Of je houdt je in?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We zijn best klef ja
[..]
Ik ga niet na 10en een trein pakken en om half 4 weer terug zijn
Hoezo, moet ze zoenen dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik gedeeltelijk zij helemaal niet.
Houd het maar gewoon op dat het lastig is en als je bij elkaar bent dan wel graag zoenen wilt.quote:
Nachtbagger is beste manier om bekendheid te krijgen hier.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:11 schreef speedking het volgende:
[..]
nou dannu denken ze dat ikniet snel ik ben een snlle slak.
hahaik weet niet hoe dat isquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Houd het maar gewoon op dat het lastig is en als je bij elkaar bent dan wel graag zoenen wilt.
Ik snap het.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Houd het maar gewoon op dat het lastig is en als je bij elkaar bent dan wel graag zoenen wilt.
ik geef jou ff de schuld maar we weten beiden dat t niet zo is maarja t moet ffquote:
Als je mij liet vertellen was er serieus niks aan de hand.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:13 schreef speedking het volgende:
[..]
ik geef jou ff de schuld maar we weten beiden dat t niet zo is maarja t moet ffANKZIJ JOU NIET!
euhm ik denk dat ik ergoed aan heb gedaan ju niet je gan te latengaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je mij liet vertellen was er serieus niks aan de hand.
Hardquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[Nachtbagger] #6 Speedking is helemaal geen speedking.
Nu is ze boosquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:14 schreef speedking het volgende:
[..]
euhm ik denk dat ik ergoed aan heb gedaan ju niet je gan te latengaan
DOE NORMAAL MAN WAAR ZIJN JE MANIEREN GEKquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:14 schreef speedking het volgende:
[..]
euhm ik denk dat ik ergoed aan heb gedaan ju niet je gan te latengaan
sorryquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
DOE NORMAAL MAN WAAR ZIJN JE MANIEREN GEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |