Dat, en een nachtje bij Yvonne slapenquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
450, 490 als je hem snel simpel en makkelijk wilt
Jepquote:
Zeker.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, dan valt het niet mee he? [ afbeelding ]
Yvonne is ook niet voor niks de übermamma van de Foks heahquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:39 schreef Oerbeer het volgende:
Maar oke, Yvonne is tof.
Met mijn ban destijds wat mailcontact gehad, en echt een leuk mens vond ik...
Mwah. Was wat gedoe over een bepaald forum rarretje waarover ik zo nodig moest vragen...quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yvonne is ook niet voor niks de übermamma van de Foks heah![]()
Slekte zaak trouwens die ban jonguh, aiaiaiai![]()
You don't know that officiallyquote:
Pfff.. baggernewbquote:3 dagen - 642 posts
Check dat kleurtje nog eens een keer?quote:
Maar jij wist van MIJN ban dus? Ik heb er namelijk maar eentje gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Check dat kleurtje nog eens een keer? [ afbeelding ]
PM mij eens al mijn notes,quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Check dat kleurtje nog eens een keer? [ afbeelding ]
h is dt zo no hd nt mer vrwcht...quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:52 schreef speedking het volgende:
bn hier lnger dan je denkt alleen dankzij yvonne mag k t nog 1 x proberen:)
Jep, 30 Mei to be exactquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar jij wist van MIJN ban dus? Ik heb er namelijk maar eentje gehad.
Klopt.. ook dat kan ik zienquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:52 schreef speedking het volgende:
bn hier lnger dan je denkt alleen dankzij yvonne mag k t nog 1 x proberen:)
Ook dat klopt, not gonna happen offcoursequote:Op zondag 21 augustus 2011 04:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
PM mij eens al mijn notes,
Wie niet waagt, die niet wint.![]()
Ja, jij jaquote:
Wie weet.. als je je gedraagt.. misschienquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:58 schreef speedking het volgende:
[..]
op een dag hea op een dag hb k ook powerz
tegenwoordig altijd:oquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie weet.. als je je gedraagt.. misschien
Ah toe? Wees eens lief voor deze oerbeer!quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, 30 Mei to be exact
[..]
Ook dat klopt, not gonna happen offcourse
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:58 schreef speedking het volgende:
[..]
op een dag hea op een dag hb k ook powerz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je.niet aardig vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel serieus van plan om mod te worden, aangezien ik meer lees dan post. Zelfs op de WC met die smartphone. Het zou een schande moeten zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie weet.. als je je gedraagt.. misschien
Neh, dat noemen we lekken.. isse niet mag heahquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ah toe? Wees eens lief voor deze oerbeer!
![]()
![]()
![]()
succes en onthoud speedking:Dquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:02 schreef Oerbeer het volgende:
+
[..]
Ik ben wel serieus van plan om mod te worden, aangezien ik meer lees dan post. Zelfs op de WC met die smartphone. Het zou een schande moeten zijn
bij speedking mag is alles!?quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, dat noemen we lekken.. isse niet mag heah
Ik ken het; het zou verboden moeten worden zelfsquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:02 schreef Oerbeer het volgende:
+
[..]
Ik ben wel serieus van plan om mod te worden, aangezien ik meer lees dan post. Zelfs op de WC met die smartphone. Het zou een schande moeten zijn
Bij SD mag is niet.quote:
haha...xdquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zeker! (Eerste taak: al zijn post's editten!)
Nee nee nee, geintje enzo
tsjaa daar zit wat inquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Des te meer reden om op te blijven.
Kan jij mijn vraag even beantwoorden als modje?quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan maffen, morgennacht weer werken
wat doe je dan, en hoelaat?:oquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan maffen, morgennacht weer werken
In MED wordt met regelmaat een vacature geplaatst als er ergens een mod nodig is, en er geen voorkeurskandidaten uit dat forum zijn. Dan kun je solliciteren met een motivatie, en uit de solli's wordt dan de meest geschikte kandidaat gekozen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:07 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe worden users een Mod eigenlijk?
Best onduidelijk hoe je jezelf hiervoor kandidaat stelt.
Ik begin om half acht, zit in de infrashizzle, dus in het oranje..quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:10 schreef speedking het volgende:
k word sws geen mod zo vaak zit k niet op fok, stomme vriendin.
Truste trutjequote:
Ja, Monopoly is past geleden geband en heeft zijn modstatus verloren.quote:
HAHA loserquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ja, Monopoly is past geleden geband en heeft zijn modstatus verloren.
Zo bom dan!!quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:14 schreef speedking het volgende:
[..]
gewoon snelle! v12 turbo in mijn huis vriend
Heb ik weinig zeggenschap over, hooguit de modjes van het sub waar je voor solliciteert.quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan jij niet even een goed woordje doen voor deze beer dan, contacten zijn belangrijk toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mjah, moet je het wel heel vreselijk bont makenquote:
dus die gast was echt een sukkel xdquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, moet je het wel heel vreselijk bont maken
quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik weinig zeggenschap over, hooguit de modjes van het sub waar je voor solliciteert.
Ik denk dat ze jou een beetje te newb gaan vinden, of je moet andere account hebben, maar dat vlooien ze dan binnen 5 tellen uit achter de schermen; er kan best veel
Ik weet bij god niet wat mijn notes zeggen dus ook geen idee of ze naar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik had wel een ander account, maar daar kon ik opeens niet meer op inloggen... Aantal post's kwijt...
En ik lees heel veel op FOK!. Meestal post ik als ik daar zin in heb...![]()
Dagcijfers #219quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:14 schreef speedking het volgende:
waar zie pots van de dag hoeveel enzo?
Ga ik me lekker niet over uitlatenquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:17 schreef speedking het volgende:
[..]
dus die gast was echt een sukkel xd
Mjah, boeit mij ook niet, maar telt misschien wel mee in de weging, ik weet ook niet alles; er is ook nog een bovenverdieping in het FOK!-gebouw, en daar worden zulke dingen besproken door de FA/A's, dus daar krijgen wij niks van mee, .. modjes zien ook niet allesquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet wat mijn notes zeggen dus ook geen idee of ze naar zijn.En ik had wel een ander account, maar daar kon ik opeens niet meer op inloggen... Aantal post's kwijt...
En ik lees heel veel op FOK!. Meestal post ik als ik daar zin in heb...
Bull.quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:23 schreef speedking het volgende:
hihi mag je geen.mod worden als je meerdere accounts had:p
Posts die nergens over gaan (non-kwalitatieve posts) tellen niet meequote:
daarom dus, maar dus pots in nachtbagger tellen niet mee, kijkt iemand dt serieus na ofwat...quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Posts die nergens over gaan (non-kwalitatieve posts) tellen niet mee
Elke keer als ik niks te doen heb gaat die Galaxy S weer uit de broekzak om op FOK! te lezen en/of posten. Meestal lezen. Dus ik als mod? Kan best wel eens mogelijk zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, boeit mij ook niet, maar telt misschien wel mee in de weging, ik weet ook niet alles; er is ook nog een bovenverdieping in het FOK!-gebouw, en daar worden zulke dingen besproken door de FA/A's, dus daar krijgen wij niks van mee, .. modjes zien ook niet alles
quote:
Ja, tuurlijk.. ik lees nu toch mee? en die andere 6 heb ik ook gelezen tussendoor natuurlijk, evenals alle nieuwe topics sinds 22.00 gisteravondquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:26 schreef speedking het volgende:
[..]
daarom dus, maar dus pots in nachtbagger tellen niet mee, kijkt iemand dt serieus na ofwat...
Alleen voor teveel bribe's natuurlijk; denk aan duizenden ijslollies enzoquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:30 schreef speedking het volgende:
kun je voor me sjoemelen, ben je dit als mod veeplicht xd
Ja, fotoshop ook soms.quote:
bedankt jij ook:)quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:42 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zo ook, begin moe te worden.
slaap ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |