3equote:Op maandag 5 maart 2012 18:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja Boffin keept daar nog
2e keeper?
Ahja, even vergeten.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nu wel 2e denk ik, Stech is verhuurd... Of mis ik iemand?
Ik ga altijd met de HAH mee, is een gezellige groep Nederlanders en Belgen waar iedereen welkom is.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
True. Daarom ga ik liever op eigen houtje.... Ik ga altijd samen met een vriend van me....
Haha inderdaad. Ik zat hem te flippen bij Southampton toen die in de 89e scoorden, had sowieso een makkelijke overwinning van hen verwacht tegen Porthsmouth.quote:Op zondag 8 april 2012 13:58 schreef RD4 het volgende:
Belangrijke overwinning vrijdag om het spoor van de nr 1 en 2 te blijven...
Mischien volgend seizoen ook maar eens doen, die gaan met een bus toch en gelijk na de wedstrijd weer terug?quote:Op zondag 8 april 2012 13:59 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ik ga altijd met de HAH mee, is een gezellige groep Nederlanders en Belgen waar iedereen welkom is.
Hopen dat ze zaterdag weer eens winnen als ik er weer eens in levenden lijve bij ben...quote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag 3-3 thuis tegen Birmingham.
Met nog 5 wedstrijden te spelen 4 punten achter op Reading, de nummer 2.
West Ham zal sowieso de play-offs halen.
Goh had echt niet door dat ze al zo ver in het seizoen zatenquote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag 3-3 thuis tegen Birmingham.
Met nog 5 wedstrijden te spelen 4 punten achter op Reading, de nummer 2.
West Ham zal sowieso de play-offs halen.
En nu niet meer. Contract wederzijds ontbonden.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja Boffin keept daar nog
2e keeper?
Waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En nu niet meer. Contract wederzijds ontbonden.
Zeg maar gerust WONDER.quote:Op maandag 23 april 2012 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopen op een klein wondertje zaterdag.
En Nolan wss.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:34 schreef GuRBuH het volgende:
Playoffs it is. Hopelijk heeft BFS door dat hij nu wedstrijden moet gaan winnen en dus niet steeds met die 5 middenvelders gaat spelen. Nog een jaar Championship betekend waarschijnlijkGreen, Tomkins etc.
Zit dan jammer genoeg net in examenperiode, dus nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:48 schreef GuRBuH het volgende:
Moet te doen zijn. Nog mensen die naar een eventuele playoff finale gaan?
Maak je niet vaak mee, dus moet wel gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sowieso dat laatste, maar zelf dus ook? Nice.
Ik krijg geen vrijquote:
Klopt vroeger zende sport 1 dit uit. Wel is er om 00 30 een samenvatting op BBC1quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:51 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben zenuwachtig. Volgens mij word het nergens in NL uitgezonden?
West ham gedeelte is uitverkocht, blackpool heeft nog 9000 lege plekken meen ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe vol zit wembley nu?
Ik zag dat er zelfs voor promotie naar league two (conference national) op wembley gespeeld wordtzal wel flink gevuld zijn dan
Van de hoeveel beschikbare plekken is dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
West ham gedeelte is uitverkocht, blackpool heeft nog 9000 lege plekken meen ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |