Ik heb mijn koffers al gepakt en ben onderweg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:41 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ik gun het je zeker! Ze woont in Leiden dus ga er maar naar toe!
Rofl en ze gaat werken bij de AH achter de kassaquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb mijn koffers al gepakt en ben onderweg.
Verstuurd vanaf mijn BBB.
Aah ik heb een fetisj voor kassa meisjes. Meestal zwaffel ik altijd stiekem de producten die ik op de kassa leg.. hihihi.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:42 schreef Narasan het volgende:
[..]
Rofl en ze gaat werken bij de AH achter de kassa![]()
Heeft ze me gister allemaal verteld hier.
Juistquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ik heb een fetisj voor kassa meisjes. Meestal zwaffel ik altijd stiekem de producten die ik op de kassa leg.. hihihi.![]()
![]()
Verstuurd vanaf Ipad, de bbb batterij is leeg.
wat toevallig die van mij ook het batterijlogo is rood en er brandt een oranje lampjequote:Op zondag 21 augustus 2011 12:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ik heb een fetisj voor kassa meisjes. Meestal zwaffel ik altijd stiekem de producten die ik op de kassa leg.. hihihi.![]()
![]()
Verstuurd vanaf Ipad, de bbb batterij is leeg.
Jullie passen goed bij elkaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
wat toevallig die van mij ook het batterijlogo is rood en er brandt een oranje lampje:(:(
Zouden zij ook seks voor het huwelijk gaan hebben?quote:
Geen idee. Moeten hun wetenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden zij ook seks voor het huwelijk gaan hebben?
Die van mij heeft dat ook..quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
wat toevallig die van mij ook het batterijlogo is rood en er brandt een oranje lampje:(:(
uitraard.quote:
daar moet over gepraat worden hihi.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden zij ook seks voor het huwelijk gaan hebben?
Nee hoor ik ken zat standjes, en speel ook graag met speeltjes, en ik wil best met haar in slaap vallen, terwijl mijn plassertje nog in haar plassertje zit. hihi.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:47 schreef Narasan het volgende:
Zou ze haar eigen vriendje opofferen voor jou. Wordt de sex dan nog altijd saai? Of is 't dan anders
.
Omg... Heeft zij een plassertje?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ik ken zat standjes, en speel ook graag met speeltjes, en ik wil best met haar in slaap vallen, terwijl mijn plassertje nog in haar plassertje zit. hihi.
Nouja ze plast met iets, maar ik weet de benaming daarvan nog niet..quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:51 schreef Narasan het volgende:
[..]
Omg... Heeft zij een plassertje??!
Het komt uit haar vagina. Weet je tochquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja ze plast met iets, maar ik weet de benaming daarvan nog niet..Mijn tante noemt het een brievenbus maar altijd als ik wil kijken of er post is zegt ze nee. Dus ik denk dat ze liegt.
Oh dus zo heet dat ding!quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:53 schreef Narasan het volgende:
[..]
Het komt uit haar vagina. Weet je toch
Ik heb daar laatst iets in gepost dus nog een maandje of 8 geduld en dan krijgt je tante ietsquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja ze plast met iets, maar ik weet de benaming daarvan nog niet..Mijn tante noemt het een brievenbus maar altijd als ik wil kijken of er post is zegt ze nee. Dus ik denk dat ze liegt.
19quote:
Mijn tante ligt in het ziekenhuis met aids.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst iets in gepost dus nog een maandje of 8 geduld en dan krijgt je tante iets
Je weet toch dat je plassertje niet in haar plassertje moet he? Dat past namelijk niet...quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ik ken zat standjes, en speel ook graag met speeltjes, en ik wil best met haar in slaap vallen, terwijl mijn plassertje nog in haar plassertje zit. hihi.
Hoe moet dat dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet toch dat je plassertje niet in haar plassertje moet he? Dat past namelijk niet...
Ik ben tweeling.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:58 schreef Narasan het volgende:
[..]
En dan weet je nog niet hoe dat ding heet!
Ik ben 15 en ben maagd.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
Koop een dildo en steek deze als verassing in zijn poepertje als hij je aan het bestijgen is als een bronstige eland
Daar ga ik werk van maken, alleen durf ik dat nooit..quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag maar aan je biologieleraar, die heeft vast ook heel mooie plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |