Of je houdt je in?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We zijn best klef ja
[..]
Ik ga niet na 10en een trein pakken en om half 4 weer terug zijn
Hoezo, moet ze zoenen dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik gedeeltelijk zij helemaal niet.
Houd het maar gewoon op dat het lastig is en als je bij elkaar bent dan wel graag zoenen wilt.quote:
Nachtbagger is beste manier om bekendheid te krijgen hier.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:11 schreef speedking het volgende:
[..]
nou dannu denken ze dat ikniet snel ik ben een snlle slak.
hahaik weet niet hoe dat isquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Houd het maar gewoon op dat het lastig is en als je bij elkaar bent dan wel graag zoenen wilt.
Ik snap het.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Houd het maar gewoon op dat het lastig is en als je bij elkaar bent dan wel graag zoenen wilt.
ik geef jou ff de schuld maar we weten beiden dat t niet zo is maarja t moet ffquote:
Als je mij liet vertellen was er serieus niks aan de hand.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:13 schreef speedking het volgende:
[..]
ik geef jou ff de schuld maar we weten beiden dat t niet zo is maarja t moet ffANKZIJ JOU NIET!
euhm ik denk dat ik ergoed aan heb gedaan ju niet je gan te latengaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je mij liet vertellen was er serieus niks aan de hand.
Hardquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[Nachtbagger] #6 Speedking is helemaal geen speedking.
Nu is ze boosquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:14 schreef speedking het volgende:
[..]
euhm ik denk dat ik ergoed aan heb gedaan ju niet je gan te latengaan
DOE NORMAAL MAN WAAR ZIJN JE MANIEREN GEKquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:14 schreef speedking het volgende:
[..]
euhm ik denk dat ik ergoed aan heb gedaan ju niet je gan te latengaan
sorryquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
DOE NORMAAL MAN WAAR ZIJN JE MANIEREN GEK
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie luistert even meen naar radio49
even paar hits op leggen.
Geen probleem ik kan erom lachenquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat van dat popcorn gebeuren, privé dingen en zo gebruiken.![]()
Was niet de bedoeling.
Weenie lig al jn bed niks binnen handvereikquote:
engquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:18 schreef Oceanview het volgende:
Wegen hoog in de bergen zonder vangrail
Vinger en evt nagel?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weenie lig al jn bed niks binnen handvereik
Zo'n hekel aanquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:18 schreef Oceanview het volgende:
Wegen hoog in de bergen zonder vangrail
Nu heb ik perongeluk Aight1 zijn Fobo aangekliktquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weenie lig al jn bed niks binnen handvereik
Gelukkig maar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geen probleem ik kan erom lachen
Hoe voel je je daarbijquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nu heb ik perongeluk Aight1 zijn Fobo aangeklikt
Ik opende hem niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:19 schreef remlof het volgende:
GODVERDOMME.
Leer nou eens dat als je het eerste nachtbagger topic van een nacht opent naar het laatste topic van de dag ervoor te gaan en dan op ´open nieuw deel' te klikken.
Maar daar hebben jullie kennelijk te weinig hersencellen voor
Rozen eb maneschijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mwhah, ik weet niet. Een beetje rozig toch wel... Of is dat raar van mij?
Met welk tempo? Ik zou in die bergen nog geeneens 5 kmp/h rijden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nah gewoon goed rijden wegen zijn ook smal
60/70km/hquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Met welk tempo? Ik zou in die bergen nog geeneens 5 kmp/h rijden.
Daarom blijf ik veilig in Nederland op mijn zolderkamertje op FOK! postenquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die taxi's rijden fckin gevaarlijk
Ja maar ik dacht 2 baans zelfde richting, dit is eigenlijk gewoon 1 baans als er een tegenligger komt moet je beide met de helft op zand gaan rijdenquote:
Of gwn duwenquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht 2 baans zelfde richting, dit is eigenlijk gewoon 1 baans als er een tegenligger komt moet je beide met de helft op zand gaan rijden
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Waar deal je. Kom je ook bij mijn osso?
zij ui legt alles uitquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En nu zegt die niks meer he. Bang om gepakt te worden...
wat wil je dealen...?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:36 schreef Oerbeer het volgende:
[Nachtbagger] #6 Speedking is helemaal geen speedking.
Inderdaad man. Geeneens komen dealen bij mij... Tsss.
Gaat goed zo... Toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:41 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik die nfs shift speel
Ligt eraan... Aantal nachtbrakers en dronken thuiskomers...quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:42 schreef speedking het volgende:
tot hoever gaat nachtbagger meestal hoeveel topics
Je rijdt aan de verkeerde kant van de zwaartekracht.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:41 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik die nfs shift speel
nee hij wou niet driften toen dacht ik Fuck it klikte ik op home knop maakte hy fotoquote:
Nice!quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee hij wou niet driften toen dacht ik Fuck it klikte ik op home knop maakte hy foto
ik snap ook niet je speelt landscape maar deze foto is raarquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je rijdt aan de verkeerde kant van de zwaartekracht.
Wel een spel voor mij.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik snap ook niet je speelt landscape maar deze foto is raar
ik nog niks:pquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Playstations
Ik hoor beweging in huis
eruit pulkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:52 schreef shhulp het volgende:
ik kan niet slapen
en heb jeuk aan men oog.. wat kunde er tegen doen?wrijven helpt nietr.
poepen mischien gebeurt er iets met de druk in ke lichaamquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:52 schreef shhulp het volgende:
ik kan niet slapen
en heb jeuk aan men oog.. wat kunde er tegen doen?wrijven helpt nietr.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:54 schreef speedking het volgende:
[..]
poepen mischien gebeurt er iets met de druk in ke lichaam
Oke, doe eens dronken dan...quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ragboer en ik zijn behoorlijk dronken
doe maar gr gr oveej xoxoquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Pics van jij en een fles bier or it didn't happen/quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
ZONDAG OV CHECK WEER VOOR MORGEN K VOEL DAT ER WAT GAAT GEBEIREN VANDAAGquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
NOES PANIC AL QAIDA AANSLAGEN IN DE DUITSERS KOMEN.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef speedking het volgende:
[..]
ZONDAG OV CHECK WEER VOOR MORGEN K VOEL DAT ER WAT GAAT GEBEIREN VANDAAG
Pics van jullie dronken?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tnx.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jou... Dat gun je niemand op een zondag...
okequote:Op zondag 21 augustus 2011 04:04 schreef Oerbeer het volgende:
Oke oke, ik heb vandaag voor Euro 85-, aan boodschappen gehaald.
Zal ik het bonnetje posten?
Wij vandaag 300 euroquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:04 schreef Oerbeer het volgende:
Oke oke, ik heb vandaag voor Euro 85-, aan boodschappen gehaald.
Zal ik het bonnetje posten?
Ik ben net thuis uit mijn werk, en vanavond/vannacht mag ik weer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jou... Dat gun je niemand op een zondag...
gr grquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lekker zeg ik zou dalando en oveanview in hun komt beuken als. Ik dronken was gr Ragboer
quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:19 schreef Oerbeer het volgende:
Ragboer doet een beetje raar, hoe kan dat nou...
Raam open...quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:22 schreef shhulp het volgende:
huil huil.... moet zeikenen geen zin om naar unter te lopen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:23 schreef Ikbenserieus het volgende:
Jongens!
Tijd om naar bed te gaan!
quote:
ik bn gul...quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:23 schreef Oerbeer het volgende:
HAD IK NET MIJN HELE BOODSCHAPPENLEIST GETYPT HIER OP DE FOK EN NIEMAND ZEI WAT EN JA DAN HOEFT HET NIET MEER HOOR EN DAN BEN IK ER WEL KLAAR MEE ALS ER ALLEEN MAAR GIERIGEN MENSEN ZIJN HIERZO OP DE FOKSFORUMS ENZO.
Was de groente- en fruit afdeling dicht of zo?quote:Bapao Rund X4
Rundersalade
Euroshopper Cervelaat
Katenspek
Witbrood X2
Goudse belegen kaas
Breaker Breakfast
Tomatensoep
Mayonaise
Ketchup
Broodjes unox
Pizza vendura
Ah Doner kabab
Volle melk
Halvolle melk
Goudkuipje groot
Spaghetti
Zalmlasagne
Shampoo
Extreme Gel
Tandenborstel
Toiletpapier
Wasmiddel
Sisi orange
Coca Cola
Brie 30+
Roomkaas kuipje
AH reinigersdoekjes
Milk en Fruit
Cup A Soup
Macaroni
Pindasoep
Chips Sensations
Heineken
2x Salitos Mojito
Pringles Onion
Crackertjes
Hertog Jan
Boodschappentas...
2x Peuken.
Gezond eten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was de groente- en fruit afdeling dicht of zo?
Krijg je een glanzende vacht vanquote:
Hoe kom jij aan die post?quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was de groente- en fruit afdeling dicht of zo?
Ik heb geen vacht.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijg je een glanzende vacht van
Check mijn kleurtjequote:Op zondag 21 augustus 2011 04:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die post?![]()
En nee, fruit sucks. Ik had nog peren en kiwi's in huis...
(Die ook gaan wegdruipen uit de koelkast...)
Daar begint het al fout te gaan natuurlijkquote:
Got that rightquote:
iquote:
my wayquote:
feli'squote:Op zondag 21 augustus 2011 04:32 schreef Dalando het volgende:
Hehe Sounddragon ik heb lekker meer powers dan jou jij
Tja, ik wil wel een vacht, maar ik ben helaas 97.4% menselijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar begint het al fout te gaan natuurlijk
Die garp heeft 2 baarden jonguhquote:
Okequote:Op zondag 21 augustus 2011 04:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die garp heeft 2 baarden jonguh
450, 490 als je hem snel simpel en makkelijk wiltquote:
Mjah, dan valt het niet mee he?quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:33 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Tja, ik wil wel een vacht, maar ik ben helaas 97.4% menselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |