Zit in hun genen. Zwarte piet is niet voor niets een néger. En dan bedoel ik het goed.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Stadion van VVV is echt triest
quote:
Je bent niet goooooooooeeeeeeeeeedquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zit in hun genen. Zwarte piet is niet voor niets een néger. En dan bedoel ik het goed.²
Eye of the tiger is tijdloosquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:32 schreef Caland het volgende:
Godverdomme wat erger ik me toch altijd weer kapot aan clubs die anno 2011 nog 'eye of the tiger' durven draaien
Hoezo? We hebben toch er veel lol met ze gehad vroeger. Ik heb veel respect voor ze.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent niet goooooooooeeeeeeeeeed
Na de Kuip het mooiste stadion van Nederlandquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:33 schreef Elusive het volgende:
kan zeggen wat je wilt van de koel, maar er hangt altijd een betere sfeer dan die echo grot in amsterdam
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:32 schreef Caland het volgende:
Godverdomme wat erger ik me toch altijd weer kapot aan clubs die anno 2011 nog 'eye of the tiger' durven draaien
Haha bullshit. Die joden hadden het goed voor elkaar tegen de Duitsers toen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:33 schreef Elusive het volgende:
kan zeggen wat je wilt van de koel, maar er hangt altijd een betere sfeer dan die echo grot in amsterdam
Nou nee, in de koel niet echt...quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:33 schreef Elusive het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |