Dankje, CallBar is tof!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:58 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)m-wifisms-jailbreak/
Staan er weer een paar lekker tussenn. Flashcam vooral.
Informantquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef Omnifacer het volgende:
Zijn er hier mensen die een app gebruiken als agenda? Zo ja, welke?
Ik gebruik Easy Calendar. Werkt echt perfect!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef Omnifacer het volgende:
Optie#1 in Eindhoven is tot nu toe voor mij het best bevallenquote:Op zondag 21 augustus 2011 07:59 schreef ScarFace- het volgende:
Ook mijn iPhone is gevallen en heeft 2 flinke barsten in het scherm.
Waar hebben jullie de iPhone laten repareren?
Er werd gepromotood met dat het in "this years fall" gaat uitkomen dus het wordt opletten op jouw iTunes komende herfst.quote:
OK thanks. Nu twijfel ik welke van die aanbevelingen ik ga volgen, ik ga eens wat proberen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor een agenda app ben ik helemaal voor 'WeekCalender'. Heel geregeld mooie updates, de makers gaan goed om met feedback en een goede prijs/kwaliteit.
Dit is inderdaad een van de betere agenda apps met vele updates.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor een agenda app ben ik helemaal voor 'WeekCalender'. Heel geregeld mooie updates, de makers gaan goed om met feedback en een goede prijs/kwaliteit.
Ik woon heul niet in de omgeving Eindhovenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:40 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Optie#1 in Eindhoven is tot nu toe voor mij het best bevallen
Ja,quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Omnifacer het volgende:
Thanks, die ga ik proberen. Doet hij het ook op de iPad?
GSM Paradise in Zoetermeer. Ik heb het gelukkig nog niet nodig gehad, maar twee vrienden van mij zijn er zeer enthousiast over.quote:Op zondag 21 augustus 2011 07:59 schreef ScarFace- het volgende:
Ook mijn iPhone is gevallen en heeft 2 flinke barsten in het scherm.
Waar hebben jullie de iPhone laten repareren?
Calvetica. Prettige app om mee te werken, er komen geregeld updates uit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef Omnifacer het volgende:
Er is verschillende software beschikbaar die deze tags automatisch kan bewerken voor je, maar ideaal is het niet (uit eigen ervaring). Google: Auto ID3 Tag en je ziet diverse softwarequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:33 schreef Carmy het volgende:
Ik wil graag op mijn telefoon bij mijn iPod alle dezelfde artiesten dezelfde naam geven. Nu heb ik verschillende mapjes met bijvoorbeeld;
Adele
adele
Adele Atkins
Adele atkins
Kan dat in een keer op de een of andere manier, of zal ik toch alles handmatig moeten gaan aanpassen ?
In iTunes met linkermuisknop klikken op bovenste nummer van artiest, vervolgens Shift-rechtsklik op onderste nummer > Info tonen > Gewenste informatie aanpassen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:33 schreef Carmy het volgende:
Ik wil graag op mijn telefoon bij mijn iPod alle dezelfde artiesten dezelfde naam geven. Nu heb ik verschillende mapjes met bijvoorbeeld;
Adele
adele
Adele Atkins
Adele atkins
Kan dat in een keer op de een of andere manier, of zal ik toch alles handmatig moeten gaan aanpassen ?
Op de Macquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:33 schreef Carmy het volgende:
Adele
adele
Adele Atkins
Adele atkins
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef JDude het volgende:
[..]
In iTunes met linkermuisknop klikken op bovenste nummer van artiest, vervolgens Shift-rechtsklik op onderste nummer > Info tonen > Gewenste informatie aanpassen.
Op die manier moet je het nog wel zelf één voor één per artiest doen. Voor nog minder werk kun je beter de hierboven genoemde Winamp optie proberen.
Handig maar niet als ik verkeerde ID tags krijg bij veel liedjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
Ik ga het voor de 10000e keer zeggen, maar niemand reageert er ooit op en iedereen leest er altijd overheen ofzo, maar ik probeer het gewoon nog een keer: Winamp! Zet al je nummers in een playlist, selecteer ze en doe rechtermuisknop op die nummers in de playlist en dan Send To -> Autotag. Dan worden alle tags automatisch gefixt, vrij geniaal al zeg ik het zelf.
Maar goed, ga vooral lopen kloten met trialversies van matige programma's waarbij een hoop handwerk noodzakelijk is allemaal.
Mooi!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ben nu Week Calendar aan het proberen, gaat vooralsnog lekker handig. Hij synct vanzelf met iCal, superhandig!
Klopt, erg tevreden over.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ben nu Week Calendar aan het proberen, gaat vooralsnog lekker handig. Hij synct vanzelf met iCal, superhandig!
Volgens mij is dat een optie. Zo niet, even naar opties gaan en dan naar de functie om je feedback te versturen, hoogstwaarschijnlijk wordt dit dan in de volgende update gemaakt of toegevoegd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef Omnifacer het volgende:
BTW: Waarom neemt iCal niet vanzelf de kleurtjes uit Week Calendar over?
Oh, thanks!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een optie. Zo niet, even naar opties gaan en dan naar de functie om je feedback te versturen, hoogstwaarschijnlijk wordt dit dan in de volgende update gemaakt of toegevoegd.
Ik zit te denken: het ligt eigenlijk zo voor de hand dat iemand dit vast al eens gedaan moet hebben. Weet iemand anders er misschien meer over? Ben ook aan het googlen, maar nog geen antwoord gevonden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een optie. Zo niet, even naar opties gaan en dan naar de functie om je feedback te versturen, hoogstwaarschijnlijk wordt dit dan in de volgende update gemaakt of toegevoegd.
Antwoord (een minuut laterquote:Today, I purchased WeekCalender. Brilliant, thanks! Just one question. I like to add activities on my iPhone and to give them a separate color. However, if I sync with iCal, the colors are gone. How can I also sync the colors? I've searched the web but can't find any good information.
Maar wat bedoelt hij nou met persistent maken?quote:iCal unfortunately does not support per-event colors. You can, however, make the colors in Week Calendar persistent by turning on Settings > General > Sync Colors.
Als het niet goed is vink je het uit. Maar als je een normale muziekcollectie hebt is er geen probleem.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Handig maar niet als ik verkeerde ID tags krijg bij veel liedjes.
Dat je de kleuren behoud. Persisent betekend vasthouden, doorlopend, vast etc.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef Omnifacer het volgende:
Even gemaild:
[..]
Antwoord (een minuut later)
[..]
Maar wat bedoelt hij nou met persistent maken?
Sorry hoor, ben echt een noob.
Auto-taggen van Winamp is nooit foutief bij mij...quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Handig maar niet als ik verkeerde ID tags krijg bij veel liedjes.
[..]
Mooi!
Ja ik ken de vertaling, maar die kleuren hield hij toch sowieso al vast?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:28 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dat je de kleuren behoud. Persisent betekend vasthouden, doorlopend, vast etc.
Winamp had soms gewoon liedjes van Linkin Park verkeerd. Maar over het algemeen inderdaad wel een goede programma. Ik heb veel Arabische muziekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Auto-taggen van Winamp is nooit foutief bij mij...Wat voor obscure muziek luister je?
Wat is de absolute meerwaarde boven de eigen agenda?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer wat geleerd, gaat een hoop schelen. Nu willen albums wel eens compleet versnipperd op de iPhone belanden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef JDude het volgende:
[..]
In iTunes met linkermuisknop klikken op bovenste nummer van artiest, vervolgens Shift-rechtsklik op onderste nummer > Info tonen > Gewenste informatie aanpassen.
Op die manier moet je het nog wel zelf één voor één per artiest doen. Voor nog minder werk kun je beter de hierboven genoemde Winamp optie proberen.
Alleen voor het overduidelijke weekoverzicht met kleuren is het de 1,59 al waard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat is de absolute meerwaarde boven de eigen agenda?
[..]
Weer wat geleerd, gaat een hoop schelen. Nu willen albums wel eens compleet versnipperd op de iPhone belanden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:16 schreef Q. het volgende:
Het is al twee maanden herfst maar nog geen iOS 5 te bekennen..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:16 schreef Q. het volgende:
Het is al twee maanden herfst maar nog geen iOS 5 te bekennen..
Niet nodig. Verder?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alleen voor het overduidelijke weekoverzicht met kleuren is het de 1,59 al waard.
Was al maanden bekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-van-iphone-4.html
Ja 'goedkopere'. De 3Gs 16GB was ook altijd gratis, toen kwam de iPhone 4 en daarmee ook een iPhone 3Gs met 8GB en toen moest de 3Gs 16GB ook opeens 60 euro kosten bij een abonnement.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-van-iphone-4.html
Niks verder. Ik gebruik het voor het weekoverzicht. En daarin vind ik van alle agenda apps die ik heb geprobeerd WeekCalender het fijnst.quote:
Je kunt volgens mij gewoon instellen wat er moet gebeuren als je wordt gebeld en/of gesmst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:12 schreef Joysa het volgende:
Kan het trillen wanneer je je iphone op stil zet uit?
Nee, ik bedoel als je dat knopjesding gebruikt om de telefoon op stil te zetten, dan trilt ie. Dat moet uit aangezien ie dat elke 10 sec doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij gewoon instellen wat er moet gebeuren als je wordt gebeld en/of gesmst.
Eh? Je kunt instellen of je herinneringen wilt krijgen voor SMS, standaard wacht ie even en krijg je opnieuw een trilling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als je dat knopjesding gebruikt om de telefoon op stil te zetten, dan trilt ie. Dat moet uit aangezien ie dat elke 10 sec doet
Meer dat dit gerucht net zo sterk is als de eerdere geruchten over een budgetmodel wat samen met de G5 uit moet komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Link naar het persbericht op de Apple-site?
Weekoverzicht kun je ook prima krijgen in de standaard versie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niks verder. Ik gebruik het voor het weekoverzicht. En daarin vind ik van alle agenda apps die ik heb geprobeerd WeekCalender het fijnst.
Alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
I could't care less.
Geef mij maar een iphone met 2 gb, en evt een geheugen slot.
Nee, lastig uit te leggen. Het gaat niet om SMS of wat dan ook. Er zit boven aan de linkerzijkant een soort schuifje waarmee je de hele telefoon op stil zet.(wanneer je 'm dan op stil zet, trilt ie) Dat schuifje zit heel erg los bij mij, daardoor gaat de telefoon telkens op stil, en dus trilt ie telkens. Nou vroeg ik me af of dat uit kan. (dus niet sms of bellen of wat dan ook)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh? Je kunt instellen of je herinneringen wilt krijgen voor SMS, standaard wacht ie even en krijg je opnieuw een trilling.
Zo moeilijk was het niet om te begrijpen, hoor. Sommige mensen doen gewoon graag bijdehand.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, lastig uit te leggen. Het gaat niet om SMS of wat dan ook. Er zit boven aan de linkerzijkant een soort schuifje waarmee je de hele telefoon op stil zet.(wanneer je 'm dan op stil zet, trilt ie) Dat schuifje zit heel erg los bij mij, daardoor gaat de telefoon telkens op stil, en dus trilt ie telkens. Nou vroeg ik me af of dat uit kan. (dus niet sms of bellen of wat dan ook)
Dat kan idd niet. Het is een hardwarefout, dus ik zou aanspraak maken op je garantie. Tip: breng hem naar Van Leliveld, met een beetje mazzel heb je binnen een week een nieuwequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, lastig uit te leggen. Het gaat niet om SMS of wat dan ook. Er zit boven aan de linkerzijkant een soort schuifje waarmee je de hele telefoon op stil zet.(wanneer je 'm dan op stil zet, trilt ie) Dat schuifje zit heel erg los bij mij, daardoor gaat de telefoon telkens op stil, en dus trilt ie telkens. Nou vroeg ik me af of dat uit kan. (dus niet sms of bellen of wat dan ook)
Je bent een held! Nu kan ie weer in mijn broekzak zonder dat ik elke 10 sec denk dat ik vrienden hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het niet om te begrijpen, hoor. Sommige mensen doen gewoon graag bijdehand.
Probeer eens: settings => sounds => silent => vibrate OFF. Dan trilt hij niet meer als je hem op silent mode zet met die schakelaar. Als je een stukje naar beneden ook "vibrate OFF" zet, trilt hij ook niet meer als je hem van silent mode af haalt.
Dat zou je probleem op moeten lossen
Dat kan wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan idd niet. Het is een hardwarefout, dus ik zou aanspraak maken op je garantie. Tip: breng hem naar Van Leliveld, met een beetje mazzel heb je binnen een week een nieuwe.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent een held! Nu kan ie weer in mijn broekzak zonder dat ik elke 10 sec denk dat ik vrienden heb
Maar dan springt hij wel steeds op "silent mode".quote:
Dit dus.quote:[..]
Ik zou alsnog kijken of je het kan laten fixen. Want als je wel vrienden hebt, merk je het nu ook niet meer
Hey Merkie, weet je misschien dan ook hoe ik de muziek van winamp naar de iPhone krijg?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
Ik ga het voor de 10000e keer zeggen, maar niemand reageert er ooit op en iedereen leest er altijd overheen ofzo, maar ik probeer het gewoon nog een keer: Winamp! Zet al je nummers in een playlist, selecteer ze en doe rechtermuisknop op die nummers in de playlist en dan Send To -> Autotag. Dan worden alle tags automatisch gefixt, vrij geniaal al zeg ik het zelf.
Maar goed, ga vooral lopen kloten met trialversies van matige programma's waarbij een hoop handwerk noodzakelijk is allemaal.
Muziek in Winamp laden, auto-taggen. Vervolgens de muziek importeren in iTunes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hey Merkie, weet je misschien dan ook hoe ik de muziek van winamp naar de iPhone krijg?
Want hij wil mijn iphone niet vinden
Alvast bedankt
Moet je volgens mij een Winamp plugin installerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hey Merkie, weet je misschien dan ook hoe ik de muziek van winamp naar de iPhone krijg?
Want hij wil mijn iphone niet vinden
Alvast bedankt
Dat werkt onhandig aangezien iTunes niet alleen muziek synct als je een iPhone hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Moet je volgens mij een Winamp plugin installeren
Hmm, okay, thanks. Ik vind het alleen zo irritant dat iTunes alle muziek per artiest in mapjes zet. Weet je toevallig ook hoe ik dat uitzet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Muziek in Winamp laden, auto-taggen. Vervolgens de muziek importeren in iTunes.
Ik wil ook iOs 5 ziet er veelbelovend uit. En mijn iPhone hangt eigenlijk elke dag aan de pc om op te laden enz.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef WSquater het volgende:
Ik kan niet wachten op iOS 5. Begrijp me niet verkeerd, maar ik draai al sinds juni 2010 iOS 4 en heb de iPhone sinds juli 2010 (die ook iOS 4 draait). Er zijn niet echt speciale features bijgekomen in de tussentijd, en heb wel weer zin in wat nieuwe software.
Ik hang trouwens maar 1x in de 2 maanden mijn iPhone en/of iPad aan de PC (tenzij ik er iets moet opzetten vanaf de PC, dan een keer tussendoor). Het is meestal binnen een paar minuten wel klaar ook al heb ik er een hoop nieuwe stuff op, maar het probleem is dat ik in die minuten altijd ongeduldig ben
iTunes zet niks in mapjes. Je kan je muziek groeperen hoe je het zelf wilt hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hmm, okay, thanks. Ik vind het alleen zo irritant dat iTunes alle muziek per artiest in mapjes zet. Weet je toevallig ook hoe ik dat uitzet?
Nou, bij mij doet hij dat toch echt. Met als gevolg dat bepaalde mediaplayers waarmee ik muziek wil streamen de muziek alleen per mapje wil afspelen... grmbl.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
iTunes zet niks in mapjes. Je kan je muziek groeperen hoe je het zelf wilt hoor.
Ja prima maar wat is er écht nieuw of anders?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef WSquater het volgende:
Zoiezo zitten ook nog niet alle features in de beta builds.
Ik snap dat je graag wil horen dat het allemaal zo nieuw en anders is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef WSquater het volgende:
Sowieso zitten ook nog niet alle features in de beta builds.
Het feit dat ik niet gewoon mapjes kon draggen n droppen vond ik altijd het ergst, en vroegah moest je in itunes eerst een album aan maken voor je er sortering in had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hmm, okay, thanks. Ik vind het alleen zo irritant dat iTunes alle muziek per artiest in mapjes zet. Weet je toevallig ook hoe ik dat uitzet?
Leef je uit. Ook daar heeft iemand hem gemaaktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb er ook 1 sinds vandaag! iPhone 4 met 16 GB! Jammer dat er geen mooie OP is van deze reeks met must have apps en tips & tricks zoals het BB topic...
Niet echt handig om als iPhone noob iets te maken waarin tips en tricks voorkomen en de must have apps staan die je als noob juist graag wilt wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leef je uit. Ook daar heeft iemand hem gemaakt
Nee, ben ik kwijt! heb je een linkje?quote:
http://lmgtfy.com/?q=Googlequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nee, ben ik kwijt! heb je een linkje?
Op mijn werk.. uit mijn tas.. in een tijdsbestek van 10 minuten..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |