Hoop blabla, weinig actie en bewijs knul. Maakt niet uit, je komt pas net kijken in de studentenwereldquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens wel wat beschamende cherso foto's.Niet dat je die krijgt verder.
Die "grote jongens" waar jij het over hebt, proberen je wel altijd uit je tent te lokken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:40 schreef KneusTeun het volgende:
Eerste jaars die hun best doen bij verenigingen en tegenover de "grote jongens"![]()
Vervolgens kom je ze tegen in de stad en zijn ze vaak te dronken omdat ze hun grens weer niet kende, liggen ze huilend in de goot. De volgende dag grote verhalen over het vele drinken en de vrouwen
Ik heb niks tegen studentenverenigingenquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:49 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja: "Studentenverenigingen." Dan hoeven jullie het niet meer te doen.
Herkenbaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:40 schreef KneusTeun het volgende:
Eerste jaars die hun best doen bij verenigingen en tegenover de "grote jongens"![]()
Vervolgens kom je ze tegen in de stad en zijn ze vaak te dronken omdat ze hun grens weer niet kende, liggen ze huilend in de goot. De volgende dag grote verhalen over het vele drinken en de vrouwen
Ook heel herkenbaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die "grote jongens" waar jij het over hebt, proberen je wel altijd uit je tent te lokken.Zo gaan praten alsof ze je meerdere zijn ofzo. Sneue lui zijn dat. Het leukste is dan om op precies hetzelfde toontje terug te gaan praten waar hun "grote jongens" vriendjes bij zijn. Dan weten ze meteen waar ze aan toe zijn, slaan ze een slecht figuur bij hun vriendjes, proberen het nog een paar keer en lopen ze daarna meestal boos weg om iemand anders te gaan proberen te feuten.
Je hebt wel van die lui zoals jij beschrijft, maar dat zijn allemaal hopers. Van die gasten die moeten en zullen bestuur doen ofzoiets.![]()
Jij niet nee.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen studentenverenigingenDie feesten zijn altijd geniaal
Gisteren in de bios een voorstukje van de bende van oss gezien. Moest meteen aan je denkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
Dalijk de stad in, hopelijk wordt ik niet aangereden door een scootmobiel. Aangezien dat nu de trend is hier in O dubbel S.
Nee man, best goede film. De laatste 15 minuten waren wat minder maar de rest was wel erg tof gedaanquote:
De volgende keer graag gewoon weer in een voicemessagequote:Op zondag 21 augustus 2011 03:46 schreef Michhas het volgende:
Hoi KoningStoma en Rossdale,
Als jullie dit lezen, wil ik jullie even laten weten dat ik graag hoi wil zeggen.
Hoi.
Doei.
Michhas.
Ik vond het ook geen leuke film, cheesy Hollywoodshit alom.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee man, best goede film. De laatste 15 minuten waren wat minder maar de rest was wel erg tof gedaan
Point taken!quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De volgende keer graag gewoon weer in een voicemessage
Ik niet. Wel kort. Lag er om half 5 in en was om uurtje of half 11 weer wakker.quote:
Dat is prima. Nachtbrakers zijn de bom.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik niet. Wel kort. Lag er om half 5 in en was om uurtje of half 11 weer wakker.
Klopt. Ik verbaas mij er gewoon over dat het deze week al de 3e keer is dat ik s'avonds toch aardig mijn best heb gedaan in het rijker maken van een bierbrouwer en dat ik de volgende ochtend nergens last van heb.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is prima. Nachtbrakers zijn de bom.
Eau Rouge in je avatar? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt. Ik verbaas mij er gewoon over dat het deze week al de 3e keer is dat ik s'avonds toch aardig mijn best heb gedaan in het rijker maken van een bierbrouwer en dat ik de volgende ochtend nergens last van heb.
Nee, zie je goed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eau Rouge in je avatar? Of zie ik dat verkeerd?
quote:
GT-R? Lucky you!! Ik ben niet veel verder gekomen dan mijn eigen Corsa. Maar nog maar 3 nachtjes slapen en dan ga ik een week naar België voor de F1quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Driemaal doorheen gereden, met een E36 328, E36 M3 en een Nissan GT-R![]()
Nooit vol gas gedurfd
Laffe twat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Driemaal doorheen gereden, met een E36 328, E36 M3 en een Nissan GT-R![]()
Nooit vol gas gedurfd
Half 4 zien worden, en om half 8 ofzo raam dicht gedaan vanwege onweerquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik niet. Wel kort. Lag er om half 5 in en was om uurtje of half 11 weer wakker.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:24 schreef Michhas het volgende:
Aaah wat is deze, met je bil open je bent zeker demokraat of niet. Inshalla
Niks van gemerkt, deze jongen heeft keihard lopen snurken en kwijlen! Als ik mijn vriendin mag geloven tenminste, die heeft wel de halve nacht wakker gelegenquote:
En zo hoort het. Echte mannen kunnen altijd en overal slapen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, deze jongen heeft keihard lopen snurken en kwijlen! Als ik mijn vriendin mag geloven tenminste, die heeft wel de halve nacht wakker gelegen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, deze jongen heeft keihard lopen snurken en kwijlen! Als ik mijn vriendin mag geloven tenminste, die heeft wel de halve nacht wakker gelegen
Ja, in fucking Groningen. Dat ligt zo achterlijk ver weg, natuurlijk is het daar goed weer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:00 schreef RingBewoner het volgende:
Onweer en slecht geslapen? Jullie doen iets verkeerd. Hier is het lekker droog.
Ik doe vandaag helemaal niks! Ik probeer straks een fatsoenlijke livestream te vinden van bavaria city racing. Ik ga een beetje gamenen misschien nog een beetje slaap inhalen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, in fucking Groningen. Dat ligt zo achterlijk ver weg, natuurlijk is het daar goed weer.
Hier is het trouwens ook goed weer nu, wordt vandaag 29 graden ofzo. Vanmiddag maar eens naar Dancetour
Maar ja, mijn vriendin kon uitslapen vandaag, ik moest er om 6.45 weer uitquote:
dancetourquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, in fucking Groningen. Dat ligt zo achterlijk ver weg, natuurlijk is het daar goed weer.
Hier is het trouwens ook goed weer nu, wordt vandaag 29 graden ofzo. Vanmiddag maar eens naar Dancetour
Best goed te doen. Ik woon 500 meter van dat park af waar het gehouden wordt, ideaalquote:
ik vind die feestjes echt zoo gay, maarja dat is smaakverschil. oh btw is er bij jullie ook zoveel ruzie bij dancetour als in arnhem en doetinchemquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Best goed te doen. Ik woon 500 meter van dat park af waar het gehouden wordt, ideaalZuipen en feesten in het park
En met Marco V, Sidney Samson en Afrojack kan ik best leven
Tot hoe laat is dat? Ben vanaf het begin van de avond ook in Tilburg namelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Best goed te doen. Ik woon 500 meter van dat park af waar het gehouden wordt, ideaalZuipen en feesten in het park
En met Marco V, Sidney Samson en Afrojack kan ik best leven
Nooit gezien of meegemaakt eigenlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik vind die feestjes echt zoo gay, maarja dat is smaakverschil. oh btw is er bij jullie ook zoveel ruzie bij dancetour als in arnhem en doetinchem
Euh tot een uur of 9 ofzo, begint om 1 uur dacht ik.. Oh shit jij begint natuurlijk morgen aan de introquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tot hoe laat is dat? Ben vanaf het begin van de avond ook in Tilburg namelijk.
Ik heb het geluk dat ik best wat familie in Tilburg heb wonen, dus voor komende week ben ik voorzien jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Euh tot een uur of 9 ofzo, begint om 1 uur dacht ik.. Oh shit jij begint natuurlijk morgen aan de introheb je al een kamer geregeld hier?
Ik ben vanavond zeer waarschijnlijk wel in de stad voor de pre-intro-borrels overal.. laat maar wat weten dan doen wel even een biertjequote:Op zondag 21 augustus 2011 12:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik best wat familie in Tilburg heb wonen, dus voor komende week ben ik voorzien ja
Komt het niet op tv?!quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik doe vandaag helemaal niks! Ik probeer straks een fatsoenlijke livestream te vinden van bavaria city racing. Ik ga een beetje gamenen misschien nog een beetje slaap inhalen.
Nee. Snap ook niks van dat hele RTL vorige week wel een of andere flutsamenvatting van Duitsland en Hongarije en dan dit niet uitzenden.quote:
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:55 schreef dreamzk het volgende:
Yo party people, wat heb ik klote geslapen. Dat wou ik even meedelen.
Drugs are bad mmkayquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:55 schreef dreamzk het volgende:
Yo party people, wat heb ik klote geslapen. Dat wou ik even meedelen.
Want? Hier op mijn werk laadt ie op een of andere manier nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:04 schreef RingBewoner het volgende:
Die bavaria city racing site verdient ook een lintje.
Daarom juist. Het is toch onbegrijpelijk dat je zoiets sponsort voor een aanzienlijk bedrag en dat je site dan een server uit 1933 gebruikt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Want? Hier op mijn werk laadt ie op een of andere manier niet
quote:
Ah vandaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daarom juist. Het is toch onbegrijpelijk dat je zoiets sponsort voor een aanzienlijk bedrag en dat je site dan een server uit 1933 gebruikt.
Ja, ik denk het wel, als ik tenminste niet in de stad benquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pierrie, doet vanavond de keeper mee?!
True words there OGquote:
Gisteren niet, had echte vage shit gekregen. Ik had ze niet allemaal meer op een rijtje. Maar goed, street life zeg ik zo maar.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gisteren niet, had echte vage shit gekregen. Ik had ze niet allemaal meer op een rijtje. Maar goed, street life zeg ik zo maar.
Neuh, GHB doe ik niet aan (tot nu toequote:Op zondag 21 augustus 2011 14:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden, het begon met xtc en eindigde met een mix van gootsteenontstopper met accuzuur?
Jij komt wel op die meet volgende week of niet? Ik moet jou echt een keer ontmoetenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neuh, GHB doe ik niet aan (tot nu toe). De pillen die ik had gekocht waren een stuk slechter dan verwacht dus via via daar nog een pil gekocht en toen ging het fout. Wat er in zat weet ik niet maar ik ging me een partij hard ineens, hallucineren en shit. Erg irritant als dat inslaat in de trein terug
Is het de vrijdag of de zaterdag? Zaterdag heb ik namelijk housewarming van mn ouders waar ik bij moet zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij komt wel op die meet volgende week of niet? Ik moet jou echt een keer ontmoeten
Vrijdag! Check Facebook anders ff...quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is het de vrijdag of de zaterdag? Zaterdag heb ik namelijk housewarming van mn ouders waar ik bij moet zijn
Ja khad die berichten zijn langskomen maar had toen lustrum. Vrijdag kan ik er wel bij zijn, kzal wel de 411 opzoeken op FBquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrijdag! Check Facebook anders ff...
Nice. Het is toch in DB dus nachttreinen ftw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja khad die berichten zijn langskomen maar had toen lustrum. Vrijdag kan ik er wel bij zijn, kzal wel de 411 opzoeken op FB
Voor mij nachtbrommers ftw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice. Het is toch in DB dus nachttreinen ftw.
Oh helemaal prima dan. Lekker zorgen dat ik voor 4u snachts in de trein zit en ik reis nog gratisquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice. Het is toch in DB dus nachttreinen ftw.
Begint om 19.00 al, ik denk niet dat ik uberhaupt de 4 uur haalquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Oh helemaal prima dan. Lekker zorgen dat ik voor 4u snachts in de trein zit en ik reis nog gratis
De laatste keer dat ik ermee zat naar huis reed, is de uitlaat los gaan hangen, bij de flens.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ermee zat naar huis reed, is de uitlaat los gaan hangen, bij de flens.Ik denk dat iedereen op mijn route door DB en Hedikhuizen wakker is geworden.
En ik zat gewoon dronken te chillen met in-ear oortjes in dus ik had niks door.
Juweetselluf!quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pierre is nu een neger, omdat ie in Suriname is geweest.
[..]
De laatste keer dat ik ermee zat naar huis reed, is de uitlaat los gaan hangen, bij de flens.Ik denk dat iedereen op mijn route door DB en Hedikhuizen wakker is geworden.
[..]
Wiellekesvolk muziekquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik kwam jou tegen,
jij was verlegen.
Loop nu al dagen,
want ik wil je wat vragen.
Nee, KoningStoma klinkt vriendelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:36 schreef KoningStoma het volgende:
Jou naam lijkt een beetje op een scheldwoord. He jij vuile ringbewoner!
Omdat stoma.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:42 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom speelt iedereen van die poep games vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |