting die 10.quote:
Ik denk meer aan het chassis.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk meer aan het chassis.![]()
Bij de circuitdag reed er een Blade overal zwaar in de weg, zowel bocht in -als uit- als recht vooruit, maar later was zijn beste ronde op het bord ook 2.11 En helaas zie je maar ene tijd, de beste.![]()
In de race was hij wel twee plekjes en meer dan een halve ronde achter.
Rustze.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef cageon2 het volgende:
![]()
Nu mijn bed op zoeken Rust nodig voor zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanochtend was ik wel blij dat'ie er nog was.quote:
Zijn leuke motoren. Prijs ook niet verkeerd. Gewoon eens gaan rijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:49 schreef knack het volgende:
Ik heb gister mijn rijbewijs mogen ophalen. Nu ben ik gewoon wat aan het rondkijken of ik een leuke motor kan vinden voor een leuk prijsje. Nu heb ik er een gevonden. Alleen weet ik niet of het wat is qua km stand en leeftijd? Het gaat om deze motor
wat vinden jullie?
:^ Knap ding. Verbruiken wel wat olie standaard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
Zijn leuke motoren. Prijs ook niet verkeerd. Gewoon eens gaan rijden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
:^
Vergeten.. dus nu tijd voor een echte motor.Oeh, mijn droommotorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je er toevallig een in de verkoop?
![]()
Kan prima. Hangt van het gebruik af van de vorige bestuurder en de onderhoudskwaliteit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef knack het volgende:
Maar qua km stand? Is dat veel voor zo'n motor? Ik heb werkelijk geen idee
Laat het breed hangen en doe maar eerst een dikke auto.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Oeh, mijn droommotorHeb je er toevallig een in de verkoop?
Eerst maar eens gaan werken voor ik het breed laat hangenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laat het breed hangen en doe maar eerst een dikke auto.
Kan je ook wat chickas meenemen.
Had ik gezien, datr deed'ie gisteravond laat automatisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |