http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Bij iphone fb contacten synchroniseren..bij sgs denk hetzelfde?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Creatix het volgende:
Een vriend van mij krijgt facebook avatars te zien bij zijn contacten(BB), waarom ik niet, of waar kan ik dat instellen?(Galaxy)
En sinds de laatste update is ie wel trager geworden...
FB-contacten synchroniseren en dan koppelen aan je telefooncontact.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Creatix het volgende:
Een vriend van mij krijgt facebook avatars te zien bij zijn contacten(BB), waarom ik niet, of waar kan ik dat instellen?(Galaxy)
ik ook hoor met mijn HTC Desire. 1 waarschuwinkje....: je krijgt dan ook al je FB verjaardagen erbij in je agenda/kalender. Kan je uitvinken ergens anders of je moet het zelf handig vinden...quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Creatix het volgende:
Wat zeggu?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:24 schreef YuriGagarin het volgende:
Ben nu aub beschikbaar voor Windows Phone!
Vaag, FB heb ik gesynchroniseerd maar nu is alleen me contactenlijst van telefoon geüpdatet met foto's en dit.quote:
Maar er staat bij me FB instellingen geen mogelijkheid om met Whatsapp the synchroniseren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
je krijgt dan ook al je FB verjaardagen erbij in je agenda/kalender.
Oh, ik snap het al. HTC heeft dat standaard wel gekoppeld, maar Whatsapp kijkt voor de contactenfoto alleen naar het Google-account. Om de foto's van je contactpersonen van FB aan je Google-contacten toe te voegen heb je dit programmaatje nodig:quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Creatix het volgende:
[..]
Vaag, FB heb ik gesynchroniseerd maar nu is alleen me contactenlijst van telefoon geüpdatet met foto's en dit.
[..]
Maar er staat bij me FB instellingen geen mogelijkheid om met Whatsapp the synchroniseren.
Hmmm... HTC geeft bij mij gewoon FB fotos bij WhatsApp Goed, dat zei je ook...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al. HTC heeft dat standaard wel gekoppeld, maar Whatsapp kijkt voor de contactenfoto alleen naar het Google-account. Om de foto's van je contactpersonen van FB aan je Google-contacten toe te voegen heb je dit programmaatje nodig:
SyncMyPix
Ja, mot je een iphone kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Mijn Whatsapp verloopt bijna, is er ergens een versie te krijgen die onbeperkt gratis is?
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Mijn Whatsapp verloopt bijna, is er ergens een versie te krijgen die onbeperkt gratis is?
Dan liever geen Whatsappquote:
Bij iPhone betaal je volgens mij 80 cent voor de Whatsapp?quote:
Ik zie zonder dit tooltje gewoon de pics van FB bij mijn contacten. Ik moet wel vertellen dat ik een custom rom heb en misschien daarom die tooltje niet nodig hebt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al. HTC heeft dat standaard wel gekoppeld, maar Whatsapp kijkt voor de contactenfoto alleen naar het Google-account. Om de foto's van je contactpersonen van FB aan je Google-contacten toe te voegen heb je dit programmaatje nodig:
SyncMyPix
SGS Of HTC in bezit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie zonder dit tooltje gewoon de pics van FB bij mijn contacten. Ik moet wel vertellen dat ik een custom rom heb en misschien daarom die tooltje niet nodig hebt?
HTC Desire met InsertCoin....quote:
We hebben het over de SGS hehquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
HTC Desire met InsertCoin....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |