Goede keus, nu nog wat goedkope 32GB SDkaartjes scoren waar je al je films op kan zetten en gaan met die banaan!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:25 schreef VladimirPoetin het volgende:
Ik ga voor de Asus Transformer vanwege:
- Dock
- Geen Jailbreak nodig voor illegale apps
- Mkv met subs
- Sd-kaart
Maakt de class uit?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Goede keus, nu nog wat goedkope 32GB SDkaartjes scoren waar je al je films op kan zetten en gaan met die banaan!![]()
http://tweakers.net/pricewatch/cat/302/sd-geheugen.html
Ja, maar dan werkt ie niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef Dimens het volgende:
In een iPad zou je eventueel ook een SD kaart kunnen stoppen.
Jawel, met behulp van een tussenstuk kun je een SD kaart gebruiken op je iPad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Ja, maar dan werkt ie niet.
Ja, dat is, zoals ik ook zeg, een persoonlijke voorkeur. Ik vind het heel vervelend was ik ergens naar opzoek ben in een pagina, en ik moet na elke scrollactie wachten op feedback of ik wel ver genoeg gescrolld ben, of misschien ook te ver.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:51 schreef retorbrapi het volgende:
Dat dambord is juist een teken van goed programmeerwerk, het scrollen wordt namelijk niet geblockt als er nog gerenderd moet worden (wat Android wel doet, waardoor het scrollen niet zo soepel is als bij iOS).
Never block the UI.
Ik vroeg mij laatst ook af wat er nu leuk was aan een iPad, ik heb er een van mijn werk kunnen lenen vorig weekend.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Op een klein apparaat als een telefoon of een iPod mis je het niet, maar op een tablet is het zeker wel fijn om Flash te hebben. Ik kom nog best wat websites tegen die gewoon flash-video gebruiken (vooral websites waar je online series kan bekijken).
Verder werkt een iPad natuurlijk heel goed, maar vind ik het gewoon saaie apparaten. Ben er altijd na vijf minuten al op uitgekeken. Verder vind ik dat dambord in de browser heel vervelend. Als je even snel scrollt om wat in een webpagina te vinden, moet je steeds een halve seconden wachten voor je het te zien krijgt. Hierdoor gaat het scrollen zelf natuurlijk wel heel soepel.
Aan de andere kant is die Asus natuurlijk ook lang niet perfect. Heeft af en toe nog wat haperingen ed. Het enige zinnige dat hierbij te zeggen is, probeer beide apparaten en kijk welke jouw voorkeur heeft. Het blijft een persoonlijke keuze.
Alleen wanneer je snel scrollt, niet bij elke scroll actie is dit zo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dat is, zoals ik ook zeg, een persoonlijke voorkeur. Ik vind het heel vervelend was ik ergens naar opzoek ben in een pagina, en ik moet na elke scrollactie wachten op feedback of ik wel ver genoeg gescrolld ben, of misschien ook te ver.
Kan ik me gewoon niet voorstellen, je wil toch een soepele interface, of niet? Als je moet wachten tot het gerenderd is gaat het allemaal haperen en duurt het ook nog eens langer. Hoe kan je dat nu prettiger vinden?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dat is, zoals ik ook zeg, een persoonlijke voorkeur. Ik vind het heel vervelend was ik ergens naar opzoek ben in een pagina, en ik moet na elke scrollactie wachten op feedback of ik wel ver genoeg gescrolld ben, of misschien ook te ver.
Het zijn allebei haperingen. Of het nou haperingen in het scrollen zijn (hoewel nieuwe Android-apparaten echt niet meer heel erg haken, het stottert alleen soms licht) of haperingen in het daadwerkelijk laten zien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kan ik me gewoon niet voorstellen, je wil toch een soepele interface, of niet? Als je moet wachten tot het gerenderd is gaat het allemaal haperen en duurt het ook nog eens langer. Hoe kan je dat nu prettiger vinden?
Het is ook maar kort dat je dit dambord ziet, zelf heb ik er nauwelijks last van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het zijn allebei haperingen. Of het nou haperingen in het scrollen zijn (hoewel nieuwe Android-apparaten echt niet meer heel erg haken, het stottert alleen soms licht) of haperingen in het daadwerkelijk laten zien.
Goed, maar liever een hapering die de interactie níet blockt dan een hapering die het wél blockt, lijkt mij.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het zijn allebei haperingen. Of het nou haperingen in het scrollen zijn (hoewel nieuwe Android-apparaten echt niet meer heel erg haken, het stottert alleen soms licht) of haperingen in het daadwerkelijk laten zien.
Klopt, dat is bij de iPad2 flink verbeterd. De iPad1 had daar meer last van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is ook maar kort dat je dit dambord ziet, zelf heb ik er nauwelijks last van.
Het haperen irriteert mij meer.
Zoals ik al zei, persoonlijke voorkeur.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Goed, maar liever een hapering die de interactie níet blockt dan een hapering die het wél blockt, lijkt mij.
Overigens heb ik het dambord op een iPad 2 niet meer gezien.
Bij websites met flash heeft de Asus zeker wel moeite, geen idee hoe de Asus op html5 reageert eigenlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, dat is bij de iPad2 flink verbeterd. De iPad1 had daar meer last van.
Aan de andere kant hapert die Asus ook vrijwel niet.
Blijkbaar, ja. Wel grappig om zo het verschil tussen Android en iOS te zien. Bij iOS is het echt not-done om de interface/interactie te blokkeren, dat wordt gezien als dé manier om de user experience te verpesten, na crashen dan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, persoonlijke voorkeur.
Nee jij begrijpt het niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, persoonlijke voorkeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |