Dat, en een nachtje bij Yvonne slapenquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
450, 490 als je hem snel simpel en makkelijk wilt
Jepquote:
Zeker.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, dan valt het niet mee he? [ afbeelding ]
Yvonne is ook niet voor niks de übermamma van de Foks heahquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:39 schreef Oerbeer het volgende:
Maar oke, Yvonne is tof.
Met mijn ban destijds wat mailcontact gehad, en echt een leuk mens vond ik...
Mwah. Was wat gedoe over een bepaald forum rarretje waarover ik zo nodig moest vragen...quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yvonne is ook niet voor niks de übermamma van de Foks heah![]()
Slekte zaak trouwens die ban jonguh, aiaiaiai![]()
You don't know that officiallyquote:
Pfff.. baggernewbquote:3 dagen - 642 posts
Check dat kleurtje nog eens een keer?quote:
Maar jij wist van MIJN ban dus? Ik heb er namelijk maar eentje gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Check dat kleurtje nog eens een keer? [ afbeelding ]
PM mij eens al mijn notes,quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Check dat kleurtje nog eens een keer? [ afbeelding ]
h is dt zo no hd nt mer vrwcht...quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:52 schreef speedking het volgende:
bn hier lnger dan je denkt alleen dankzij yvonne mag k t nog 1 x proberen:)
Jep, 30 Mei to be exactquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar jij wist van MIJN ban dus? Ik heb er namelijk maar eentje gehad.
Klopt.. ook dat kan ik zienquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:52 schreef speedking het volgende:
bn hier lnger dan je denkt alleen dankzij yvonne mag k t nog 1 x proberen:)
Ook dat klopt, not gonna happen offcoursequote:Op zondag 21 augustus 2011 04:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
PM mij eens al mijn notes,
Wie niet waagt, die niet wint.![]()
Ja, jij jaquote:
Wie weet.. als je je gedraagt.. misschienquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:58 schreef speedking het volgende:
[..]
op een dag hea op een dag hb k ook powerz
tegenwoordig altijd:oquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie weet.. als je je gedraagt.. misschien
Ah toe? Wees eens lief voor deze oerbeer!quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, 30 Mei to be exact
[..]
Ook dat klopt, not gonna happen offcourse
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:58 schreef speedking het volgende:
[..]
op een dag hea op een dag hb k ook powerz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je.niet aardig vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel serieus van plan om mod te worden, aangezien ik meer lees dan post. Zelfs op de WC met die smartphone. Het zou een schande moeten zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie weet.. als je je gedraagt.. misschien
Neh, dat noemen we lekken.. isse niet mag heahquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ah toe? Wees eens lief voor deze oerbeer!
![]()
![]()
![]()
succes en onthoud speedking:Dquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:02 schreef Oerbeer het volgende:
+
[..]
Ik ben wel serieus van plan om mod te worden, aangezien ik meer lees dan post. Zelfs op de WC met die smartphone. Het zou een schande moeten zijn
bij speedking mag is alles!?quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, dat noemen we lekken.. isse niet mag heah
Ik ken het; het zou verboden moeten worden zelfsquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:02 schreef Oerbeer het volgende:
+
[..]
Ik ben wel serieus van plan om mod te worden, aangezien ik meer lees dan post. Zelfs op de WC met die smartphone. Het zou een schande moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |