Jonge wat zit je nou te huilen. Ajax moet dit dik winnen en dat verzuimt het tot nu toe. En dat ligt enkel en alleen aan ajax zelf. Dus als je iets te klagen hebt, klaag dan over je eigen clubje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja 1 keer scoren en direct weer naar achteren...
Die tactiek werkt blijkbaar he?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja 1 keer scoren en direct weer naar achteren...
Helaas wel.quote:
Jaquote:
Inderdaad, sloeg nergens op.quote:
Die met die bril? Hennie Spijkermanquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:37 schreef Caland het volgende:
Wie is die semi-modebewuste kasthomo op de bank bij Ajax?
Zo is PSV ook jaren kampioen gewordenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja
Griekenland EK
Inter CL
Zijn duidelijke voorbeelden. Schijtvoetbal om naar te kijken en ze vallen uiteen zodra je voor staat
Oja, dat is waar ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:38 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Die met die bril? Hennie Spijkerman
Oud trainer FC Emmen!
Ik kwam 5k tekort voor bonyquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
Musa en Bony in mijn FOK!elftal trouwens.
Lekker achteroverleunen en wachten op die ene counter/kans.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo is PSV ook jaren kampioen geworden
Beweer je nu dat ajax op dit moment mooi voetbal speelt?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja
Griekenland EK
Inter CL
Zijn duidelijke voorbeelden. Schijtvoetbal om naar te kijken en ze vallen uiteen zodra je voor staat
huilie huilie..quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo is PSV ook jaren kampioen geworden
Denk je dat dat VVV wat boeit? Die moeten punten pakken, die boeien het geen ene fuck of jij het leuk vindt om naar te kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja
Griekenland EK
Inter CL
Ik ook Bony.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
Musa en Bony in mijn FOK!elftal trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |