Penny's Shadowquote:Op donderdag 1 september 2011 14:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Super 8
Transformers 3
The Green Latern
X-men First Class
Pirates of the Carribean
Fast & Furious 5
Allemaal niks voor je?
Die dagen heb ik ook. Gewoon 3 films op een dag reserveren en op je dooie akkertje een dagje films kijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
afgelopen 2 dagen 5 films gezien
Ik kan die Coca Cola reclame waar ze uit die grote fles in zee springen idd niet meer aanhoren en aanzienquote:Op donderdag 1 september 2011 15:29 schreef Skull-splitter het volgende:
1 nadeel: je wordt de vaste reclames helemaal moe.
Mis je maar de helft van de reclamequote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef Juicyhil het volgende:
Ben al meer dan een maand niet geweest. Brommer is kapot, dus dan is het wat lastiger. Kan het ook wel lopen, maar is iets van 10 minuten.
Van de bioscoopbonquote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan die Coca Cola reclame waar ze uit die grote fles in zee springen idd niet meer aanhoren en aanzien
Welke vinden jullie het irritants?
nee hoor.. meestal plan ik de eerste film zo dat ik de reclames net skipquote:Op donderdag 1 september 2011 15:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die dagen heb ik ook. Gewoon 3 films op een dag reserveren en op je dooie akkertje een dagje films kijken.
1 nadeel: je wordt de vaste reclames helemaal moe.
Vond die van ervoor nog erger "Oh superman, how can i ever thank you"quote:Op donderdag 1 september 2011 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
"je gaat nu mijn filmcarriere lanceren"
"Jah!"
Die is zo slecht dat het grappig is.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vond die van ervoor nog erger "Oh superman, how can i ever thank you"
Jij bent lui.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef Juicyhil het volgende:
Ben al meer dan een maand niet geweest. Brommer is kapot, dus dan is het wat lastiger. Kan het ook wel lopen, maar is iets van 10 minuten.
Bacardi Mojito, die twee jaar lang gedraaid werd omdat hun dansende cola en rum niet gewaardeerd werdquote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Welke vinden jullie het irritantst?
De Grolsch reclame.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan die Coca Cola reclame waar ze uit die grote fles in zee springen idd niet meer aanhoren en aanzien
Welke vinden jullie het irritantst?
bij meerdere films waren ze na zo'n 7 minuten na aanvang al begonnen (de films)quote:Op donderdag 1 september 2011 16:52 schreef xminator het volgende:
Ben de afgelopen week naar 7 films gegaan en maar 3 x reclames/ trailers gezien. Gewoon elke keer 12 minuten later naar binnen gaan.
Starting toniiiiiiiiiihiiiightquote:Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef superjojo het volgende:
[..]
De Grolsch reclame.
Godverdomme zeg, alles aan die reclame is irritant. Een barman die niet snapt dat iemand een biertje van je wil, als je achter een fokking bar staat. En dan die imitaties van een beugel die opengaat, terwijl de muziek gewoon doorgaat. En het duurt lang. En nooit heeft iemand het ooit grappig gevonden. En de muziek is matig.
Welke enorm gaar zijn, dat daar geld voor betaald wordtquote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef ddx het volgende:
Pas wel 2 korte films gezien tijdens reclame/voorstukjes in pathe arena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |