Kan ik me gewoon niet voorstellen, je wil toch een soepele interface, of niet? Als je moet wachten tot het gerenderd is gaat het allemaal haperen en duurt het ook nog eens langer. Hoe kan je dat nu prettiger vinden?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dat is, zoals ik ook zeg, een persoonlijke voorkeur. Ik vind het heel vervelend was ik ergens naar opzoek ben in een pagina, en ik moet na elke scrollactie wachten op feedback of ik wel ver genoeg gescrolld ben, of misschien ook te ver.
Het zijn allebei haperingen. Of het nou haperingen in het scrollen zijn (hoewel nieuwe Android-apparaten echt niet meer heel erg haken, het stottert alleen soms licht) of haperingen in het daadwerkelijk laten zien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kan ik me gewoon niet voorstellen, je wil toch een soepele interface, of niet? Als je moet wachten tot het gerenderd is gaat het allemaal haperen en duurt het ook nog eens langer. Hoe kan je dat nu prettiger vinden?
Het is ook maar kort dat je dit dambord ziet, zelf heb ik er nauwelijks last van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het zijn allebei haperingen. Of het nou haperingen in het scrollen zijn (hoewel nieuwe Android-apparaten echt niet meer heel erg haken, het stottert alleen soms licht) of haperingen in het daadwerkelijk laten zien.
Goed, maar liever een hapering die de interactie níet blockt dan een hapering die het wél blockt, lijkt mij.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het zijn allebei haperingen. Of het nou haperingen in het scrollen zijn (hoewel nieuwe Android-apparaten echt niet meer heel erg haken, het stottert alleen soms licht) of haperingen in het daadwerkelijk laten zien.
Klopt, dat is bij de iPad2 flink verbeterd. De iPad1 had daar meer last van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is ook maar kort dat je dit dambord ziet, zelf heb ik er nauwelijks last van.
Het haperen irriteert mij meer.
Zoals ik al zei, persoonlijke voorkeur.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Goed, maar liever een hapering die de interactie níet blockt dan een hapering die het wél blockt, lijkt mij.
Overigens heb ik het dambord op een iPad 2 niet meer gezien.
Bij websites met flash heeft de Asus zeker wel moeite, geen idee hoe de Asus op html5 reageert eigenlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, dat is bij de iPad2 flink verbeterd. De iPad1 had daar meer last van.
Aan de andere kant hapert die Asus ook vrijwel niet.
Blijkbaar, ja. Wel grappig om zo het verschil tussen Android en iOS te zien. Bij iOS is het echt not-done om de interface/interactie te blokkeren, dat wordt gezien als dé manier om de user experience te verpesten, na crashen dan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, persoonlijke voorkeur.
Nee jij begrijpt het niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, persoonlijke voorkeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |