Ja en als ze het een keer verfrissen ipv dat alle Cods het zelfde zijn, maar verder ontopic!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, op de PC zijn er nog steeds zat mensen die CoD2 spelen. CoD4 wordt nog massaal gespeeld. MW2 en BO niet , MW3 denk ik ook niet. De engine is nu als ruim 4 jaar oud, en er zijn weinig vernieuwingen. Alleen als ze met een gloednieuwe engine on par met Frostbite, Cryengine 3 etc komen zal CoD blijven leven.
Ja, maar BF was nooit echt met fanboys, maar sinds BF3 zijn er opeens fanboysquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:19 schreef Mday het volgende:
het kan eerlijk gezegd geen reet schelen hoe het gaat lopen. ik vind BlOps leuk, ik vind BF2/3 leuk. dikke #care wat die hele lastercampagne doet.
het is daarentegen wel grappig hoe de echte fanboys elkaar kapotmaken
Dat was het wel ja, maar daar helpt EA zelf ook niet echt aan mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar BF was nooit echt met fanboys, maar sinds BF3 zijn er opeens fanboys. BF publiek was altijd wel ...more mature dan CoD publiek
Achja, gelukkig gebruikt DICE de PC altijd als lead platform
Nee, dat is een succes wil je zeggen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat klopt, maar PB zit ook niet stil. Het is een kat en muis spel.
Veel populaire servers met PB zijn hack vrij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, dat is een succes wil je zeggen?
whaha dat is wel heeel erg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:20 schreef Roces18 het volgende:
Hopen dat ze dit gaan fixen , want dit slaat nergens op :
Ik dacht even dat het taclights waren, blijkt het de nieuwe glint te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:20 schreef Roces18 het volgende:
Hopen dat ze dit gaan fixen , want dit slaat nergens op :
Het is beter dan niets.. Er zijn altijd figuren die willen cheaten, dus ze zullen het altijd blijven proberen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, dat is een succes wil je zeggen?
Nietes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel populaire servers met PB zijn hack vrij.
Daarnaast zijn er ook zat goede admins en dat scheelt ook. Eigenlijk moet er een soort van clubje komen zoals AASA was voor America's Army.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel populaire servers met PB zijn hack vrij.
Das idd cheatvrijquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zag bijna nooit hackers op de servers waar ik op speelde.
Op de servers waaar ik op speelde bijna wel jaquote:
Het zit in BC2 en ik heb nooit lag gehad. En ja, om de x minuten maakt hij SS van iedereen. Maar met de huidige engines/servers zorgt en bandwidth zorgt dat niet mere voor lagquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:44 schreef Catch_me het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat veel servers die PBSS functionaliteit gaan uitzetten hoorDit bout systeem heeft ook (tijdelijk) in BF2 (mss zelfs nog 1942 1.6) en 2142 gezeten. De enige mensen die last ondervonden van deze troep waren, jawel, de eerlijke spelers. Wat er mis mee was was geloof dat ik er elke zoveel sec/minuten automatisch een screen werd genomen, wat voor lag zorgde.
Erg jammer dat EA dus weer in zee gaat met evenbalance, waarschijnlijk omdat het lekker goedkoop is ipv zelf een fatsoenlijke anti-cheat te ontwikkelen.
Dat mag ja. Ik vind VAC beter dan PB. Maar PB met dedicated servers is niet per sé slecht. PB is erg handig voor admins.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Smoofie heeft als enige nergens last van, mogen we hem aanraken?
Niet altijd. Er werd laatst van één bepaalde site heel veel mensen gebanned ( die die hack gebruikte). En buiten dat, ze blijven ook VAC voor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef Catch_me het volgende:
Sowieso dat (betaalde) community's zoals artificialaimbot en kornuiten altijd 2 stappen voor op PB blijven.
Ik ben nu 1x gekickt voor het baserapen van basecampers. That's it.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Smoofie heeft als enige nergens last van, mogen we hem aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |