Nice. Het is toch in DB dus nachttreinen ftw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja khad die berichten zijn langskomen maar had toen lustrum. Vrijdag kan ik er wel bij zijn, kzal wel de 411 opzoeken op FB
Voor mij nachtbrommers ftw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice. Het is toch in DB dus nachttreinen ftw.
Oh helemaal prima dan. Lekker zorgen dat ik voor 4u snachts in de trein zit en ik reis nog gratisquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice. Het is toch in DB dus nachttreinen ftw.
Begint om 19.00 al, ik denk niet dat ik uberhaupt de 4 uur haalquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Oh helemaal prima dan. Lekker zorgen dat ik voor 4u snachts in de trein zit en ik reis nog gratis
De laatste keer dat ik ermee zat naar huis reed, is de uitlaat los gaan hangen, bij de flens.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ermee zat naar huis reed, is de uitlaat los gaan hangen, bij de flens.Ik denk dat iedereen op mijn route door DB en Hedikhuizen wakker is geworden.
En ik zat gewoon dronken te chillen met in-ear oortjes in dus ik had niks door.
Juweetselluf!quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pierre is nu een neger, omdat ie in Suriname is geweest.
[..]
De laatste keer dat ik ermee zat naar huis reed, is de uitlaat los gaan hangen, bij de flens.Ik denk dat iedereen op mijn route door DB en Hedikhuizen wakker is geworden.
[..]
Wiellekesvolk muziekquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik kwam jou tegen,
jij was verlegen.
Loop nu al dagen,
want ik wil je wat vragen.
Nee, KoningStoma klinkt vriendelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:36 schreef KoningStoma het volgende:
Jou naam lijkt een beetje op een scheldwoord. He jij vuile ringbewoner!
Omdat stoma.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:42 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom speelt iedereen van die poep games vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |