Ja en als ze het een keer verfrissen ipv dat alle Cods het zelfde zijn, maar verder ontopic!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, op de PC zijn er nog steeds zat mensen die CoD2 spelen. CoD4 wordt nog massaal gespeeld. MW2 en BO niet , MW3 denk ik ook niet. De engine is nu als ruim 4 jaar oud, en er zijn weinig vernieuwingen. Alleen als ze met een gloednieuwe engine on par met Frostbite, Cryengine 3 etc komen zal CoD blijven leven.
Ja, maar BF was nooit echt met fanboys, maar sinds BF3 zijn er opeens fanboysquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:19 schreef Mday het volgende:
het kan eerlijk gezegd geen reet schelen hoe het gaat lopen. ik vind BlOps leuk, ik vind BF2/3 leuk. dikke #care wat die hele lastercampagne doet.
het is daarentegen wel grappig hoe de echte fanboys elkaar kapotmaken
Dat was het wel ja, maar daar helpt EA zelf ook niet echt aan mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar BF was nooit echt met fanboys, maar sinds BF3 zijn er opeens fanboys. BF publiek was altijd wel ...more mature dan CoD publiek
Achja, gelukkig gebruikt DICE de PC altijd als lead platform
Nee, dat is een succes wil je zeggen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat klopt, maar PB zit ook niet stil. Het is een kat en muis spel.
Veel populaire servers met PB zijn hack vrij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, dat is een succes wil je zeggen?
whaha dat is wel heeel erg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:20 schreef Roces18 het volgende:
Hopen dat ze dit gaan fixen , want dit slaat nergens op :
Ik dacht even dat het taclights waren, blijkt het de nieuwe glint te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:20 schreef Roces18 het volgende:
Hopen dat ze dit gaan fixen , want dit slaat nergens op :
Het is beter dan niets.. Er zijn altijd figuren die willen cheaten, dus ze zullen het altijd blijven proberen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, dat is een succes wil je zeggen?
Nietes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel populaire servers met PB zijn hack vrij.
Daarnaast zijn er ook zat goede admins en dat scheelt ook. Eigenlijk moet er een soort van clubje komen zoals AASA was voor America's Army.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Das idd cheatvrijquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zag bijna nooit hackers op de servers waar ik op speelde.
Op de servers waaar ik op speelde bijna wel jaquote:
Het zit in BC2 en ik heb nooit lag gehad. En ja, om de x minuten maakt hij SS van iedereen. Maar met de huidige engines/servers zorgt en bandwidth zorgt dat niet mere voor lagquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:44 schreef Catch_me het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat veel servers die PBSS functionaliteit gaan uitzetten hoorDit bout systeem heeft ook (tijdelijk) in BF2 (mss zelfs nog 1942 1.6) en 2142 gezeten. De enige mensen die last ondervonden van deze troep waren, jawel, de eerlijke spelers. Wat er mis mee was was geloof dat ik er elke zoveel sec/minuten automatisch een screen werd genomen, wat voor lag zorgde.
Erg jammer dat EA dus weer in zee gaat met evenbalance, waarschijnlijk omdat het lekker goedkoop is ipv zelf een fatsoenlijke anti-cheat te ontwikkelen.
Dat mag ja. Ik vind VAC beter dan PB. Maar PB met dedicated servers is niet per sé slecht. PB is erg handig voor admins.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Smoofie heeft als enige nergens last van, mogen we hem aanraken?
Niet altijd. Er werd laatst van één bepaalde site heel veel mensen gebanned ( die die hack gebruikte). En buiten dat, ze blijven ook VAC voor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef Catch_me het volgende:
Sowieso dat (betaalde) community's zoals artificialaimbot en kornuiten altijd 2 stappen voor op PB blijven.
Ik ben nu 1x gekickt voor het baserapen van basecampers. That's it.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Smoofie heeft als enige nergens last van, mogen we hem aanraken?
En jij kan alleen overal op zeiken...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Meer dat hij het nodig vindt om elk probleem te ontkennen...
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals je ziet is de trend, PB met dedicated servers, dus met admins, is niet slecht. En populaire servers hebben nou eenmaal veel admins... En lag problemen heb ik gewoon niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat mag ja. Ik vind VAC beter dan PB. Maar PB met dedicated servers is niet per sé slecht. PB is erg handig voor admins.
Dat zijn idd debiele servers.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef Catch_me het volgende:
Geniaal idee trouwens: Server rating toevoegen in battlelog.
Ik heb sinds een paar weken weer BF2 uit de kast getrokken en zou toch graag zien dat je servers met bijv 5 sterren kan beoordelen, 1 ster = abandon hope al ye who enter here, 5 = epic ofzo. De hoeveelheid achterlijke regels en admins die je tegenkomt is gewoon gestoord en mag wat mij betreft flink aan de banden worden gelegd.
Prima als je belachelijke regels hanteert, zoals dat alleen admins in jets/heli's mogen (ben er gisteren 2 maal voor gebanned omdat ik sneller dan de admin in het vliegtuig zat), maar dan mag EA je server per direct op non-ranked zetten
Ook servers met debiele auto-adminfuncties (dat je 0 punten krijgt voor het bomben van cappable vlaggen, alleen punten voor air2air combat) mogen als sneeuw voor de zon verdwijnen uit mijn ranked server lijstje.
Zinnige postquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb sinds een paar weken weer BF2 uit de kast getrokken en zou toch graag zien dat je servers met bijv 5 sterren kan beoordelen, 1 ster = abandon hope al ye who enter here, 5 = epic ofzo. De hoeveelheid achterlijke regels en admins die je tegenkomt is gewoon gestoord en mag wat mij betreft flink aan de banden worden gelegd.
Prima als je belachelijke regels hanteert, zoals dat alleen admins in jets/heli's mogen (ben er gisteren 2 maal voor gebanned omdat ik sneller dan de admin in het vliegtuig zat), maar dan mag EA je server per direct op non-ranked zetten
Ook servers met debiele auto-adminfuncties (dat je 0 punten krijgt voor het bomben van cappable vlaggen, alleen punten voor air2air combat) mogen als sneeuw voor de zon verdwijnen uit mijn ranked server lijstje.
Nee, maar met veel active admins kan het wel bijna hackvrij zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar ze zijn dus niet hackvrij, dat kan namelijk gewoon niet...
typical, terugkomen op uitspraken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar met veel active admins kan het wel bijna hackvrij zijn.
Vergeet smoke only nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zijn idd debiele servers.
Waar ik wel zin in heb zijn de knife/pistol only serversEn de 24/7 wake/karkand servers met no nades or noobtube
Bijna en 100% hetzelfde noememquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
typical, terugkomen op uitspraken.
ja ook in BC2 zijn er soms waardeloze 'regels'. die niet altijd werken. schiet je mis met je raket, vliegt dat ding door HELEMAAL tot de uncap wordt je meteen geband omdat ie toevallig in een gebouw insloeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef Catch_me het volgende:
Vrij slaat op individuele server, bijna alle servers geeft idd geen 100%. Maar blijft een lastig concept, enkele server hackvrij noemen tussen een zee van servers, en dan nog.quote:
Mochten we 64 fokkers vinden is het iig iets van 1.50 per persoon per maand.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ben voor! Het is 2 topics geleden al voorgesteld, iedereen 1 of een paar euro p/m
Schijnen ook nogal wat lag problemen te hebben lees ik op GOT.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:22 schreef Roces18 het volgende:
maar i3d is erg duur, komen vast nog wel goedkopere
Austria is toch echt Oostenrijkquote:De Steyr Aug is door Australië ontwikkeld
Haha, common mistake maar hij blijft leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Schijnen ook nogal wat lag problemen te hebben lees ik op GOT.
Zit het wapenarsenaal door te lezen:
[..]
Austria is toch echt Oostenrijk
wij zijn voor BF2 overgestapt van i3D naar public servers want die was veel goedkoper en had inderdaad geen lag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Schijnen ook nogal wat lag problemen te hebben lees ik op GOT.
Zit het wapenarsenaal door te lezen:
[..]
Austria is toch echt Oostenrijk
Ik heb wel 5 euro per maand over voor een goede server. Maar iedereen heeft natuurlijk allemaal wensen dus het is ook niet zo makkelijk denk ik. Gewoon kijken hoe het topic loopt als de game er is en dan komt het vanzelf, of niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:22 schreef Roces18 het volgende:
16 spelers 21,90 euro
18 spelers 23,90 euro
20 spelers 25,90 euro
24 spelers 29,90 euro
24 spelers 23,90 euro
26 spelers 29,90 euro
32 spelers 36,90 euro
36 spelers 39,90 euro
40 spelers 43,90 euro
48 spelers 46,90 euro
50 spelers 56,90 euro
56 spelers 62,90 euro
64 spelers 69,90 euro
ranked
maar i3d is erg duur, komen vast nog wel goedkopere
Voor dat geld doe ik ook wel meequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:31 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb wel 5 euro per maand over voor een goede server. Maar iedereen heeft natuurlijk allemaal wensen dus het is ook niet zo makkelijk denk ik. Gewoon kijken hoe het topic loopt als de game er is en dan komt het vanzelf, of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |