Ga anders bijdehand doen ja. Meeste van mijn vrienden zijn net zo kansloos als ik. De meeste kunnen er meer dan goed mee leven, staan positief in het leven en maken zich niet al te druk en chillen met hun matties.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Uitzondering, bevestigen, regel, enzo. 20 is ook nog geen "vanaf pakweg 21'' zoals ik in m'n post aangaf.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Het is nu eenmaal zo dat de enorme meerderheid het nu niet echt positief vinden van zichzelf dat ze op "latere" leeftijd nog geen ervaring hebben. Dat je er mee kan leven en het een plek weet te geven is een tweede. Dat staat er los van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga anders bijdehand doen ja. Meeste van mijn vrienden zijn net zo kansloos als ik. De meeste kunnen er meer dan goed mee leven, staan positief in het leven en maken zich niet al te druk en chillen met hun matties.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:36 schreef Crutch het volgende:
Ik ben weer single trouwens. Zo naar de kroeg.
Ja hallo alsof een kut minder eng is voor een jongen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou jongens hoeven in ieder geval niet te schrikken van een piemel bij de eerste seksuele dingen. Ik vond het maar eng zo'n grote knuppel.
Hoho meneer zo tussen neus en lippen door dat kan niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:36 schreef Crutch het volgende:
Ik ben weer single trouwens. Zo naar de kroeg.
Riep er een neger tegen je dat het discriminatie was er niet op in te gaan? In dat geval snap ik MLiGquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou jongens hoeven in ieder geval niet te schrikken van een piemel bij de eerste seksuele dingen. Ik vond het maar eng zo'n grote knuppel.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
Trouwens Mpj ik vond de cijfers voor de gemiddelde ontmaagding.
Nederland 16,8 jaar
Van een piemel weet je niet hoe groot zoiets is en hoe dat zit met waar de balzakken zitten. En die beweegt ook echt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo alsof een kut minder eng is voor een jongen.
Ja fuck it.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho meneer zo tussen neus en lippen door dat kan niet.
Als hij 30 een goede leeftijd vind vind hij 30 een goede leeftijd. Vrij lachwekkend om je leven te leiden met tabelletjes met gemiddelden in je achterhoofd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Het is nu eenmaal zo dat de enorme meerderheid het nu niet echt positief vinden van zichzelf dat ze op "latere" leeftijd nog geen ervaring hebben. Dat je er mee kan leven en het een plek weet te geven is een tweede. Dat staat er los van.
Als je zelf aangeeft dat je 30 wel een goede leeftijd vind om eindelijk eens wat te krijgen, zeg je dat meer vanuit een behoefte om de deadline voor jezelf wat vooruit te schuiven als excuus, dan dat je het echt een goed beredeneerde inschatting vindt van hoe het zou moeten zijn, idealiter.
De kans op depressies tijdens die aanloop naar zo'n zeer late relatie is te groot, ook al zijn er uitzonderingen die er gelukkig bij blijven, zoals er ook kluizenaren zijn.
Een gemiddelde zegt niks. Het gemiddelde IQ is 100, maar ik zou het niet graag willen hebben en die kans is dan ook niet erg groot.quote:
Ja ik kan nu ook gaan janken boehoe ik ben nog niet ontmaagd en ik ben al 17 boehoe.quote:
Ik zeg niet dat ze uit het topic moet, maar tussen Moneyfornothing en Crutch zit nog een obstakel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lanter ook niet, dus ga maar weer uit dit topic!
Je kan natuurlijk altijd liegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik woon ook in Amsterdam. Dat is exact hoe ik erover denk. Bovendien is men, gemiddeld, in Amsterdam toch wat meer op zichzelf en afstandelijker dan daarbuiten. Iedereen is IMHO vooral met zichzelf bezig. Dat is prima als je met vrienden bent....maar...
Ik kan me nog een avond herinneren in Breda, waar ik met vrienden uit was. Op een gegeven moment was ik mijn vrienden even kwijt en stond ik aan de bar. Ik had binnen no time aanspraak van allerlei gasten en dames. Ik reageerde ook een beetje verbaasd, dat is daar heel normaal. In Amsterdam schieten mensen zich nog liever door hun hoofd dan jou aan te spreken.
Ik zou overigens, mits aangesproken, toch ook wel enige schaamte hebben. Want de vraag 'met wie ben je hier?' krijg je ongetwijfeld. Als je dan benoemt dat je alleen bent gegaan, ben je gelijk zo'n 'zielepoot'. Ik zou daar slecht tegen kunnen.
Ze? Ik had het over jou. Ik speel enkel in op het feit dat je enkel reageert als Lanterfanteraar post. Ik heb toch ook al die ''grapjes'' over Strawberry moeten doorstaan omdat ik enkel zou posten als zij dat deed? Chill bro.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze uit het topic moet, maar tussen Moneyfornothing en Crutch zit nog een obstakel.
Kun je jezelf niet eens leren je redelijker te gedragen Supersoep ipv van te roepen dat ze moeten vertrekken. Je ben vermoeiend met dit soort negatieve grapjes.
Denk jij dat ik straks enig idee heb hoe zo'n kut werkt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Van een piemel weet je niet hoe groot zoiets is en hoe dat zit met waar de balzakken zitten. En die beweegt ook echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |