IJsselland, Gelderland-Midden oa ook. Is gewoon een voorwaarschuwingquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:30 schreef lipjes het volgende:
wel vreemd, alle brandweerkazernes in brabant zijn zowat gewaarschuwd, maar er is niks aan de hand
Met verhoogde staat van paraatheid is niets ergs, maar als ze voor niets moeten uitrukken kost het wel een hoop.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:30 schreef lipjes het volgende:
wel vreemd, alle brandweerkazernes in brabant zijn zowat gewaarschuwd, maar er is niks aan de hand
ja maar zie laatste van mij, rampenbestrijding, wtfquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Met verhoogde staat van paraatheid is niets ergs, maar als ze voor niets moeten uitrukken kost het wel een hoop.
Uitrukken doen ze pas naar een incident, en die zijn er nog nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Met verhoogde staat van paraatheid is niets ergs, maar als ze voor niets moeten uitrukken kost het wel een hoop.
Als het beestje maar een naam heeftquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja maar zie laatste van mij, rampenbestrijding, wtf
Tsjah... met dit weer heb je wel wel kans dat zich vanuit het niets in een kwartier tijd een loei van een onweersbui ontwikkelt. Als eenmaal iets getriggerd wordt, dan kan het opeens heel hard gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja maar zie laatste van mij, rampenbestrijding, wtf
Hoe bedoel je dat eerste? De hele regio is gewaarschuwd, en dat zal komen door de waarschuwing van het KNMI. Zijn standaardprocedures.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:36 schreef lipjes het volgende:
ja het is maar 1 van de vele, dus vraag het me toch af.
waarom zouden ze zo alert zijn als er niks gaat gebeuren
bijna compleet brabant is gewaarschuwd, brandweer EN politie.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat eerste? De hele regio is gewaarschuwd, en dat zal komen door de waarschuwing van het KNMI. Zijn standaardprocedures.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:42 schreef Rabieluh het volgende:
Kzit nu te wachten op een brute expert die zegt "jongens kalm maar, die buitjes vooraf zijn ingecalculeerd, het echte werk ontstaat pas boven Frankrijk en Belgie tussen nu en 3 uur verder"
er komt nog wel wat vanaf die kant, dus wie weetquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:42 schreef Rabieluh het volgende:
Kzit nu te wachten op een brute expert die zegt "jongens kalm maar, die buitjes vooraf zijn ingecalculeerd, het echte werk ontstaat pas boven Frankrijk en Belgie tussen nu en 3 uur verder"
Preciesquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:47 schreef DemonRage het volgende:
Ik vind dat die motregen van nu eens snel op moet zouten en dat de zon vervolgens een 30 tot 60 minuten flink op de natte grond brandt om wat vocht en warmte de atmosfeer in te pompen.
Ik ben dan wel geen brute expert, maar ik weet wel dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:42 schreef Rabieluh het volgende:
quote:jongens kalm maar, die buitjes vooraf zijn ingecalculeerd, het echte werk ontstaat pas boven Frankrijk en Belgie tussen nu en 3 jaar verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |