Dat dus.quote:
inddredaad s :S ;d xDquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef Teezie het volgende:
[..]
Zij leren toch beter omgaan met hun andere zintuigen dus horen zij beter:'s
Dus een piepje van 1 dB horen zij wel ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef Teezie het volgende:
[..]
Zij leren toch beter omgaan met hun andere zintuigen dus horen zij beter:'s
Dude serious, stop it.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus een piepje van 1 dB horen zij wel ?x 901
Dit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat ik irritanter vind, is dat er niet 1 geluid is voor inchecken en 1 geluid voor uitchecken. En 1 geluid voor als het niet werkt.
Nu hebben zo'n beetje alle vervoerders andere geluidjes, en bv het niet werken van je kaart bij het GVB klinkt net zoals het inchecken bij de NS. wtf?!
Inchecken: beep
Uitchecken: beep beep
niet werken: nnnnkk
Zo moeilijk kan het toch neit zijn om dat allemaal te synchroniseren?!
Dank u.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:05 schreef Desunoto het volgende:
Dit.
Dit is pas een terechte klacht.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:26 schreef Mpj het volgende:
Maar ff serieus, je hoeft toch helemaal niet in en uit te checken als je met de trein gaat? Dat zei zo'n meid gisteren tegen mij.
Als je een studentenchipkaart hebt met een studentenreisproduct, dan niet. Maar binnenkort wordt dat wel verplicht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:26 schreef Mpj het volgende:
Maar ff serieus, je hoeft toch helemaal niet in en uit te checken als je met de trein gaat? Dat zei zo'n meid gisteren tegen mij.
Niet haten op Timur !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank u.![]()
Ik hoop dat ik geen PM van Timur (of hoe heet dat stuk verdriet) krijg.
@Timur: lees mijn sig. Dank.
Zou je de volgende keer eerst toestemming kunnen vragen aan mij om een foto van mijn zusje en nichtje te plaatsen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:11 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOPPA bijna zoenende meisjes in je topic.of mag dit eigenlijk ook niet volgens de nieuwe policy, want dan sorry. En haal het dan maar snel weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |